כל מה שצריך לדעת לקראת האילמניישן צ'יימבר

האילמניישן צ'יימבר של השנה הוא ללא ספק אירוע שאותי אישית מילא בציפייה, לא סתם, אחרי הכל הקרבות משתנים (ומשתפרים) רגע לרגע וסוף סוף אנו נראה אליפות זוגות חדשה לנשים (הגיע הזמן באמת)
אלו הקרבות שהוכרזו רשמית כאלה שיהיו חלק מהאירוע:

אליפות הזוגות של סמאקדאון לייב
הזוג החדש והמאוד כריזמטי של שיין מקמהן והמיז (הופתענו לטובה) עומדים להגן על האליפות שהשיגו ביחד וממשיכים להוכיח שהארגון תמיד מפתיע אותנו בשילובים מוזרים ביחד (היי שיימוס וסזארו) אך בדרכם עומדים תאומים לא קלים בכלל שיזמינו אותם למתקן הכליאה האישי שלהם, ג'ימי וג'יי אוסו התגעגעו לחגורות אליפות הזוגות הללו ואין דבר שיעצור אותם מלהשיג אותם שוב, האם שיין-מיז ישמרו על התואר? נחכה ונראה.

אליפות המשקל הקל
באדי מרפי, האיש שלא נחל הצלחה כל כך בתקופתו הראשונה בארגון, חזר לקאמבק ענק שכלל בתוכו זכייה מטורפת באליפות הזאת ואף הוא הצליח לשמור עליה יפה מאוד אבל הכל מונח על הכף כשהוא יכנס לזירה נגד אקירה טוזאווה, מתאבק פסיכי לא פחות ממרפי עצמו. אקירה ישמח לקחת את תואר האליפות ממרפי אך מצפה לו יריב קשוח מאוד ולנו מחכה קרב אדיר.

האליפות הבין יבשתית
בובי לאשלי, ליאו ראש ואליפות אחת שמשלבת את שניהם ביחד, הצמד הדומיננטי הזה (ובדומיננטי אני מתכוון ללאשלי בלבד) עומדים להיכנס ביחד לזירה כשיעמדו בקרב 2v1 נגד יריבו המוכר של לאשלי, פין באלור.
"השד" של באלור עומד לפרוץ בפול כוח החוצה והמטרה היא אחת, לקחת את האליפות מבובי לאשלי ולהעמיד אותה לזכותו, האם לאשלי וראש יוכיחו שהם יותר מסתם דיבורים או שאנחנו נראה אלוף בין יבשתי חדש? נחכה ונראה.

אליפות הנשים
רונדה "ראודי" ראוזי, הכוח הבלתי ניתן לעצירה שסחפה את הארגון בסערה מאז הופעתה הראשונה, עומדת להגן על התואר שלה שוב נגד לא אחרת מאשר רובי ריוט.
ריוט היא ללא ספק סופרסטארית שהוכיחה את עצמה לא פעם ולא פעמיים כראויה לחגורה מסביבה והיא ללא ספק אחת מהקשוחות ביותר שידע הארגון אחרי הרבה זמן אבל לא לשכוח שראוזי באה מעולם של לחימה משולבת ואני בספק אם לריוט הולכת להיות דרך קלה הצלחה, ההפך, היא הולכת ישר לגהינום ששמו רונדה ראוזי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בראן סטרומן נגד בארון קורבין
סטרומן וקורבן יריבים מוכרים מאוד והקרב ביניהם הוא נטו הוצאת אגרסיות אחד על השני אחרי יריבות ממושכת (תגוונו קצת איתם זה כבר נהיה משעמם).

קרב אילמיניישן צ'יימבר שיקבע מ יהיו אלופות הזוגות של הנשים
סוף סוף זה קורה, אליפות הזוגות של האנשים יצאה לפועל ואיזה דרך טובה יותר יש מלהכתיר את 2 האלופות מאשר בכלוב הברזל הגדול? אדיר.
הזוגות שילחמו על התואר הינן סשה בנקס וביילי, סוניה דוויל ומנדי רוז, נעמי וכרמלה, טמינה וניה ג'קס, ליב מורגן ושרה לוגאן והצוות של בילי קיי ופייטון רויס, "האייקוניקס".

אליפות ה-WWE
דניאל בראיין "החדש" (C) עומד להגן על האליפות שלו בכלוב הברזל הענק ואומנם הוא נחוש בדעתו לנצח אך מולו עומדים 5 יריבים לא פחות קשוחים והם: איי ג'יי סטיילס, שישמח להכניס עוד תואר אליפות לרקורד שלו, רנדי אורטון, שמזמן לא הניח חגורה על מותניו, סמואה ג'ו, שממשיך בדרך ההרס שלו אל התואר, ג'ף הארדי (תודה על כל רגע שהוא מתחרה שם) והבחירה האישית שלי למנצח: קופי פ***** קינגסטון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית