מחזור בסימן הדרבי: ליגת ווינר סל

הגענו לאחת מהתקופות החשובות ביותר בעונה של הכדורסל הישראלי. לא רק שהליגה הדומסטית מגיעה לישורת האחרונה ומקומות הפלייאוף מתחילים להתבהר, הקבוצות שבמפעלים אירופאים משחקות משחקים חשובים ביותר לצורך עלייה לשלב הבא. בנוסף לכך, בוננזת חצאי גמר גביע המדינה גם בדרך וארבעת הקבוצות מתכוננות גם לכך.

המשחק המרכזי: הדרבי התל אביב בהיכל "קבוצת שלמה":

הדרבי העתיק יומין והחריף ביותר במדינתנו תמיד ירתק צופים להיכלים וידביק את האחרים לצגי הטלוויזיה, לא משנה מה מצב המתמודדות. לפני ארבעה ימים בלבד, הדרבי הנ"ל התקיים גם על מגרש הכדורגל. גם על הדשא, הצהובים הגיעו פייבורטים ביותר ולא ציפו להתקשות יותר מדי. לדאבונם, האדומים הגיעו לשחק, הקשו עליהם למשך כל 90 הדקות ולבסוף הצליחו להוציא נקודה ונשארו הקבוצה היחידה שלא נוצחה השנה על ידי החבורה של איביץ'.

הקלישאה טחונת המים "לדרבי יש חוקים משלו" מוכיחה עצמה כנכונה פעמים רבות, אמנם לא כך קרה בסיבוב הקודם. הפועל הובסו בהיכל מנורה מבטחים בתוצאה 89:57 לקבוצה לא מגובשת ועם בעיות חמורות על הקווים. כיום, הקבוצה מהצד הצהוב של העיר נראית שונה לגמרי. הם ניצחו את כל ארבעת המשחקים האחרונים שלהם בליגה בהפרש דו ספרתי וגם את שני האחרונים שלהם במסגרת היורוליג מול מועדוני על צסק"א מוסקבה וברצלונה. הם נראים מגובשים מתמיד ומשחקים בדומיננטיות שנעלמה קצת בשנים האחרונות.

האדומים לעומתם, לא יכולים להיות בקוטב רחוק מהם מבחינת מומנטום. אף על פי שניצחו במחזור הקודם נגד הפועל גלבוע/גליל בגן נר, זה היה ניצחון שקטע רצף של חמישה הפסדים רצופים, שארבעה מהם היו בהפרש דו ספרתי. עמדתו של דני פרנקו על הקווים לא בטוחה, נתוני קהל נמוכים מאוד נרשמים במשחקי הבית לאחרונה והקבוצה פשוט נראית חסרת חשק על המגרש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ההימור:

היו הפתעות בעבר, אבל קשה מאוד לראות ניצחון ביתי ביום ראשון. ניצחון דו ספרתי למכבי.

 

האפטייזר שלפני: הפועל באר שבע – הפועל חולון:

משחק מרתק בין שתיים מהקבוצות הכי "שמחות" ממחוץ לקשת שמתשלבות ליותר מחמישים ניסיונות ממחוץ לקשת במשחק יתקיים בהיכל פרס בחולון במשחק המוקדם של יום ראשון.

הפועל חולון עדיין מקום ראשון בטבלה אך עדיין לא מרשימה במיוחד. החבורה של דן שמרי אכן ניצחה בשלושת משחקיהם האחרונה בישראל, אמנם בהפרשים קטנים מדי לקבוצות שלא ברמה של הסגולים כגון מכבי אשדוד ועירוני נהריה. התצוגה האחרונה שלהם נגד הפועל אילת הייתה מהמרשימות שלהם בתקופה האחרונה, זה היה הניצחון השני שלהם באולם בגין הדרומי בפחות מחודש והם השאירו את האילתים על 76 נקודות בלבד במופע הגנתי קשוח ומרשים.

החבורה של רמי הדר מגיעה אחרי דריסה של מכבי תל אביב במשחקם הראשון אי פעם באולם הקונכיה, אך לפני כן הם ניצחו את שלוש משחקים מתוך 4 ונראו קטלניים במיוחד משלוש.

ההימור: 

חולון תמשיך את המומנטום החיובי שלה, ניצחון צמוד בהובלת קורי וולדן הפנטסטי.

ובבירתנו היפה: הפועל גלבוע/גליל – הפועל ירושלים:

ראינו השנה מהפכים קיצוניים ביותר לאחר התחלות במומנטום כזה או אחר, אולם לא היה מהפך יותר גדול לרעה משל החבורה של מאמן העתודה, אריאל בית הלחמי. לאחר התחלת 6:2 שכללה ניצחון על מכבי תל אביב הגדולה בגן נר, הם הפסידו את ששת המשחקים האחרונים שלהם והם נאנקים ונאבקים על שמירת מקומם בפלייאוף כרגע (מקום שביעי בשיוויון עם השמיני).

האדומים מירושלים מנגד, נראים מעולה. הם ניצחו 4 מתוך ה-5 האחרונים שלהם בליגה, כל הפצועים כגון כריס ג'ונסון חזרו לסגל ונראים טוב מאוד ומחוברים.

ההימור: 

ממשיך את מגמת חוסר ההפתעות, י-ם ב-20+.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית