הזמן של סינדרלה

בזמן שביתר הליגות הגדולות יהיה לא מעט אקשן, הליגה שנחשבת לטובה בעולם, הפרמיירליג, תצא למנוחה קצרה לטובת המפעל הותיק ביותר בעולם וללא ספק אחד המרגשים מבחינת סיפורים, הלא הוא ה-FA CUP (הגביע האנגלי). המפעל שכעת נמצא בשלב שמינית הגמר שלו שולח לא מעט נציגות שעונות על תואר הסינדרלה ל-16 האחרונות שנותרו, מתוך 16 הקבוצות שישחקו בשלב הזה ישנן 7 קבוצות פרמיירליג בלבד ואחת מהן תודח בוודאות עקב מפגש הענקיות בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי בסטאמפורד ברידג' ביום שני. לליגת המשנה יש 5 נציגות כשאחת מהן בוודאות תעלה לשלב הבא מהמפגש בין סוונזי לברנטפורד ועוד אחת (מילוול) נמצאת ביתרון מקצועי לא רע על יריבתה מהליגה השלישית (ווימבלדון). מלבד הדונס, לליג וון יש עוד 2 נציגות בשלב הזה כשאת רשימת ה-16 נועלת ניופורט הקטנה מהליג טו (הליגה הרביעית באנגליה) שהורגלה לשחק בביתה מול מנצ'סטר סיטי. אז מי יהיו 8 העולות לרבע הגמר? בואו ננתח את המאצ'-אפים.

קווינס פארק ריינג'רס (צ'מפיונשיפ) – ווטפורד (פרמיירליג)  (שישי, 21:45)

הריינג'רס, במדיהם נמצא חלוץ נבחרת ישראל, תומר חמד, הם האנדרדוג במפגש הזה אבל בגביע האנגלי ישנן לא מעט הפתעות וק.פ.ר. בהחלט מסוגלת לעשות אחת כזו ולהדיחה את הנציגה מפרברי לונדון בדרבי האיזורי הקטן שהוגרל כאן. "הצרעות" יגיעו למשחק כשלא מעט עומס פרמיירליג נמצא על כתפיהם אבל למזלם המיקום שלהם (8) מציב אותם בעמדה שבה הם לא ממש נלחמים על אירופה וגם לא נמצאים במאבקי ירידה, תסריט קלאסי לשים את כל האנרגיות בהתקדמות בגביע.

חמד חוגג במדי הריינג'רס. האם החלוץ הישראלי יהיה שותף לעלייה לרבע? (SKY)

הימור המומחה: ווטפורד עולה

ברייטון (פרמיירליג) – דרבי קאונטי (צ'מפיונשיפ) (שבת, 14:30)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קבוצה נוספת עם נציג ישראלי, ברייטון, תרצה להשכיח את מאבקי התחתית של הפרמיירליג עם עלייה לשלב שמונה האחרונות במפעל אבל המפגש שלה מול החבורה של פרנק לאמפרד לא יהיה קל בכלל. אקס-קפטן צ'לסי העמיד קבוצה נפלאה שתעשה צרות לכל אחת ועם מאבקיי העלייה בפתח, לאמפס והראמס ינסו גם לעלות שלב בגביע על חשבון השחפים העייפים מנטלית.

יעלה שלב? כיאל וברייטון ממתינים לחדשות טובות (BBC)

הימור המומחה: דרבי עולה

ווימבלדון (ליג וואן) – מילוול (צ'מפיונשיפ) (שבת, 17:00)

קרב ראשון לא נציגת פרמיירליג והוא מפגיש את קבוצת האוהדים המרגשת של ווימבלדון עם נציגת הצד הקשוח של לונדון, מילוול. הדונס ינסו לעשות הכל כדי לתת לאוהדים עוד רגעי קסם בזמן שמילוול עצמה רוצה לצאת להפוגה קלה מהאינטנסיביות של הצ'מפיונשיפ ולהתקדם בגביע. עם היריבה שזימנה לה ההגרלה, הקבוצה מליגת המשנה יודעת שזו הזדמנות פז לתקוע יתד בשלב הבא ואולי אף בטעות להגיע יותר רחוק בהתאם להגרלה הבאה.

ווימלבדון חוגגת, נראה את זה גם בסופ"ש הקרוב? (BBC)

הימור המומחה: רציתם סינדרלה, קיבלתם! הדונס ברבע הגמר!

ניופורט (ליג טו) – מנצ'סטר סיטי (פרמיירליג) (שבת, 19:30)

עם כל הסימפטיה לנציגה היחידה ששרדה מהליגה הרביעית, גם אם פפ יעלה עם שחקני קבוצת המילואים של סיטי מחוזקים בשחקני נוער הוא יהיה הפייבוריט בהתמודדות הזו. המאמן הקטאלוני מכוון לעבר כל תואר אפשרי ובזמן שהמאבק עם ליברפול בליגה לוהט, גמר גביע הליגה מול צ'לסי בפתח וקרב דמינית הגמר של ליגת האלופות מול שאלקה גם מעב רלפינה, הוא רוצה לתת גז גם במפעל היוקרתי הזה והיריבה שזימנה לו ההגרלה לא ממש תעמוד בדרכו.

הגרלה נוחה לפפ (BBC)

הימור המומחה: חלום הקוואדרופל קיים, סיטי עולה.

בריסטול סיטי (צ'מפיונשיפ) – וולבס (פרמיירליג) (ראשון, 15:00)

וולבס ללא ספק אחת הקבוצות המעניינות בפרמיירליג וכאחת כזו, היא גם רוצה להצדיק את הדיבור על ההתקדמות הנפלאה שהמועדון עשה עם עלייה לרבע גמר הגביע. מנגד תעמוד בריסטול סיטי שמייצגת את ליגת המשנה אבל למרות אפקט הסינדרלה שדובר עליו קודם, ולמרות שהמשחק ייערך בחוץ עבור הזאבים, ככל הנראה החבורה של נונו אספיריטו סנטו לא תפספס את ההזדמנות שהיא קיבלה כדי לשריין כרטיס לשמונה הגדולות.

קבוצה תוססת, וולבס (THE SUN)

הימור המומחה: וולבס בשלב הבא.

דונקאסטר (ליג וואן) – קריסטל פאלאס (פרמיירליג) (ראשון, 18:00)

קריסטל פאלאס לא יודעת איך להגיב לסיטואציה הזו. מצד אחד, הקבוצה במאבקי תחתי קדחניים בפרמיירליג וכל עומס מיותר על השחקנים יכול לשחוק אותם לקראת מחזורי המאני טיים. מצד שני, היריבה מהליגה השלישית לא אמורה להקשות על החבורה מדרום לונדון ועם ההגרלה הנכונה אולי יהיה אפשר אפילו להתקדם מעבר לשלב רבע הגמר. פאלאס אולי תיקח הימור ותעלה עם הרכב משני מעט אבל גם אם אלו לא יהיו ה-11 החזקים ביותר, דונקאסטר היא לא זו שאמורה למנוע מהם עלייה לשלב הבא.

זאהא ינהיג את פאלאס? (BBC)

הימור המומחה: קריסטל פאלאס עולה.

סוונזי (צ'מפיונשיפ) – ברנטפורד (צ'מפיונשיפ) (ראשון, 18:00)

קרב על טהרת ליגת המשנה נותן את היתרון למארחת לא רק בגלל המגרש הביתי אלא גם עקב איכות הקבוצה. הברבורים יודעים שבשלב הבא הם יכולים ליפול על קבוצה נוספת שוות כוחות או חלשה יותר (המנצחת בין ווימבלדון למילוול) והם יעשו הכל כדי להיות שם כשהכדורים נשפלים.

סוונזי רוצה רבע גמר (SKY)

הימור המומחה: סוונזי ברבע.

צ'לסי (פרמיירליג) – מנצ'סטר יונייטד (פרמיירליג) (שני, 21:30)

כדי באמת להעיד על עצמך כמועדון ענק, אתה חייב לדעת לקום מהקרשים גם כשספגת חטיכת חבטה בפרצוף. שתי ענקיות הפרמיירליג שינעלו את סבב המשחקים הנוכחי במפגש ביניהן ספגו חבטות רציניות במהלך השבוע. זה התחיל עם הבלוז שהתפרקו מול הנציגה השניה של העיר מנצ'סטר עם תבוסה 6:0, ממנה בקושי התאוששו במסגרת הליגה האירופית עם 2:1 דחוק על מאלמו הקטנה כאשר יונייטד עצמה חטפה בומבה יותר רצינית במפגש האירופי שלה עם הפסד ביתי לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות. שחקניו של סולשייאר ינסו להתאושש מזה מול הבלוז כשאלו של סארי ינסו לפחות לתת קצת נחת לאוהדיהם עם התקדמות במפעל הזה.

יחזרו לנצח? (UEFA)

הימור המומחה: המשחק מול פריז היה מכה קטנה בכנף, יונייטד תעלה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort