בדרך אל החצי

יום שישי בצהריים התקיימה הגרלת שלב רבע הגמר של ליגת האלופות. תוצאות ההגרלה הניבו מפגשים בין באיירן מינכן לבנפיקה ליסבון, ברצלונה לאתלטיקו מדריד, וולפסבורג וריאל מדריד ופ.ס.ז'. ומנצ'סטר סיטי.

 

באיירן מינכן-בנפיקה ליסבון (5 באפריל במינכן, 13 באפריל בליסבון)

אלופת גרמניה פוגשת את אלופת פורטוגל בקרב בו היא הפייבוריטית הברורה לעלות. אמנם באיירן מראה סימני חולשה וכמעט הודחה בשמינית מול יובה אבל עדיין הבדלי הרמות ברורים לטובתם והפורטוגלים ינסו לא להתבזות מול החבורה של פפ. הספרדי מנגד, ירצה לתת לבאיירן את התואר האירופי כדי לעזוב לאתגר הבא שלו עם כבוד ולא עם המובן מאליו (אליפות מקומית) שגם שם העונה ישנו ספק קל בדמותה של דורטמונד הדולקת אחריהם. בנפיקה מובילה בארצה ב2 נק' על פני ספורטינג, היריבה העירונית, וכרגע חסרונו של המאמן ז'ורז' ז'סוס שחצה את הקווים לא ממש מורגש.2003482

שחקנים בולטים: מנואל נוייר, דויד אלאבה, דגלאס קוסטה, תומס מולר (באיירן). לואיסאו, ניקו גאיטאן, ראול חימנס, אנדרסון טאליסקה (בנפיקה)
ראש בראש: רוברט לבאנדובסקי (באיירן)/ ז'ונאס (בנפיקה). שני החלוצים המובילים של קבוצותיהם יהוו פאקטור משמעותי לגבי הצלחת אחת מהם בצמד המפגשים. מול רוברט לבאנדובסקי, שיכול להבקיע מכל מצב ביום נתון, ניצב ז'ונאס שכרגע מוביל את טבלת נעל הזהב של אירופה עם 28 שערים ב-26 משחקיי ליגה. ללא ספק הרכש הכי משתלם שעשו ה"נשרים" (העברה חופשית מולנסיה).הורד

הסיכויים: 80-20 לטובת באיירן. כאמור הגרמנים ללא ספק קבוצה איכותית בהרבה. ה-20% שניתנים לבנפיקה הם בעיקר בגלל הירידת מתח שחוותה החבורה של פפ בחודש וחצי האחרונים אבל כשיש לך התקפה נפלאה כמו של הפורטוגלים, לא תמיד השוער (כן גם אם זה נוייר) יכול להושיע.

ברצלונה-אתלטיקו מדריד (5 באפריל בברצלונה, 13 באפריל במדריד)

אלופת ספרד פוגשת את הקבוצה שב"חוצפתה" לקחה לה אליפות במגרש הביתי לפני 2 עונות. ברצלונה דווקא התקשתה מול הקולצ'ונרוס בשנתיים האחרונות אבל הוענה זה נראה כאילו לואיס אנריקה מצא נוסחה לעבור את הנינג'ות של סימאונה. הוא פשוט מגיע למשחקים מולם עם "טקטיקת סלטה ויגו, שהוא אימץ מקבוצתו לשעבר ואומר לעצמו שכדי לנצח לא חובה לתת שואו לקהל. נצחונות בשיניים בהפרש של שער אחד (2:1 בשני המשחקים בליגה לטובת בארסה) קצת השכיחו את ה6:1 משנת 2008 שכבר בדקה ה27 עמד על 5:1 אבל אצל לוצ'ו זה קודם כל תוצאה. מנגד סימאונה, שהיה רגיל להציג מערך הגנה משובח עם "עקיצות" במצבים נייחים, יכול הפעם לתהדר בסוללה התקפית לא רעה שכוללת את הבן האבוד טורס, וייטו, גרייזמן ואנחל קוראה אליהם מצטרף קישור יצירתי בדמותם של פריירה-קראסקו, קוקה וסאול ניגס. ארדה טוראן יפגוש את חבריו לשעבר וינסה לעשות להם חיים קשים למרות שמקומו בהרכב כלל לא בטוח.antoine-griezmann
שחקנים בולטים: חאבייר מסצ'ראנו, סרג'י בוסקטס, איוון ראקיטיץ', לואיס סוארס ליאונל מסי (ברצלונה). יאן אובלאק, חוסה חימנס, קוקה, לוסיאנו וייטו (אתלטיקו מדריד)neymar-jr
ראש בראש: ניימאר (ברצלונה)/ אנטואן גרייזמאן (אתלטיקו מדריד). הקיצוניים השמאליים של קבוצותיהם אמורים לתת את האיקס פאקטור. הכוכב הבולט ביותר של הקולצ'ונרוס נזקק לצוות מסייע כדי להוליך את הקבוצה להישגים בזמן שניימר בעיקרון משמש כחלק מהצוות המסייע של מסי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סיכויים: 65-35 לטובת ברצלונה. עדיין על הנייר בארסה יותר טובה ואמורה לצלוח את המשוכה ממדריד (לפני אולי מפגש מול מדרידאית אחרת?).

וולפסבורג-ריאל מדריד (6 באפריל בוולפסבורג, 12 באפריל במדריד)

הסגנית של באיירן אשתקד פוגשת את מקבילתה מספרד. הבדלי הרמות ברורים מאוד לכולם וזאת תהיה סנסציה אם ריאל לא לצלח את השלב הזה אבל בכדורגל הכל יכול לקרות ובשביל זה כל שחקן בירוק יהיה חייב לתת 120% מול הבלאנקוס.

שחקנים בולטים: מקס קרוסה, ריקרדו רודריגס, יוליאן דראקסלר, אנדרה שורלה, ניקלאס בנדטנר (וולפסבורג). סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ', קרים בנזמה, גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד)
ראש בראש: דייגו בנאליו (וולפסבורג) / קיילור נאבאס (ריאל מדריד). כשההגנה לא מתקפדת (ריאל9 או לא קיימת (וולפסבורג) ההתקפה בולטת יותר. תפקידם של השניים האלה יהיה למנוע זאת מהם. וולפסבורג תעבור רק אם בנאליו יהיה בשיא וגם חלוצי קבוצתו ינצלו יום לא טוב של הקוסטרה-ריקני.Navas-3 csm_60151-Herrmann_Benaglio_3694fddb19

סיכוי: מעניין יהיה לעדעת מי המשוגע שיהמר נגד ריאל אבל גם לגבי לסטר לא חשבו יותר מדי. 85-15 לטובת הבלאנקוס כמובן. וולפסבורג מרוצה מעצם הגעתה לטופ-8.

פ.ס.ז'.-מנצ'סטר סיטי (6 באפריל בפאריז, 12 באפריל במנצ'סטר)

"דרבי השייחים" מבטיח לנו לפחות קבוצה אחת בחצי הגמר שאלו שעשו "רנסנס" כלכלי אחרי ההשתלטות מהמזרח. פאריז נראת מוכנה יותר לקרב הזה וכמובן שהבטחת האליפות המקומית תוריד ממנה את העומס מהליגה כי שם היא תוכל לתת לכוכבים לנוח ולא לסכנם לפציעות לקראת המשך הדרך. סיטי מרגישה שהיא יכולה לעשות את זה וצלחה סוף סוף את משוכת שמינית הגמר אבל זה קצת חסר אינדיקציה אמיתית לגבי היכולת כי זה היה מול דינאמו קייב.הורד (1)

שחקנים בולטים: דויד לואיז, תיאגו סילבה, אדינסון קבאני, זלאטאן איבראהימוביץ' (פ.ס.ז'.). ג'ו הארט, סרחיו אגווארו, קווין דה ברויינה, דויד סילבה (מנצ'סטר סיטי)

ראש בראש: מרקו וראטי (פ.ס.ז'.)/יא יא טורה (מנצ'סטר סיטי). שני הברומטרים של הקבוצה ללא ספק יתנו את הטון במרכז השדה. האיטלקי של פריז נהדר בכל מה שקשור הריסת התקפות היריב ולוקה מעט ביכולת התקפית. הקולגה שלו ממול הוא בדיוק ההיפך אבל ללא ספק כל אחד הוא נכנס בלתי מעורער עבור קבוצתו. משחק טוב שלהם יכריע לכאן או לכאן ועל הדרך ייתן את הבמה המרכזית לסטארים, זלאטאן ו"קון".

epa04739040 En Avant Guingamp's Lars Jacobsen (L) fights for the ball with Paris St Germain's Marco Verratti during the French Ligue 1 soccer match between Paris Saint-Germain (PSG) and EA Guingamp at the Parc des Princes stadium in Paris, France, 08 May 2015. EPA/IAN LANGSDON

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort