בשיניים: הפועל ב"ש ניצחה 2:1 את הפועל חדרה

חלוקת הליגה לשניים נמצאת כבר ממש מעבר לפינה, וזהו זמן גורלי עבור שתי הקבוצות שנפגשו הערב (ראשון) באצטדיון בנתניה. גם הפועל חדרה ובמיוחד הפועל באר שבע נמצאות רחוק מאוד מהמקום בו ציפו להיות לפני תחילת העונה, וכעת הן נאבקות במפגש ישיר וקריטי כשהמפסידה בו עלולה למצוא את עצמה בפלייאוף התחתון בעוד כשבועיים מהיום.

הרכבים פותחים:

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה; דיא לבאבידי, עמית כהן, ויסאם רבאח, ירין פרץ; ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, עדן קארצב; ניית'ן אודווה, אילון אלמוג, לוסיו מרניאו.

הפועל ב"ש: אוהד לויטה; בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, שיר צדק, לואי טאהא; ג'ון אוגו, מרואן קבהא, חנן ממן; נייג'ל הסלבנק, ניב זריהן, בן סהר.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שתי הקבוצות התקשו להביא את הכדור לאזורים המסוכנים, ולא הצליחו לייצר מצבים למשך דקות הפתיחה של המשחק. נראה היה שרק טעות מנטלית תפתח את המשחק, ואכן כך היה – בדקה ה-18 עדן קארצב לא הצליח להשתלט על כדור שגרתי, חנן ממן חטף לו ובכך נפתחה מתפרצת של ב"ש ביתרון מספרי, הכדור בסוף הגיע לניב זריהן שמול אג'ידה לא התקשה לסיים. 1:0 לבאר שבע, שער ראשון של זריהן שלא נגד בית"ר.

חדרה לא יצאה מהשוק וכעבור כשתי דקות ביצעה טעות נוספת – ממן שוב חטף כדור שנמסר בקו ההגנה החדרתי, והשאיר את בן סהר לבד מול אג'ידה לסיומת פשוטה – 2:0 לבאר שבע.

חדרה איבדה לחלוטין את המשחק, ובאר שבע התכוונה להמשיך להכות בברזל. בדקה ה-25 ניב זריהן חדר לרחבה ובעט ברגל שמאל כדור לא חזק, אך אג'ידה התקשה להסתדר איתו – למזלו, חדרה הגיעה ראשונה לריבאונד בתוך רחבת החמש.

בדקה ה-27 הגיע מצב ראשון לחדרה, שהעמיסה את רחבת באר שבע. בסופו של דבר כדור אלכסוני מאגף ימין מצא את לוסיו חופשי, אך הנגיחה שלו הייתה חלשה והלכה החוצה.

באר שבע הרגישה בנוח לרדת מעט לאחור ולאפשר לחדרה לתקוף ולהשאיר שטחים מאחוריה. את אותם שטחים הצליחו האורחים לנצל ליציאות מהירות קדימה, אך לא היו מספיק חדים כדי לייצר מהן מצבים נוספים. בכך ירדו שתי הקבוצות להפסקה כשבאר שבע ביתרון מבטיח, לא רק למשחק הזה אלא גם לקראת פיצול הליגה.

 

חדרה פתחה את המחצית השנייה בסערה, וכבר בדקה ה-49 הגיעה למצב מצויין. איילון אלמוג יצא קדימה באגף ימין, חיכה ולבסוף מצא את לוסיו חופשי ברחבה – אך לואי טאהא היה במקום והצליח לחסום את הבעיטה.

חדרה סיכנה שוב בדקה ה-55 ושוב זה היה אלמוג. הפעם הוא נתן כדור רוחב מדוד לתוך רחבת החמש, לוסיו מצא את דרכו אליו אבל לויטה סגר את הזווית ומנע שער בטוח. מיד לאחר מכן, מסירה כפולה נהדרת שוב באגף ימין שחררה הפעם את לבאבידי, שניסה לבעוט ומצא את לויטה מוכן בפינה הקרובה.

ב"ש כמעט והצליחה לסגור עניין בדקה ה-65. עבד אלחמיד יצא קדימה למתפרצת, השאיר את הכדור לממן שהחזיר לו, אך לבסוף המגן השמאלי של ב"ש להערב בעט לאמצע השער ואג'ידה הצליח לרדת בזמן ולמנוע בישול שלישי מחנן ממן.

כפי שהולכת הקלישאה, השער השלישי של באר שבע היה קרוב יותר מהראשון של חדרה. המארחת התקשתה מאוד לייצר התקפה ראויה ונראתה, כפי שהולכת הקלישאה, חסרת מעוף. לעומתה, באר שבע הצליחה להישאר סבלנית ולצאת קדימה כשההזדמניות היו שם, גם אם לא הייתה חדה בכדור האחרון.

בדקה ה-82 הצליחה חדרה לשבור לבסוף את הקרח. כדור קרן שנכנס לרחבה הורחק, ולאחר מכן עדן קארצב החזר אותו פנימה בכדור אלכסוני. לוסיו נשאר לבדו בפינה של רחבת החמש ונגח כדור חזק, שלויטה הצליח רק לשפשף בדרכו לרשת. 2:1, ואם שאלתם, לוסיו אכן חגג.

חדרה, שנראתה אובדת עצות, החלה פתאום להאמין – ובאר שבע, שהייתה בשליטה מלאה על המשחק, פתאום נאלצה להחזיק מעמד בקצות האצבעות. בדקה ה-89 בן בסט כמעט וסגר עניין לבדו, כשהעביר בין הרגליים של ירין פרץ ונשאר מול אג'ידה – שיצא מצויין וחסם אותו.

אך גם שש דקות של תוספת זמן לא הספיקו לחדרה, ומחאה על שריקה מפוקפת של זיו אדלר הראתה את כל התסכול של ניסו אביטן ועלתה לו בהרחקה. באר שבע הצליחה להחזיק מעמד ולנצח משחק חשוב נוסף, ואולי העונה הזו אפילו תסתיים במקום באירופה למרות הכל.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort