פורטוגל: ספורטינג גברה בקלות על בראגה

הליגה בפורטוגל המשיכה את המחזור ה-22 שלה היום (ראשון) עם כמה קרבות מסקרנים, במרכזם עמד מפגש הצמרת בין בראגה, שמנסה עדיין להיצמד לפורטו ובנפיקה בצמרת, לבין ספורטינג ליסבון, שקיוותה להפסיק לאבד גובה ולנצח את משחק הבית הקשה הזה.

 

בלננסס – מאריטימו 1:0

בעוד המארחת פחות או יותר ייצבה את מעמדה כקבוצת אמצע טבלה, היא לא ממש יכולה להרשות לעצמה להמשיך את הרצף השלילי, שעמד לפני המשחק על ארבעה משחקים ללא ניצחון ושלושה משחקים ללא שער זכות. אך גם במאריטימו החיים אינם תותים וקצפת – הקבוצה הגיעה למשחק מעמדת תחתית עמוקה, ועם שלושה הפסדים רצופים בהם גם כן התנזרה מכיבושים. זה לקח זמן, 71 דקות ליתר דיוק, אך הראשונה לשבור את בצורת הכיבושים שלה הייתה דווקא קבוצת התחתית הנואשת, שעלתה ליתרון מרגלי החלוץ הארגנטיני לאנדרו באררה. זה כל מה שהייתה צריכה האורחת כדי לצאת מהמגרש בליסבון עם מלוא הנקודות, שאפשרו לה לצאת מאזור הירידה, לפחות לעוד מחזור.

מוריירנסה – טונדלה 0:2

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קבוצה אחת שעדיין חולמת על אירופה היא מוריירנסה, ובהנחה שאחת ה"גדולות" אכן תזכה בגביע המקומי, הגיעה מוריירנסה למחזור ה-22 מהמקום שיוביל אותה לשם. לאור הצפיפות במרכז-תחתית הטבלה, מוריירנסה היא למעשה אחת הקבוצות היחידות בליגה שיכולות להגיד שהן באמת בטוחות מירידה, מה שטונדלה לא יכולה הייתה להגיד על עצמה גם לפני וגם לפני המפגש הזה. למארחים לקח זמן לתרגם את השליטה לשער אך זה לבסוף קרה בדקה ה-44 מרגלי דויד טשיירה האורוגוואי. במחצית השנייה מוריירנסה כבר עברה למצב שמירה על היתרון, אך לבסוף היא גם כבשה את השני בדקה ה-84 מרגלי אוואצ'ריה, וירדה מהמגרש מנצחת פעם נוספת.

צ'אבס – בואבישטה 1:1

המארחת מגיעה מהמקום ה-17 והלפני אחרון, והייתה חייבת לנצח כדי לפחות להיצמד לדבוקה שנמצאת ממש מעל לקו האדום. פנדל של ברונו גאלו בדקה ה-44 הוריד אותה להפסקה עם צעד בכיוון הנכון, אך היתרון החזיק רק רבע שעה בתוך המחצית השנייה, כשפאבלו אספיניו הותיק הצליח למצוא את הרשת. התיקו הזה לא שירת אף אחד מהקבוצות – צ'אבס לא הצליחה להיצמד לפלוטון מלמטה, ובואבישטה לא הצליח לייצר ממנו אפילו את הפער המינימלי.

ספורטינג ליסבון – בראגה 

שבועיים קשים עברו על הצד הירוק-לבן של ליסבון. זה התחיל בתוצאת תיקו אצל סטובאל, המשיך בצמד הפסדים ליריבה המושבעת בנפיקה – אחת בליגה ואחד בחצי גמר הגביע – והסתיים עם הפסד ביתי לקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום בספרד, ויאריאל. שני המשחקים הבאים הם קריטיים במיוחד עבור ספורטינג. משחק צמרת קשה מול בראגה, שאולי היווה את ההזדמנות האחרונה להישאר במירוץ האליפות או לליגת האלופות, ולאחריו הגומלין בויאריאל – למעשה, יש סיכוי שמדובר בשני המשחקים הקריטיים ביותר של ספורטינג העונה, משחקים שיקבעו ככל הנראה את גורלה.

היא הייתה צריכה להתחיל קודם כל מבראגה, שללא ספק משיגה תוצאות שעולות על הציפיות ממנה ונמצאת חזק במירוץ האליפות. למעשה, מאז ההפסד 6:2 לבנפיקה אי שם בחודש דצמבר, בראגה ניצחה את כל משחקי הליגה שלה למעט אחד, למרות שללא ספק מדובר ביריבה הקשה ביותר שלה במסגרת רצף המשחקים הזה.

למרות השליטה של ספורטינג, חצי השעה הראשונה הייתה שקטה למדי. זאת עד שהגיע כדור חופשי במצב נוח עבור ברונו פרננדס בדקה ה-34, מצב אותו לא ביזבז. מצב נייח נוסף סידר לספורטינג יתרון כפול, כשהפעם הוא נבעט מהנקודה הלבנה, בדקה ה-50 ומרגלי החלוץ ההולנדי באס דוסט. דוסט הכפיל את מאזנו לערב הזה בשער קליל בדקה ה-68, וספורטינג סיימה את המשחק בניצחון הרבה יותר משכנע ממה שציפתה לו, ובתקווה שהוא גם יעזור לה להציל את המשך העונה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort