כלום וחצי גמר: תיקו מאופס של מכבי וסכנין העלה את הצהובים לחצי גמר הגביע

במסדרת משחקי הגומלין של רבע גמר גביע המדינה בכדורגל, פגשה הערב מכבי תל אביב את בני סכנין באיצטדיון בנתניה, במה שהיה נראה מראש, משחק לפרוטוקול בלבד, לאחר ניצחונם של הצהובים 4-1 במפגש הראשון, אשר שם אותה צעד וחצי הגמר. מכבי, האלופה שבדרך, ממשיכה לחלום על טראבל חלומי, כאשר משחק זה היווה הזדמנות נהדרת למאמן איביץ' לעשות שינויים ולהעלות אל הדשא שחקנים צעירים, כדוגמת השוער דניאל טננבאום, יחד עם שחקנים שישבו על הספסל בתקופה האחרונה, ביניהם איתן טיבי. מנגד, סכנין, שנמצאת במקום האחרון בטבלת הליגה וניצחה השבת אחרי תקופה קשה, ידעה שהסיכוי שלה לעשות מהפך הוא נמוך ביותר ושעליה לשים את הראש בימים אלו, במאבקי ההישרדות בליגת העל, מה שגרם גם לדרסיליה לתת מנוחה למספר שחקנים.

הרכבים:

מכבי תל אביב: דניאל, אמאדור, טיבי, קנדיל, דוידזאדה, ברסקי, ייני, ריקן, שכטר, שוינפלד וכהן.

בני סכנין: עמבר, אבו ריא, גנטוס, עותמן, שאמי, בשיר, סטנצקו, נאסר, זגורי, כליבאת וחלאילה.

המשחק התחיל בצורה נינוחה, עם העברת כדור נינוחה של הצהובים מצד לצד ובקצב רגוע מצידה, כאשר האירוע המשמעותי הראשון היה בכלל כרטיס צהוב ראשון במשחק, לעברו של זגורי מסכנין.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה העשירית, יהונתן כהן ניסה את שוערה של סכנין עם כדור קרן מסובב לכיוון השער, אבל עמבר היה ערני והדף אותו מחוץ לתחום הסכנה. בדקה ה-13, כהן עצמו קיבל גם הוא כרטיס צהוב, בעקבות דיבורים מיותרים עם השופט.

בדקה ה-22, כהן פרץ נהדר לרחבה, העביר כדור לאמצע מטווח קרוב, אבל הכדור נגע בעוד מספר שחקנים והגיע לידיו של עמבר. שתי דקות לאחר מכן, שוינפלד הגיע לקו הרחבה, הוריד אותו לשכטר, שהשאיר את ריקן חופשי מ-16 מטרים, אבל עמבר זינק נהדר והציל את סכנין מספיגה.

שתי דקות אחרי ההזדמנות של ריקן, היה זה שוב כהן, שהתחיל טוב מאוד את המשחק, הפעם בבעיטה מטווח של כ-30 מטרים, אך עמבר שוב הצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-35, שוינפלד קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה, בעט ברגל ימין והיה רחוק מטרים ספורים מלהכניע את סכנין. שלוש דקות לאחר מכן, כהן ניגש לבעיטה חופשית מכ-20 מטרים, אבל הכדור עף מעל השער.

דקה 41- כרטיס אדום! יהונתן כהן גלש לעברו של זגורי באזור קו מחצית המגרש, פגע בשחקן סכנין, קיבל צהוב שני והורחק, באדום שהונף דווקא לשחקן הטוב ביותר על המגרש עד לדקה זו. כרטיס אדום ליהונתן כהן.

לאחר 45 דקות, עם מספר הזדמנויות של הצהובים ומעל הכל, הרחקתו של כהן, שרק ארז פפיר למחצית והוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה בתיקו מאופס, ששם את הראש של שחקני מכבי כבר בחצי הגמר.

היה השחקן הטוב על המגרש, אך הורחק לפני סיום המחצית הראשונה. כהן (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

המחצית השניה נפתחה בצורה דומה לזו של המחצית הראשונה, כאשר לאחר שש דקות ריקן ניסה את עמבר, אבל השוער של סכנין המשיך את היכולת הטובה שלו מהמחצית הראשונה.

בדקה ה-60, בני סכנין ערכה את החילוף הראשון במשחק, כשמוחמד חלאילה החליף את אבו ריא.

בדקה ה-65, איתי שכטר ניסה גם כן את מזלו מחוץ לרחבה, אבל הכדור הגיע רחוק מהמסגרת ויצא החוצה.

בדקה ה-69, נאסר, שנפצע, ירד מכר הדשא, כאשר גנאים עלה במקומו. שתי דקות לאחר מכן, מכבי פתחה גם היא את מסכת החילופים שלה, הוציאה את שכטר והכניסה את מיכה, כאשר מיד לאחר מכן סכנין ביצעה את החילוף האחרון שלה, עם החלפתו של עותמאן על ידי חסן.

בדקה ה-73, מיכה רצה ליצור משהו מעניין, הרים טוב למרכז הרחבה, אך לא היה שם ראש שישים את הכדור ברשת של עמבר. דקה לאחר מכן, גם בעיטה של סכנין מחוץ לרחבה לא התקרבה אפילו במעט לשערו של טננבאום.

בדקה ה-84, שוינפלד עם הזדמנות נהדרת בתוך הרחבה, בעט טוב, אבל עמבר שוב נתן עצירה גדולה. דקה לאחר מכן, כדור הקרן שהגיע בעקבות העצירה של שוער סכנין, הגיע לראשו של קנדיל, שפספס בסנטימטרים את הקורה.

לאחר תוספת זמן של שתי דקות, פפיר שרק לסיום המשחק, עם תיקו מאופס שהעלה את מכבי לחצי הגמר ללא בעיות מיוחדות ושלח את סכנין להתמקד בניסיון ההישארות בליגה. תוצאת הסיום 0-0.

זכה לראות דשא אחרי תקופה ארוכה על הספסל. טיבי (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort