47 שנה לNJPW

טוגי מקבה, טורו יאנו, איאטו יושידה שוטה אומינו ורן נריטה נגד באד לאק פאלה, ג.ו.ד, צ׳ייס אוונס והיקולאו (בולט קלאב)
בולט קלאב תוקפים ומשתלטים על הברית של כאוס וטאגוצ׳י. כאוס וטאגןצ׳י מנסים לחזור לקרב ובסוף גם מצליחים עם טריפל טים על צ׳ייס אוונס אבל פאלה והיקולאו מצילים אותו ואוונס מנצח עם פייל דרייבר על יושידה. קרב פתיחה טוב אבל אוברבוקד.

יוג׳י נאגאטה וטואה הנארה (טאגוצ׳י) נגד טומוהירו אישיי ויושי האשי (כאוס)
אישיי ויאשי פשוט הורסים את הגופות של נאגאטה והנארה במשך כל הקרב עם מכות רצחניות עד שבסוף אישיי מנצח עם בריין באסטר על הנארה. קרב בניית מומנטום טוב.

סאטושי קוג׳ימה, טומוהוקי הונאמה, טייגר מאסק, ריוזק טאגוצ׳י ודרגון לי (טאגוצ׳י יפן) נגד מינורו סוזוקי, טאיצ׳י, טאקא, דספרטו וקאנמרו (סוזוקי גאן)
סוזוקי גאן תוקפים לפני תחילת הקרב. הפייסים משתלטים על סוזוקי אבל סוזוקי מרמים ומשיגים את ידם על העליונה. טאגוצ׳י עושים קאמבק וטאגוצ׳י עושה על טאקאה דו דון ומנצח. הקרב ממשיך לצבור מומנטום לאירוע ועושה את זה בצורה טובה.

שינגו ובושי {לוס אינגוברנבלס} (c) נגד רופונגי 3K (כאוס)
רופונגי פותחים בבליץ עצבני על שינגו ובושי. שינגו ובושי חוזרים לעצמם ומרסקים את רופונגי אבל הרוח לחימה של רופונגי לא נותנת להם לעצור והם חוזרים לשלוט בקצב של הקרב. אחרי כמה דקות LIJ מצליחים ךחזור עוד פעם להיות דומיננטיים אבל כשבושי מפספס את הMX, רופונגי מנצלים את ההזדמנות ומבצעים 3K כדי לזכות באליפות. קרב ממש טוב והוא מעלה את ההייפ בזירה לקראת החלק המרכזי של האירוע.

מחזירים את האליפות הביתה (אתר NJPW הרשמי)

טאיג׳י אישימורי (c) {בולט קלאב} נגד לייגר (טאגוצ׳י יפן) על האליפות במשקל קל
לייגר מנסה לגרור את הקרב לרצפה איפה שלאישימורי אין ייתרון המהירות אבל אישימורי מעלה הילוך כל פעם שהוא יורד. אחרי זה הקצב מתחיל לעלות ברמה פסיכית ועוד לפני שנגמר ספוט אחד כבר מתחיל ספוט אחר. הם קורעים אחד את השני ומתמלאים בזיעה וכל ניר פול פשוט מוציא את הקהל משפיות עד שלייגר מבצע לו ת׳ז פרס אבל טאיג׳י הופך את ההצמדה יס לוק ולייגר נאלץ להכנע. קרב פסיכי שמראה כמה לייגר עדיין מתאבק פסיכי. אחרי הקרב לייגר מבקש אתגר ודראגון לי נענה לאתגר. הם ככל הנראה ילחמו בMSG1.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
זה לא הגיל זה התרגיל (אתר NJPW הרשמי)

טאנאהאשי אוקאדה וגוטו נגד נאיטו סאנאדה ואיוויל (LIJ)
נאיטו ואוקאדה משחקים אחד לשני בנפש הם יוצאים ומכניסים את גוטו וסאנאדה עד שגוטו וטאנאהאשי מבודדים את סאנאדה. סאנאדה נלחם ומשיג טאג לאיוויל כדי לבודד את טאנאהאשי ולנקום בו ונאיטו נכנס עם פיגר פור אבל גוטו מציל את טאנאהאשי. לוס אינגוברנבלס ממשיכים לבודד את טאנאהאשי, אבל טאנא מגיע לאוקאדה ואוקאדה משתגע על LIJ ומכאן הקרב עולה לקצב פסיכי עד שבסוף גוטו מתחמק מסקאל אנד ומצמיד את סאנאדה בקארדל. קרב שנועד להנמיך את הלהבות מהקרב הקודם לקראת המיין איבנט ועשה את זה מעולה.

זה הולך לכאוב מחר בבוקר (אתר NJPW הרשמי)

ג׳יי ווייט נגד וויל אוספריי
נקודה למחשבה – שנה שעברה אוספריי היה האלוף במשקל קל והשתתף במיין איבנט של אירוע היום הולדת של NJPW. הפעם אוספריי אלוף במשקל פתוח, אולי אוספריי יהיה האלוף במשקל כבד שנה הבאה? מתחילים את הקרב עם מתקפה פסיכית על וויט אבל ווייט מחזיר את אחד הקרבות הכי אגרסיביים בהסטוריה של ההיאבקות. הם מכים אחד את השני עם מכות שמורגושת גם דרך המצלמה ומבצעים סקוונסים ארוכים וססגוניים כמו שאוספריי אוהב. אחרי זה הם ממשיכים להעלות הילוך עם פולס פינישים ואחרי יציאה של ווייט מהצמדה של סיטאאוט פאוור בומב, אוספריי מבצע את הפולס פיניש האחרון, 450 מושלם שווייט יוצא ממנו בעזרת החבלים. אוספריי מנסה להכות את הסטורם ברייקר אבלצוויט מתנגד, אוספריי נותן לו בעיטות רצחניות והולך לאוסקאטר אבל ווייט מתחמק ומכה אותו עם בלייד ראנר עצבני ומנצח את אוספריי. אחרי הקרב איבושי מציל את אוספריי ממתקפה של ווייט, הבולט קלאב מגיע לעזור לווייט אבל אוקאדה, טאנאהאשי וגוטו בולמים אותם ביחד עם איבושי ואוספריי. הקרב הזה היה קרב מדהים, אחד הקרבות החזקים גם בקריירה של ווייט וגם בשל אוספריי ואני ממליץ בחום לצפות בו.

מה זה גרוויטציה בכלל? (אתר NJPW הרשמי)

לסיכום, אחד האירועים הטובים של NJPW עם קארד חזק ומיין איבנט מעולה, חייב להוריד את הכובע בפני ג׳דו על הבוקינג של האירוע.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית