ציפיות לחוד, מציאות לחוד: 0-0 מאכזב בקרב הצמרת בין כפר סבא לנצרת עילית

המשחק המרכזי במחזור ה-24 של הליגה הלאומית, הביא איתו משחק צמרת אדיר, בין המוליכה הפועל נצרת עילית, לבין המארחת, השניה בטבלה, הפועל כפר סבא. נצרת עילית, שהגיעה לאיצטדיון לויטה לאחר שני משחקים ללא ניצחון, רצתה להגדיל את הפער בצמרת לשש נקודות, כאשר מצידו השני של המגרש, הירוקים מהשרון, עם מאזן זהה לזה של האורחת בשבועיים האחרונים, עם הפסד ותוצאת תיקו, ידעו שניצחון ישווה את מספר הנקודות שלה עם המוליכה ויפתח יתרון של שלוש נקודות על השלישית, הפועל קטמון.

הרכבים

הפועל כפר סבא: ישראלי, מכלוף, ברקמן, אהרון, פורת, איצרין, צלישר, רוזנבליט, שקל, קוקו ואוניקאצ'י.

הפועל נצרת עילית: איבגי, ורטה, נצר, אלמליח, קסום, לוי, וולבלום, דיין, כהן, סזאר ואבידור.

המשחק נפתח עם מספר ניסיונות של המארחת להגיע לרחבה של איבגי, אבל ההגנה של נצרת עילית נראתה מוכנה והדפה את הירוקים פעם אחר פעם בעשר הדקות הראשונות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-10 נשלף הכרטיס הראשון במשחק, כאשר צלישר מכפר סבא קיבל צהוב.

בדקה ה-13 דווקא נצרת עילית הייתה קרובה לעלות ליתרון, כאשר כדור שנפל ברחבה הגיע לאבידור, החלוץ הפך ומסר לאמצע, אך אלמליח שהגיע למרכז הרחבה לא עמד נכון והעיף את הכדור החוצה.

בדקה ה-15, גם כפר סבא קיבלה הזדמנות משלה, כשאוניקאצ'י קיבל כדור מחוץ לרחבה, עשה הטעיה נהדרת ורגע לפני הכניסה לרחבה בעט ברגל שמאל כדור חזק, אך הוא יצא החוצה.

בדקה ה-25, לאחר עשר דקות משמימות, סזאר קיבל כדור על סף הרחבה, הסתובב מצוין ובעט למסגרת, אבל הגיע לידיו של ישראלי.

בדקה ה-36, נצרת עילית קיבלה בעיטה חופשית מטווח מסוכן של כ-20 מטר, אבל הבעיטה של גיא דיין לא הייתה מספיק מדויקת ויצאה החוצה. דקה לאחר מכן, כפר סבא ענתה מהצד השני, כאשר אוניקאצ'י הוריד כדור נהדר ברחבה לקוקו, שבעט ממרכז הרחבה לידיו של איבגי.

בדקה ה-41, גם שחקן של נצרת עילית קיבל כרטיס צהוב ראשון, אשר נשלף לעברו של אחמד קסום. דקה לאחר מכן, סזאר שלח כדור עומק נהדר לוולבלום באגף, הקשר הכניס את הכדור לרחבה, עבר את ישראלי והגיע לאבידור, שדחק את הרגל במקום, אבל הכדור הוצא ממש לפני קו השער.

דקה 45- כרטיס אדום! איצרין העביר כדור פשוט בחצי המגרש של כפר סבא, אחמד קסום גלש בצורה מסוכנת מאוד ופגע ברגליו, מה שהוביל לצהוב שני לעבר קסום תוך ארבע דקות ולכרטיס אדום שהשאיר את נצרת עילית בעשרה שחקנים. אחמד קסום הורחק.

השופט לא הוסיף יותר מדי זמן לאחר ההרחקה, שרק למחצית והוריד את שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה, עם תיקו מאופס, לאחר מחצית בה שתי הקבוצות שמרו על עצמן והיא עברה ללא אירועים מיוחדים. תוצאת המחצית 0-0.

 

כפר סבא הביאה אוהדים רבים, אך החזירה אותם מאוכזבים (דף הפייסבוק של הפועל כפר סבא)

המחצית השניה נפתחה דווקא עם הזדמנות של נצרת עילית, אשר הייתה חסרה בשחקן לאורך כל המחצית השניה, כאשר לוי העביר כדור למרכז הרחבה וסזאר פספס אותו רק בכמה סנטימטרים.

בדקה ה-52  גם כפר סבא נכנסה לתמונה, כאשר בעיטה חופשית שקיבלה נבעטה על ידי רוזבליט, אך יצאה החוצה. בדקות הבאות כפר סבא התחילה להשתלט על המשחק ונראתה מסוכנת יותר מהקבוצה האורחת. בדקה ה-60, בנודיס הרגיש שהוא צריך ללכת על התקפי יותר וביצע את החילוף הראשון של כפר סבא, עם כניסתו של פדידה במקומו של אהרון.

בדקה ה-66, כרטיס צהוב הונף לעברו של עומרי שקל מהפועל כפר סבא. בדקה ה-70 קוקו שיחרר בעיטה מרחוק, אך היא לא באמת איימה על איבגי. שתי דקות לאחר מכן, פדידה קיבל כדור מקוקו, עשה הטעיה נהדרת ונכנס לרחבה, בעט למסגרת, אבל רק לידיים של איבגי.

בדקה ה-72, גם נצרת עילית ביצעה את החילוף הראשון שלה, כשרבינוביץ' נכנס במקומו של אבידור. בדקה ה-79, אוניקאצ'י נגח מתוך הרחבה, כדור שהגיע למסגרת ונהדף רק על ידי קצות האצבעות של איבגי.

בדקה ה-80, נצרת עילית הכניסה את בלילתי במקומו של דיין.

דקה לאחר מכן, שוב כפר סבא הייתה קרובה מאוד, כאשר כדור קרן הגיע לראשו של צלישר, אשר נגח מצוין אך פגע רק במשקוף.

דקה 82- כרטיס אדום! שוויון גם בכרטיסים האדומים, כאשר עומרי שקל נכנס חזק בשחקן של נצרת עילית, קיבל צהוב שני והורחק גם הוא מהמשחק. כרטיס אדום לעומרי שקל.

בדקה ה-85, נצר מכפר סבא קיבל כרטיס צהוב. שלוש דקות לאחר מכן, גם כהן מנצרת עילית קיבל צהוב משלו. בדקה ה-89, וולבלום ירד לספסל, כאשר יהונתן לוי נכנס במקומו, בחילוף האחרון של נצרת עילית.

השופט הוסיף חמש דקות, אשר גם בהן לא ראינו שער מאחת הקבוצות, כשבסיומן הגיעה שריקת הסיום שהחזירה את נצרת עילית מרוצה הביתה, כשהמקום הראשון עדיין בידה, כאשר הקבוצה המארחת ירדה מאוכזבת, לאחר כמעט מחצית שלמה ביתרון מספרי שלא נוצלה ותוצאה שהורידה אותה מקום אחד בטבלה. תוצאת הסיום 0-0 בין הפועל כפר סבא לנצרת עילית.

 

שאר תוצאות משחקי הערב בליגה הלאומית

הפועל עפולה– הפועל אשקלון 1:4 (לעפולה: כוכב 37', קעטבי 21', גרנץ 42', רוצ'ט 89'. לאשקלון: ניניס 12')

מכבי אחי נצרת- הפועל רמת גן 4:3 (לאחי נצרת: בוזורגי 36', חטיב {פ'} 76', . לרמת גן: לוגסי 28', איילה 22', חוגי 64' ו-66')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית