SmackDown Live 06\02\19

פתיחת התכנית:

שרלוט פלייר פותחת את סמאקדאון, מדברת על השעייתה של "הגבר" בקי לינץ'.
שרלוט אומרת בביטחון כי אומנם בקי בהשעייה אך יש יריבה ראויה שתילחם באלופת הנשים, רונדה ראוזי, באירוע הגדול רסלמניה, כמובן ששרלוט מדברת על עצמה.
בעודה מצביעה אל עבר השלט שניצב למעלה, בקי לינץ מתקדמת אל עבר הזירה דרך הקהל ואף צוחקת על בקי שהיא "מעריצה שמחקה את הכניסה של רומן ריינס".
בעודן מתווכחות בזירה, טריפל אייץ', ה CEO של הארגון, נכנס ואומר לבקי כי אם היא רוצה להישאר בקרב נגד ראוזי, עליה להיבדק אצל הרופאים ואף עוקץ ואומר "כנראה את מפחדת שיכשירו אותך לקרב ושיתנו לך את האישור להילחם נגד ראוזי כי היא תגבור עלייך בקלות, אז את מחפשת את הדרך הקלה החוצה".
טריפל אייץ' יוצא מהזירה, בקי שואלת אותו מה שלומה של סטפני, מתייחסת לתקיפה שהנחיתה עליה בשבוע שעבר, ולאחר חילופי מילים בין השניים, בקי סוטרת לטריפל אייץ' ויוצאת מהזירה.
פתיחה נהדרת לתכנית ומומנטום אדיר לבקי לינץ שלא מפסיקה להפתיע.

לוק גאלוז וקארל אנדרסון נגד רוסב ושינסקה נאקמורה:

הצמד המפתיע של רוסב ונאקמורה (יצירתיות זה שם המשחק) היה נראה בהתחלה כמוזר אך לאחר הקרב הזה, נראה שיש עם מה לעבוד כאן.
אנדרסון וגאלוז כמעט וניצחו לאחר שאנדרסון הצמיד במהירות את נאקמורה אך נאקמורה סירב להכנע והקרב נמשך.
בקרב הקצר יחסית שראינו פה, בעיקר העצימו את הפרטנרים הטריים והוכיחו שכימיה יכולה להתקיים ביניהם, לאחר מספר דקות של מאבק, והתערבות של נאקמורה שמנעה ואנדרסון וגאלוז לבצע את מהלך הסיום שלהם, רוסב לקח את היתרון ועם בעיטה אדירה לפניו של אנדרסון, הצמד החדש ניצחו את הקרב, נחמד דווקא לראות שינויים קצת.

פרומו של פייג' מאחורי הקלעים, בוא היא מדברת על הסרט החדש על חייה, האמת שנשמע באמת מעניין, מחכים לראות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רנדי אורטון נגד מוסטאפה עלי:

עלי הצעיר מנסה לזכות בשם ולהוכיח שיש לו הרבה מה להציע אך בדרכו עומד נחש צבע קשוח במיוחד, וזה בדיוק מה שאנו רואים בקרב הזה.
אורטון  הוא שמנחית את רוב המתקפות הקרב על עלי, מתקפה הכוללת הטחה בשולחן השופטים וסופרפלקס מהקורה העליונה אך עלי שורד יפה את הקרב ומראה קשיחות לא פחות.
הקרב נגמר בצורה יפה מאוד, עלי העלה אל הקורה האמצעית, ביצע את ה450 הידוע שלו אך בעודו מסתובב באוויר, אורטון קם לפתע והנחית RKO שחתם את ניצחונו בקרב.
בסופו של הקרב, סמואה ג'ו תוקף את רנדי אורטון, אקראי למדי אך אופייני לסמואה ג'ו, מקווים שתצא מזה יריבות לפחות.

פרומו של דניאל בראיין, שנכנס לזירה ביחד עם אריק רואן:

דניאל בראיין מדבר על החגורה החדשה שהוא מציג ומציג את עצמו בתור "האלוף של הפלנטה"., בראיין מדבר על השינוי שהוא מחולל בארגון (יותר מידי היל אחי) ובפעם הראשונה, שלי לפחות, שמעתי את רואן מבצע אשכרה פרומו טוב ואומר שהרבה אנשים רואים בברייאן כאיום ובלה בלה.
(מוצג פרומו על האלימיניישן צ'יימבר, האירוע שקרוב אלינו)
בראיין אומר כי דניאל בראיין "החדש" יתעלה על כל המתאבקים שילחמו נגדו בצ'יימבר ויוצא מהזירה, עדיין לא עיכלתי כל כך את הדמות החדשה של בראיין אבל מקווה שכל ה"אובר היל" הזה יקבל צורה בסוף.

ג'ף הארדי ואיי ג'יי סטיילס מחליפים מילים ביניהם, לדלג.

כרמלה ונעמי נגד בילי קיי ופייטון רויס (האייקוניקס) נגד מנדי רוז וסוניה דוויל:

הקרב נקבע כדי למקם את הזוג האחרון שיכנס לקרב על חגורת אליפות הזוגות של הנשים (הגיע הזמן שתהיה חגורה כזו סוף סוף)
קרב יפה מאוד בין שלושת זוגות המתאבקות שתמיד כיף לראות בזירה.

לאורך הקרב יש הרבה חילופים בין הזוגות שלפעמים היה לי קשה לעקוב מי המתאבקת החוקית בקרב, ההפתעה אומנם הגיע בסוף הקרב כאשר מנדי רוז (שהכי פחות ציפיתי ממנה) הצמידה במהלך סיום חדש את נעמי (אירוניה באוויר) וזיכתה אותה ואת סוניה דוויל במקום בקרב הגדול, מי יודע, אולי הן יזכו.

דניאל בראיין נגד ג'ף הארדי:

דבר אחד שאני אוהב בג'ף הארדי, שבניגוד להרבה שקדמו לו, אחרי החזרה שלו לארגון הוא לא איבד מהאיכות שלו, דניאל בראיין וג'ף הארדי הם ללא ספק יריבים שארצה לראות בעוד קרבים בהמשך.
הקרב היה ממש עוצמתי ולאחר מהלומות הלכות וחוזרות, ג'ף הארדי ביצע את מהלך הסיום שלו, סוואנטון בומב, אל עבר בראיין אך כמובן שאריק רואן לא נמצא סתם סביבו של בראיין והוא גרם לפסילת הקרב.
לאחר מכן בראיין נעל על הארדי את מהלך היסום שלו, סמואה ג'ו נכנס לזירה וחנק את בראיין, אחריו הגיע אורטון ובעצם כל המתחרים של הצ'יימבר (סטיילס גם בתוכם) נכנסו אל הזירה ואילצן את בראיין לעזוב אתה מקום.

תכנית יפה מאוד של סמאקדאון, כן ירבו כמוהה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית