מתאו-6-ים

הפועל תל אביב אירחה באצטדיון המושב את מכבי פתח תקווה כששתיהן יודעות שהפסד יסבך אותן עמוק במאבקי התחתית וניצחון יעניק קצת אוויר לנשימה.

הרכבים:

הפועל ת"א: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני (ק), מרווין פירסמן, קלאודמיר פריירה, ניר לקס, רמזי ספורי ,קאיו, רועי זכרי, נריוס ואלסקיס.

פ"ת: צחי גיגי, אנטון ברטקוב, טדי מנזלה, תומאש סיבוק, גל שיש, ארמנדו קופר ,יובל שבתאי, עיסא סיסוקו, לירן רוטמן , לידור כהן (ק), תאי בריבו.

מהלך המשחק

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה

כבר בדקה השניה של המשחק האדומים קיבלו כדור חופשי אחרי שזכרי הוכשל אבל קלאודמיר שלח את הכדור החופשי לחומה.

גם פ"ת התעוררה וטדי מנזלה הגיע לשני מצבים טובים אבל נבלם על ידי הגנת האדומים.

בדקה העשירית של המשחק לירן ליאני הורה על הנקודה הלבנה אחרי ספק תפיסה של אנטון ברטקוב בחולצתו של אדי גוטליב, פנדל לאדומים. רלאודמיר פריירה לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת, 1:0 להפועל ת"א! 

המשחק נרגע מעט והיתקלות לא נעימה בין עידן כהן וגל שיש היה הדבר המעניין היחיד ברבע השעה הבאה, שני המגנים אגב התאוששו.

רק דיברנו וכבר הגיע השני! כדור ענק של קלאודמיר איתר את עידן כהן באגף והמגן הימני האדום שלח מדויק לראשו של רועי זכרי כדי שהחלוץ ימצא את שער הבכורה שלו בליגה העונה, 2:0 להפועל!

התפוצצות באדום. זכרי חוגג את שערו (צילום: מושיק אושרי)

האדומים המשיכו ללחוץ כאילו הם אלו שבפיגור וקאיו הגיע למצב טוב אבל בעט חלש לידיים של גיגי.

עד לסיום המחצית לא היו אירועים בולטים נוספים, האדומים מובילים 2:0 ולוזון חייב שינוי דחוף כדי להציל את המשחק הזה.

מחצית שניה

חילוף במחצית במכבי פ"ת, יובל שבתאי ירד לספסל ואיתי טאקו עלה במקומו.

וואו איזו פתיחה למחצית השניה! בקושי עברו 4 דקות ורמזי ספורי הימם את צחי גיגי בבעיטה אדירה! הקשר האדום קיבל כדור נפלא מקאיו, התקדם מעט לכיוון הקשת שלפני הרחבה והניף רגל לבעיטה נהדרת, 3:0 אדום במושבה!

גיא לוזון ניסה להגיב עם חילוף נוסף, לירן רוטמן ירד לספסל, אופיר מזרחי ההתקפי יותר עלה לשחק.

טוב זאת כבר תבוסה! בקושי עברו 3 דקות והפועל נעצה את הרביעי! כדור חופשי של קלאודמיר על מעל כולם, ההגנה של פ"ת לא הצליחה להגיע אליו בגובה וזה נחת אצל קאיו ששלח בעיטה מצויינת לרשת, 4:0 להפועל תל-אביב ויש מספיק זמן גם להגיד את התוצאה!

הזמן עבר והכחולים עדיין לא סיכנו את שערו של לבקוביץ' המשועמם בזמן שהפועל ריעננה מעט את השורות, עמנואל בואטנג עלה במקום קאיו שנת ןהופעה שמזכירה את ימיו בגרסהופרס הערב.

בדקה ה-74 סיסוקו נכנס לפנקס של ליאני. הפועל ת"א ביצעה חילוף נוסף, אחמד עאבד עלה במקום רועי זכרי. לוזון העלה את החילוף השלישי שלו, אלי אלבז במקום הקפטן שלו, לידור כהן.

גם האדומים ביצעו חילוף אחרון כעבור דקה, שחר הירש עלה במקום נריוס ואלסקיס.

בדקה ה-79' נרשמה בעיטה לכיוון לבקוביץ', אלי אלבז אחראי על האיום הממשי הראשון של הכחולים.

בדקה ה-83' ראינו את החמישי של הפועל! אם גיגי חשב שהערב הזה לא יכול להיות גרוע יותר עבורו הוא טעה. הגבהה של פירסמן איתרה במקרה את החלוץ המחליף שהצליח להבקיע בעזרת המותן/בטן את החמישי.

בדקה ה-88' צהוב די טפשי לניר לקס שעצר מתפרצת. היה יכול להימנע ממנה, זה לא שהיתרון נזיל.

ליאני הוסיף 4 דקות תוספת זמן ובדקה ה-91' הסבל של הכחולים נמשך. נגיעת יד של איתי טאקו ברחבה הובילה לשריקה נוספת לכדור עונשין מ-11 מטרים. שחר הירש ניגש לבעוט ונעץ מסמר נוסף בארון של המלאבסים, 6:0 ענק של האדומים!

הירש מדייק בפנדל שלו. הצגה באדום הערב במושבה (צילום: מושיק אושרי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort