אש ותמרות עשן – פוסט אלימינשיון צ'אמבר בסמאקדאון

סגמנט הכולל את דה מיז, שיין מקמהון והאוסוס:

התוכנית נפתחה עם שיין מקמהון שנכנס לזירה ודה מיז שנכנס קצת אחריו. מה שקיבלנו כאן היה פרומו בינוני מינוס, אני לא קניתי את מה שדה מיז ניסה להראות, שיין מקמהון היה צריך להוסיף משהו לפרומו, אני בכללי חושב שהשילוב בין שניהם זה נוראי והאוסוס חייבים לעבוד על דיקציה כי לא הצלחתי להבין חצי מהפרומו שלהם ולחדש קצת כי זה הכי קל לבוא ולומר: "הוא לוזר", "הוא בדיחה" וכו'. ציפיתי מהם לקצת יותר כי אני בהחלט יודע שהם מסוגלים לזה.

אליסטר בלאק ניצח את אנדרדה:

אנדרדה נגד בלאק טייק 200. הקרב התנהל באופן די ברוטאלי. תחילת הקרב וחלק גדול ממנו היה בשליטה של אנדרדה אבל היו קטעים שגם בלאק היה במומנטום שהשתמש בהרבה תרגילי רגליים. הקרב הסתיים לאחר "בלאק מאס" של בלאק. קרב טוב, אבל לחלוטין לא מתקרב לכל הזהב שעשו ב-NXT יחדיו. שיעשו כבר משהו עם אנדראדה, זו פשוט בושה שלא עושים איתו כלום.

סגמנט הכולל את DIY (טומאסו צ'אמפה וג'וני גרגאנו) והבר (שיימוס וסזארו):

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

DIY מתראיינים מאחורי הקלעים, מדברים על כך שזה משוגע שלפני שנה הם נלחמו אחד עם השני ועכשיו הם העתיד. סזארו ושיימוס מתפרצים באמצע וסזארו התחיל לדבר ולומר שאף אחד לא יודע מי הם ולאף אחד לא אכפת ושיחזרו לראו או ל-NXT רק שיתרחקו מסמאקדאון. אני חייב להודות – צ'אמפה וגרגאנו מעולים ביחד. הם פשוט מתאימים כמו כפפה ליד בכל המובנים והם פשוט נהדרים. הבר מצוינים גם הם וסה"כ כל הסגמנט היה לא רע בכלל.

DIY ניצחו את הבר:

הקרב נפתח בצורה טובה ובשליטה של הבר. הקרב היה ברובו בשליטה של הבר ביחד עם רגעים קצרים של ה-DIY. גרגאנו וצ'אמפה עשו את המהלכים הרגילים שלהם מימי הזוהר ב-NXT והקרב הסתיים לאחר שצ'אמפה מצמיד ברול-אפ את סזארו. לסיכום – קרב נפלא! עבודה נהדרת של צ'אמפה וגרגאנו בקרב וסזארו פשוט נפלא! מהלכי החוזק של סזארו ממש הרשימו אותי ושיימוס היה מאוד בינוני לטעמי. אני כן הייתי מעוניין שסזארו יחזור כסולו.

מנדי רוז מנצחת את אסקה:

הקרב הזה היה מאוד קצר, אך בו זמנית ממש לא לעניין. רוב הקרב היה בשליטה של רוז, ובמהלכו של הקרב לייסי אבנס נכנסה והלכה באמצע הקרב. הקרב הסתיים ברול-אפ של מנדי על אסקה. קרב משעמם מאוד, כאשר הדבר הכי מעניין שהיה בו זו ההפרעה של לייסי אבנס באמצע הקרב… שתיהן מסוגלות ליותר ממה שהן עשו. ולמה לעזאזל מנדי הצמידה את אסקה? אין בזה שום היגיון…

ג'ף הארדי, איי ג'יי סטיילס וקופי קינגסטון מנצחים את סמואה ג'ו, רנדי אורטון ודניאל בריאן:

קרב לא רע. אני שמח ממה שעושים עם קופי כי באמת מגיע לו ריין בתור האלוף הראשי. מוציאים את קופי בתור הפייטר שלא מוותר על החלום הגדול שלו וזה משהו שיכול לגרום לחיוביות מצד הקהל. איי ג'יי סטיילס פנומנלי כרגיל, אני פחות ראיתי מג'ף הארדי והוא היה מסוגל ליותר כפי שכבר הספקנו להכיר לאורך השנים. דניאל בריאן שוב מראה עד כמה היל מופלא הוא, רנדי אורטון משעמם אותי ממש וסמואה ג'ו היה פחות בולט בקרב הזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort