האח האפל בא להושיט יד

לא תמיד תדע מי יהיה שם לצידך בעת צרה וחברויות שונות ומשונות עשויות להירקם במאמץ משותף להשיג את התהילה. כזה הוא הסיפור שלנו שמחבר בין מספר עולמות, אמיתיים ובדויים שמתחברים לנקודת רתיחה אחת שמוכרת יותר בתור הדרבי דלה קפיטאלה, אירוע שיחול בשבת הקרובה, 21:30 שעון ישראל, באחד המגרשים בעלי האויירה המחשמלת ביותר בעולם, הסטאדיו אולימפיקו של רומא.

לכל מי שהתעמק מעט בסרטי "הנוקמים", יודע להגיד שחבורה של גיבורי על בעל כורחם התאספו ליחידה אחת כדי להביס את הרוע במספר הזדמנויות. בכל הסרטים הפרטניים על כל גיבור ישנה גם היסטוריה ארוכה ועמוקה יותר למספרת על החיבור בין כל הדמויות וכיצד החיים שלהם מצטלבים אחד עם השני. אחד הסיפורים הזכורים ביותר הוא של ת'ור, מלך אסגארד שירש את הכס מאביו אודין וכעת צריך לשמור על הממלכה.

אם לסדר את הדמויות של הנוקמים לפי גיבורי הסיפור שלנו, אז ללא ספק, ממש כמו באוסף סרטי מארוול הנפלא שדיברתי עליו, את דמותו של לוקי ניתן לתת לאלכסנדר קולארוב. המגן הסרבי הנהדר שלובש את מדי רומא זו שנה שניה ברציפות הגיע אחרי שדי נזרק ממנצ'סטר סיטי, אליה בא מלאציו. לוקי עצמו, בנו המאומץ של אודין מלך אסגארד, צאצא של ענקי קרח, יריבהם המרים של האסגארדים.

לוקי, הידוע בתור אל הרוע, לא רוע אמתי, אלא יותר כמעשה קונדס. מדובר בדמות ללא רסן, אחד שלא מפחד להגיד או לעשות מה שהוא רוצה לא משנה עד כמה טוב או רע זה נראה בעיני האחרים והוא גם אחד שלא תמיד מתחבב על הסביבה שלו בלשון המעטה. כשקולארוב חתם ברומא, לא מעט אוהדים לא ידעו איך לקבל את הרכש החדש. הרי רק לפני מספר שנים הם ראו את הסרבי מתרוצץ במדי היריבה השנואה, מקניט אותם בדרבי, חוגג מולם שערים ומה לא. קלוארוב, כמו לוקי, נאלץ לרכוש אהדה וסימפטיה מהקורבה סוד של האולימפיקו כשיכולת מדהימה בעונת הבכורה שלו אצל הג'יאלורוסי תורמת המון לכך, אבל העונה דברים השתבשו.

לא שכחתו מאיפה הוא בא. קלוארוב במדי לאציו (RAI)

קלוארוב מציג יכולת הגנת קצת פחות טובה, הספיק כבר להסתכסך עם אוהדי הקבוצה בגלל שהיה חסר חשק להיות נחמד אליהם במפגש אקראי ברכבת לפני משחק הגביע מול פיורנטינה (משחק בו הוא גם כבש את השער היחיד של הקבוצה אבל היה חלק מההגנה שספגה לא פחות מ-7 שערים!). זה המשיך עם "שתוק, אפס" לאוהד אחר שביקר אותו באימון שאחרי המשחק והסלים עד כדי כתובות נאצה מהאולטראס של רומא כנגד המגן הסרבי, ממש כמו העליהום שהיה על לוקי בממלכת אסגארד שלא כל תושביה קיבלו את הבן המאומץ מהאויבים המרים של יוטנהיים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

למזלו של לוקי, ת'ור תמיד היה לצידו במפגן תמיכה שרק אחים יכולים להפגין. "אני אוהב אותו, הוא האח שלי" כתב הת'ור המדובר שלנו, דניאלה דה רוסי על תמונה שלו ושל קולארוב כדי לנסות לצנן את הרוחות.

אחוות אחים. דה רוסי וקלוארוב רוצים לשמור על הממלכה (SKY)

אחרי לכתו של אודין (טוטי) משדה הקרב, ת'ור בהחלט זקוק לכל מי שיכול לעמוד במשימה לעצור את אויבי הממלכה רק שהוא רואה סביבו את חבורת הנוקמים האלטרנטיבית שהרכיב ניק פיורי (מונצ'י) שלא תמיד אפשר לסמוך עליה. שומר הסף היימדל (אולסן) לא תמיד מצליח למנוע מכל מפגע להזיק לממלכה, הוק-איי (קלייברט) בינתיים מתגלה כאכזבה, איירון מן (אלשעראווי) אמנם בולט ועושה את שלו אבל גם לו יש חולשות, קפטן אמריקה (פלורנצי) כביכול היורש הראוי לדמות הראשית אבל אף פעם לא בפוקוס, ספיידרמן (זניולו) נכנס בהתלהבות אבל עדיין ילד והאלק (דז'קו) אמנם מיישם לא מעט את הפעולה Smash, אבל לפעמים הולך יותר מדי ראש בקיר ורק מזיק לסביבה, כמו עם היריקה לכיוון השופט באותו 7:1 מול פיורנטינה בגביע.

ממש כמו ב-Infinity War, ת'ור זקוק ללוקי לצידו כדי להביס את ת'אנוס, אבל בניגוד להשלכות של אותה סצנה בה לוקי הקריב את עצמו ומצא את מותו, קלוארוב יהיה חייב להיות אחראי רק על החלק הראשון בעסקה המפוקפקת הזו של חיים תמורת להצלת הממלכה. שלא תטעו, הוא ויתר עשרת הלוחמים של הג'יאלורוסי שיעלו על כר הדשא בשבת יהיו חייבים לתת 110% מעצמם כדי להביס את היריבה ולסמן לעצמם וי מורלי מאוד חשוב. הוא אולי יאלץ לסכן הרבה יותר את הגוף שלו בתיקולים, קרבות אוויר, ניסיונות הבקעה, יצירות מצבים לחבריו ומה לא. אבל אני לא סטן לי ואצלי הסיפור הזה אמור להיגמר אחרת. לוקי לא ימות הפעם, לוקי יהיה הגיבור הלא צפוי, שער של קולארוב, אשף המצבים הנייחים והפנדליסט הקבוע של הקבוצה יחד עם העבודה שהוא עולה לא מעט גם כך כדי לבעוט כדורים מרחוק, יחד עם חגיגה אמיתית מכל הלב מול היציעים שפעם חגג שערים עבורם, יכולה בהחלט להפיל את החומה הוירטואלית שנחצצה בין המגן הסרבי לקהל הרומאי.

הג'יאלורוסי רוצים לראות אותו בפוזה הזו בשבת (SKY)

כי אם ה-"זר" הזה, האקס-לאציאלי, מפגין כזו תשוקה בכיבוש בדרבי מול הצבעים שפעם הוא ענד, הוא ללא ספק יוכיח היכן נמצאת הנאמנות שלו, כמו שלוקי עשה מול ת'אנוס.

לא צריך ללכת כל כך רחוק. סצינת המוות של לוקי (צילום מסך)

יתר משחקי המחזור בסריה א':

שישי 21:30 קליירי – אינטר

שבת 16:00 אמפולי – פארמה

שבת 19:30 מילאן – ססואולו

שבת 13:30 טורינו – קייבו

שבת 16:00 גנואה- פרוזינונה, ספאל – סמפדוריה, אודינזה – בולוניה

ראשון 19:30 אטאלאנטה – פיורנטינה

ראשון 21:30 נאפולי – יובה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית