האקולוגי – דניאל בריאן גנב את ההצגה בסמאקדאון פעם נוספת

התכנית הלילה נפתחה עם פרומו של המתאבקת הכי חמה ב-WWE, ובשלב הזה כולנו כבר יודעים על מי אני מדבר – בקי לינץ', שלמרות שהפסידה נקי לאסקה ברויאל ראמבל (צעד נכון של הכותבים), הספיקה להיכנס לקרב הראמבל של הנשים ולזכות בקרב אליפות על אליפות נשים לבחירתה. היא כמובן בחרה מבעוד מועד באליפות הנשים של ראו, בה מחזיקה רונדה ראוזי. אתמול בתכנית, היא הגיעה לשם ולימדה אותה קצת על בקי לינץ'.

גם הערב בקי מקבלת את אור הזרקורים והיא זוכה לפתוח את סמאקדאון. מיד לאחר שהמשיכה במופע המדהים שלה, החליטה להפריע הבסטי משכבר הימים וכיום האויבת המושבעת שרלוט פלייר. שרלוט כרגיל ניסתה לתפוס את מקומה של בקי בתור המתאבקת הכי חמה ב-WWE כרגע (ולא, לא מדובר במושג שוביניסטי אלא מבחינת המומנטום התקופתי שלה). מישהו יכול להזכיר לשרלוט שהיא הגדולה בהיסטוריה? בכל מקרה, זה הסתיים ב-Brawl שהשאיר טעם של עוד לקראת רסלמניה.

Best Friends, Bitter Enemies (האתר הרשמי של ה-WWE)

מפה לשם, אנחנו ממשיכים לקרב הראשון של הערב – ו-Oh Boy, כמה שלא הבנו שום דבר ממה שראינו כאן הרגע. אר טרות' קיבל קרב על אליפות ארה"ב מול האלוף הטרי מיום ראשון האחרון – היפני הנלעג שינסקה נאקאמורה. הקרב הזה לא היה משהו מיוחד יותר מדי – עד שהגיע רגע אחד ששינה הכל, טרף את כל הקלפים והשאיר את כולנו עם ספק שוק טוטאלי ספק גיחוך משעשע. אר טרות' ניצל את הסחת דעתו של נאקאמורה, האלוף ברח – והשופט החליט שטרות' אלוף בכל זאת.

הרבה בלבול התרחש בתוך הזירה, עד שהגיעו להצטרף לחגיגה גם רוסב ולאנה, אשר דרשו מהאלוף הטרי קרב חוזר באותו רגע בדיוק. אר טרות' החליט לבסס את עצמו כאלוף שנלחם על התואר שלו, כי הוא נתן לרוסב את הקרב החוזר שלו בדיוק באותו רגע. לאחר כמה מכות מאוד כואבות מצדו של רוסב, אר טרות' המשיך עם הטכניקה שלו, שמסתמנת כגאונית – רגע של חוסר ריכוז מצדו של רוסב, וטרות שומר על התואר. התוצאה של הדבר הזה לפניכם.

אאוץ' (האתר הרשמי של ה-WWE)

מיד לאחר מכן הגיע הזמן לאחד מהמתאבקים היותר אהובים שיש לתכנית הזו להציע, ריי מיסטריו, לבוא ולספק שואו משלו לערב זה. רק חבל שהוא אפילו לא הספיק לעשות שום דבר לפני שאנדראדה סיין אלמאס הגיע והשמיד לחלוטין את ידידו הקרוב מחוץ למסך הגדול. אני מרגיש רע בשביל מי שהיה אמור להתאבק נגד ריי הערב, הוא פספס כאן את אחד היריבים הכי טובים שהוא היה פוגש בקריירה שלו. טוב נו, היריבות הזו חשובה יותר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מיד לאחר מכן אנחנו מקבלים את אלופי הזוגות הטריים של סמאקדאון – המיז ושיין מקמהן! השניים האלו ארגנו חגיגה מושקעת ואיכותית על מנת לציין את ההישג הנפלא שלהם מהרויאל ראמבל, הזכייה באליפויות הזוגות של סמאקדאון, וכמובן על מנת לחגוג את החברות המופלאה ביניהם שפשוט לא יכולה להיכשל לפני רסלמניה! לאחר שהם ניפחו לעצמם את האגו, גילינו מי היריבים הבאים שלהם לקראת אלמינישיון צ'אמבר – האוסוס!

מה כבר יכול להשתבש? (האתר הרשמי של ה-WWE)

מסיימים את התכנית עם אלוף ה-WWE הלא כל כך גאה – דניאל בריאן, שרק ממשיך להשתבח ככל שההיל טרן שלו ממשיך. הוא שוב בא לדבר על שלום ואהבה, ממש ג'ון לנון של הרסלינג. אה כן, והוא הביא את אריק רואן איתו. האליפות שלו נזרקת לפח בשלב מסוים, עד שהוא שולף אליפות מושקעת אשר עשויה כולה מחומרים אורגניים. אין ספק שעושים עבודה מצוינת עם דמותו החדשה של בריאן, ואני לא יכול לחכות ולראות מה יקרה הלאה בנוגע אליו.

גאוני (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית