מחפשים פתרון לצפיפות: לקראת המחזור ה-20 בליגת העל

המחזור ה-20 של ליגת ג'פניקה בפתח, כאשר סוף השבוע הקרוב יביא איתו מספר משחקים מרתקים, שיכולים להשפיע ישירות על קרב המקומות בפלייאוף העליון ועל מאבקי ההישרדות, כאשר לנגד עינינו טבלה צפופה מאוד, שלא נותנת לאף מועדון (למעט מכבי תל אביב כמובן) מקום בטוח בחלק העליון של הטבלה בתום הליגה הסדירה. לפנינו מיני דרבי תל אביבי, קרב צמרת, עד כמה שזה נשמע הזוי, בין השביעית לשלישית בטבלה וניסיון נקמה של חדרה על התבוסה למכבי מהסיבוב הקודם, במה שיעצור את הרכבת האימתנית של איביץ'.

הפועל תל אביב- בני יהודה (שבת, 26/1, שעה 16:00)הדרבי התל אביב הקטן, שנגמר בסיבוב הקודם בתיקו אפס, מפגיש למשחק מסקרן את אחת מאכזבות העונה, עם אחת הקבוצות המפתיעות. מצד אחד, הפועל תל אביב, במקום ה-11 בטבלה, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום, שניצחה הכי מעט משחקים בליגה העונה, עם שניים בלבד, הספיקה מאז המשחק המעודד בדרבי לעוף מהגביע ולסיים בתוצאת תיקו מאכזת מול אשדוד. קובי רפואה מנסה להחדיר אנרגיות חדשות בשחקניו, בגיוס הרכש החדש פריירה, שנראה טוב מאז שהגיע ושחקני הבית, כאשר המטרה היא להתרחק מהתחתית, בהקדם האפשרי. מן הצד השני, הקבוצה של יוסי אבוקסיס, השניה בטבלה, רוצה להמשיך וליהנות מהמיקום הנהדר בו היא נמצאת ולא ליפול מול האדומים מוולפסון. הזהובים אמנם לא ניצחו מאז עזיבתו של ירדן שועה, כאשר גם בן תורג'מן חסר, אך בהחלט יכולים להיות מרוצים מהישארותו, לפחות כרגע, של צ'יבוטה, אשר יכול יחד עם הרכש החדש, סילבסטר, שהגיע מבית"ר, להמשיך את העונה החלומית של הקבוצה. שתי הקבוצות צמאות לניצחון, האחת כדי לברוח מהתחתית, כאשר השניה רוצה לתת הצהרת כוונות שגם בלי הכוכב הגדול שלה היא ראויה להיות סגנית, מה שמבטיח לנו מיני דרבי מהנה.

אולי הפעם נראה הכרעה בדרבי הקטן. המפגש הקודם בין הקבוצות (האתר הרשמי של בני יהודה)

מכבי נתניה- מכבי חיפה (ראשון, 27/1, שעה 20:30)– קרב צמרת נהדר, במשחק בו השביעית בטבלה, מארחת את הקבוצה שמגיעה מהמקום השלישי. אתם שואלים את עצמכם איך זה יכול להיות? אז ככה הליגה שלנו נראית העונה (למעט מכבי תל אביב כמובן), צפופה ומלאת מהפכות, כאשר ההפרש בין מכבי חיפה, שנמצאת נגיעה מהבטחת קמפיין אירופאי, למכבי נתניה, שמדורגת כרגע במקום שמוביל לפלייאוף התחתון, עומד על נקודה בלבד. היהלומים, להם אותו מספר נקודות כמו החמישית הפועל חיפה, נמצאים במומנטום טוב, אחרי ניצחון ליגה לפני שבועיים, הדחתה של האלופה מבאר שבע מהגביע ותוצאת תיקו טובה מול בני יהודה, כשכל אלה שמים את הקבוצה בעמדה נהדרת לקראת הפוטו פיניש שיקבע לאיזה פלייאוף הקבוצה תלך, כאשר ברדה ודראפיץ', המאמנים המוערכים, עושים הכל כדי שהקהל יהנה מאווירה של צמרת עד לסיום העונה. מולה, האורחת חיפה, מצד אחד בלתי מנוצחת בליגה מאז הגעת בלבול, אך מאוכזבת מההדחה המפתיעה מהגביע השבוע, על ידי בני סכנין, מגיעה למשחק אחרי עוד רכש נפלא, אחרי החתימה של פלקושצ'נקו, שמצטרף לשועה ולהחזרתו של אבו פאני, כאשר יש רעב גדול להשיג ניצחון חוץ חשוב, אחרי התיקו המיותר לכאורה, בבית מול רעננה, שיעלה את הקבוצה זמנית למקום השני, לפחות עד משחק של חדרה מול מכבי תל אביב. צפוי לנו משחק עם אנרגיות חדשות, שחקנים חדשים ובעיקר, שתי קבוצות שמכוונות למקום גבוה לקראת סיום העונה הסדירה, בכל הכוח.

הפועל חדרה- מכבי תל אביב (שני, 28/1, שעה 21:00)– לפני שלושה חודשים, מכבי תל אביב עצרה את הרצף האדיר של הפועל חדרה, שלא הפסידה בששת משחקיה הראשונים בליגה וניצחה חמישה מהם, עם 4-0 מהדהד על העולה החדשה. מאז, ניסו אביטן המשיך להצעיד את הקבוצה שלו לעונה מוצלחת, כשהיא ממוקמת כרגע במקום הרביעי, מרחק שתי נקודות מהסגנות, בדרך להבטחת המקום בפלייאוף העליון, הישג מרשים בכל קנה מידה. על אף עזיבתם של שחקניה המשמעותיים, טאפוקו, פלומיין ואבו פאני, חדרה הפסידה רק משחק אחד מארבעת האחרונים, כשעל הדרך היא הדיחה את הפועל תל אביב מהגביע ועלתה לרבע הגמר. האורחת, עד כמה שאפשר לקרוא לה ככה, מכיוון שביתה של חדרה גם הוא בנתניה, מגיעה עם יתרון עצום בפסגה, שעומד על 18 נקודות, כשלא נראה שיש משהו שיפריע לה לקחת את האליפות, כנראה מוקדם מהרגיל. בכל שבוע אנחנו תוהים מתי תגיע המעידה הקטנה, משברון קליל שיביא איתו הפסד ראשון העונה, אך גם לאחר 19 מחזורים זה לא קורה, הרכבת של איביץ' פשוט לא מפסיקה לדהור. האווירה בקבוצה נהדרת, כמעט כל שחקן יודע שיש לו סיכוי לפתוח בהרכב, מה שמעלה את סף האנרגיה והמוטיבציה, כשכל זה בדרך לאחת העונות הטובות של הקבוצה אי פעם. אז מכבי תרצה להמשיך באותה הדרך גם מול חדרה, אך הקבוצה של אביטן תבוא רעבה, כדי לנקום בצהובים על מה שעוללו להם במחזור השביעי ולהיות הפעם בצד השני של המטבע, זו שעוצרת את הרצף של התל אביבים.

ינסו לנקום על התבוסה בסיבוב הקודם. שחקני חדרה (הפייסבוק הרשמי של הפועל חדרה)

יתר משחקי המחזור

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל חיפה- קריית שמונה (שבת, 26/1, שעה 18:00)

הפועל רעננה- הפועל באר שבע (שבת, 26/1, שעה 18:15)

בית"ר ירושלים- מ.ס אשדוד (שבת, 26/1, שעה 20:30)

בני סכנין- מכבי פתח תקווה (ראשון, 27/1, שעה 19:00)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort