סיר לחץ – כל הקבוצות שאיבדו נקודות בסוף השבוע

הלחץ מייצר תוצאות שליליות, זו יכולה להיות הכותרת עבור משחקים רבים בסוף השבוע האחרון. יש שאומרים על ערן זהבי שהוא מלך הביצה. אז אם בביצה עסקינן, נתחיל דווקא מהליגה הישראלית. תוצאה שהייתה כל כך צפויה, על אף שכולנו קיווינו משהו אחר. אבל שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי שומרות על הסטטוס קוו ביניהן, ומסיימות את 'הקלאסיקו' המקומי בתיקו 1:1. אי אפשר בשלב הזה להגיד את מי התוצאה יותר משרתת. הסיבה העיקרית לכך היא שלשתי הקבוצות היו מספר הזדמנויות לנצח את המשחק, ושתיהן לא עשו זאת. במחצית הראשונה בעיקר, הייתה זו הטוענת לכתר. באר שבע הגיעה למספר הזדמנויות קורצות, כשחשפה שוב ושוב את הבטן הרכה במרכז ההגנה של מכבי תל אביב, אבל הכדורים לא נכנסו. גם בעשרים הדקות האחרונות נוצר לחץ באר שבעי, שלא תורגם לשערים. מהצד השני, מלך הביצה ערן זהבי אמנם התכבד בבישול השער בדקה העשירית, אך הוסיף לכך גם שתי החמצות גדולות, אחת במחצית הראשונה ואחת בשנייה. בסיכומו של דבר אין מה לעשות, והמתח יישמר עוד קצת, לפחות עד שאחת מהן תישבר תחת הלחץ. זה יכול לקרות כבר אחרי פגרת הנבחרות, כשהתל אביבים ישחקו מול רעננה הרביעית, ובאר שבע מול בית"ר השלישית. בינתיים, שתיהן תהנה מהלחץ שכל אחת שמה על השנייה עם התוצאה הזו.

במשחק נוסף בליגת העל, ראתה מכבי חיפה מקרוב כיצד רעננה עוברת אותה ו'גונבת' לה את המקום הרביעי בקרב הישיר ביניהן. זאת אחרי שהפתעת העונה מרסקת אותה ב-3-0 בבית, ומוכיחה כי המקום הרביעי שייך כרגע לה. "זה לא מספיק לעשות שתי תוצאות טובות, אם אחריהן מגיעה שוב תוצאה שלילית", סיכם מאמן הירוקים רוני לוי. מכבי חיפה תצטרך לאסוף את השברים ולהתאושש במחזורים הקרובים של הפלייאוף כדי להילחם שוב על המקום הרביעי, שמוביל למוקדמות הליגה האירופית.

ברצלונה היא הקבוצה הכי רגועה מבין מאבדות הנקודות באירופה. תיקו 2:2 עם ויאריאל? האלופה נשארת רגועה עם פער 10 הנקודות מהבלאנקו ממש לפני קלאסיקו ביתי 8 מחזורים לסיום. היא אף רגועה יותר כשהיא רואה את אתלטיקו מפסידה 2:1 ומסיימת את הסיפור שלה בכל הנוגע לליגה, כשהפער הוא כבר 9 נקודות מבלאוגראנה. עצבים של הקולצ'ונרוס מההגרלה מול אלופת ספרד ברבע הגמר? תוך שכך, אתלטיקו גם מאפשרת ליריבה העירונית לצמצם את הפער לנקודה, ולהחזיר לחיים את הקרב על המקום השני. ריאל מדריד מפרקת את סביליה החמישית 4:0, במשחק שהיה יכול להיגמר אחרת. תצוגת שוערות של פעם בעונה של קיילור נבאס, עם עצירת פנדל ועוד כמה הצלות נפלאות ביכולת שיא. היכולת הנםלאה של השוער הפורטוריקני מעלה שוב סימני שאלה מדוע לא קיבל את אפודת השוער הראשון כבר בעונה שעברה. "אני מאוד מרוצה מהתצוגה של השחקנים", אמר זידאן במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "בייחוד בנזמה שחזר נהדר, ונבאס שהראה כמה הוא חשוב לנו." זידאן לא התבייש להציג את השאיפות של ריאל בפה מלא: "אנו שואפים להשיג את אתלטיקו ולסיים במקום השני בליגה. אמרנו זאת גם בעבר, ואני אומר זאת שוב". במחזור הבא, כאמור, צפוי מפגש לוהט בין שתי הקבוצות החזקות בספרד, כשברצלונה תארח בקאמפ נואו את ריאל מדריד לקלאסיקו השני של העונה.

באיטליה יובנטוס ממשיכה לדהור קדימה. דוהרת וטוב לה. בעיקר אחרי ניצחון 4-1 על טורינו בדרבי. שער חופשי נפלא של פוגבה היה השער היפה במשחק. הרגע ההיסטורי במשחק הגיע מהשער, או יותר נכון מהשוער. בופון שובר שיא היסטורי כשהוא מגיע ל-974 דקות ללא ספיגה, והופך לשוער עם הכי הרבה דקות רצופות ללא ספיגה בתולדות הסרייה א'. הסטטוס קוו בין האלופה לבין המקום השני ממשיך, ונאפולי משיגה ניצחון שלישי רצוף. הפעם הניצחון היה על גונואה, אחרי מהפך מ1-0 ל-3-1. היגוואין, שכבש צמד נפלא, עולה כבר ל-29 שערי ליגה העונה, ושוב נמצא במקום הראשון במירוץ נעל הזהב. מי שלא הצליחה לעמוד בלחץ היא רומא שבמקום השלישי, שהייתה קרובה להפסיד את המשחק הביתי שלה מול אינטר, והצילה נקודה בשער מאוחר של ניינגולאן בדקה ה-84. רומא נמצאת כבר בפער 10 נקודות מהמובילה יובנטוס, והיא יכולה רק להיאבק על הישארות במקום השלישי. נחמת עניים.

הפרמייר ליג ממשיך לרתק עם ריצתה המטורפת של הסינדרלה לסטר סיטי בראשות הטבלה. האלופה שבדרך, ועדיין קשה לעכל את צמד המלים הזה, עשתה עוד ניצחון 1-0, והשלישי ברציפות עם התוצאה הזו. כניראה שבלסטר החלום קרוב מתמיד, בעיקר כשהיא יכולה לחכך ידיים אחרי עוד מעידה של מנצ'סטר סיטי. הסיטיזנס מפסידים בבית ליונייטד, גם כן 1-0, ומתרחקים כבר 15 נקודות (!) מהמובילה. את השער לטובת האדומים כבש הכישרון הצעיר העולה (כן, יש כבר עוד אחד כזה) ראשפורד, בן ה-18, שהפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות הדרבי. בעקבות הניצחון, היונייטד מצמצמים את הפער מהיריבה העירונית לנקודה, בניסיון לתפוס מקום שיוביל למוקדמות ליגת האלופות. ארסנל וטונהאם, שתי הדולקות אחרי הסיטי, רשמו ניצחונות. ארסנל עם 2-0 על אברטון, ו-3-0 של טוטנהאם על בורנמות'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ראניירי, שיזכה בלי ספק כמאמן העונה באנגלייה, הראה סוף סוף נכונות להודות בסנסציה המדהימה שקבוצתו לסטר עושה העונה, ושחרר קצת קיטור, כשאמר: "הכל תלוי בנו." טוב שהוא מודה במה שכולנו יודעים מזמן. "אנחנו חייבים לשחק חזק ולא צריך להיות איכפת לנו מאחרים. נמשיך לעשות את העבודה שלנו ולהילחם עד הסוף." הלחץ עוד ימשיך להשפיע על קבוצות הצמרת בכל הליגות באירופה במשחקים שנותרו עד לסיום העונה המרתקת הזו. בינתיים יש לכל המאמנים סוף שבוע אחד להשתחרר ולצפות בשחקנים מהבית, בפגרת הנבחרות הבאה עלינו לטובה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort