הפעלת מיקום: לקראת המחזור ה-19 בליגת העל

בסוף השבוע הקרוב ייצא לדרך המחזור ה-19 של ליגת ג'פניקה, כאשר אנחנו הולכים ומתקרבים לקראת הישורת האחרונה בליגה הסדירה, מה שמכניס את כלל קבוצות ליגת העל לכוננות גבוהה ובעיקר, לחיפוש אחר הנקודות שיובילו אותן לפלייאוף העליון, או לנקודות שיעזרו להן להישאר בליגה בסיום העונה, כאשר למעט המקום הראשון של מכבי תל אביב, הכל פתוח לחלוטין. מרקו בלבול ינסה להישאר עם רצף הניצחונות המרשים, מכבי פתח תקווה והפועל באר שבע ייאבקו מי תהיה הראשונה שתעצור את המפולת שלה ו"דרבי הצהובים" יפגיש בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים.

מכבי חיפה- הפועל רעננה (שבת, 19/1, שעה 18:15)-  החבורה של בלבול, הלהיט הגדול של הליגה בימים אלו, חוזרת לסמי עופר אחרי ניצחון חוץ גדול בבאר שבע, כשהיא במקום הרביעי, במרחק שתי נקודות בלבד מבני יהודה, השנייה בטבלה, כאשר גם כל ארגוני האוהדים הצהירו על החזרת התמיכה במועדון. חיפה נמצאת בדהירה גדולה וסוגרת חודש בדיוק, מאז פיטוריו של מרדכי ומינויו של בלבול, בו היא רושמת ארבעה ניצחונות בליגה ועוד אחד בגביע, ללא איבוד נקודות, דבר אשר לא נראה במועדון בשנים האחרונות ויוצר אווירה חיובית בקבוצה. עם כל זה, הירוקים יפגשו את רעננה בסמי עופר, עדיין ללא הרכש הגדול ירדן שועה, שמרצה הרחקה בעקבות צהובים ובלי סלליך הפצוע, אך עם שלל השחקנים הנהדרים, ביניהם נטע לביא, שכבש השבוע את שערו הראשון בקריירה, עם רצון רב לנצח ולהמשיך את הרצף האדיר של בלבול. מן הצד השני, קורצקי ושחקניו יגיעו לחיפה מהמקום התשיעי, לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, כשהם זקוקים לנקודות אשר יתנו להם מרחק בטוח מהקו האדום. רעננה תקווה, בעזרתו של הרכש החדש מבית"ר תל אביב, יוג'ין אנסה, שערך עד כה הופעה אחת, להפתיע בחוץ את הירוקים ולעצור את הריצה המדהימה של החיפאים.

הסיפתח מול באר שבע עשה לו תיאבון לעוד. לביא (דף הטוויטר של מכבי חיפה)

מכבי פתח תקווה- הפועל באר שבע (שבת, 19/1, שעה 21:00)- סביר להניח, שאם היינו אומרים בתחילת השנה שרק ארבעה מקומות יפרידו בין באר שבע למכבי פתח תקווה לאחר 18 מחזורים, הכיוון היה ששניהם נמצאות במקום גבוה בטבלה. אך בפועל, שתי הקבוצות נמצאות בחלק התחתון של הטבלה לפני המשחק הקרוב, כשפתח תקוה, המארחת, במקום ה-11 ובאר שבע, האלופה בשלוש השנים האחרונות, במקום השביעי בלבד, הנמוך ביותר בשנים האחרונות. פתח תקווה, שנפרדה לאחרונה ממאמנה, אלישע לוי, מהשחקן הוותיק, יוסי בניון ומעל כולם, מהכוכב העולה של הלוזונים, מנור סולומון, חלמה על עוד עונה מוצלחת כשניצחה את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה בפתיחת העונה ורשמה חמישה מחזורים ראשונים ללא הפסד, אך מאז ניצחה הקבוצה רק פעם אחת, איבדה גם את חביבו שנפצע וגמר את העונה ונראית כרגע, יחד עם מאמנה החדש מורד מגאמדוב, בעיקר כמי שרוצה לשרוד בליגה. מולה, ברק בכר מגיע למושבה עם הקבוצה מבירת הנגב, כשלחץ גדול סורר במועדון. הקבוצה הפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה, הודחה השבוע מהגביע בשלב שמינית הגמר על ידי מכבי נתניה ושלחה מספר שחקנים, ביניהם שיר צדק הוותיק וחן עזרא, שרק נרכש בקול תרועה רמה בתחילת העונה, לחפש קבוצות חדשות לשחק בהן. באר שבע יודעת שסיפור האליפות כנראה גמור, אך כדי לא להתרחק גם מהסיכוי להגיע לאירופה, דבר שיגרום להלם מוחלט עוד יותר מזה שקיים היום במועדון, כשהיא במרחק חמש נקודות מהמקום השני, היא חייבת להתעשת ולחזור הביתה מהמושבה עם ניצחון חשוב על הפתח- תקוואים.

מכבי תל אביב- בית"ר ירושלים (שני, 21/1, שעה 21:00)- למרות שמדובר במשחק בין מוליכת הטבלה לבין קבוצה שנמצאת בתחתית, ללא ספק "דרבי הצהובים", בין אלה מתל אביב לאלה מירושלים, הוא המשחק המרכזי של המחזור. מכבי אמנם איבדה נקודות בדרבי בפעם השניה העונה, אך זה לא הפריע לה להישאר במקום הראשון, במרחק 16 נקודות מבני יהודה הסגנית, עדיין ללא הפסד העונה ונראית בדרך הבטוחה להחזרת צלחת האליפות לקריית שלום אחרי שלוש שנים של בצורת. למרות התיקו בדרבי, הקבוצה של איביץ' מגיעה אחרי דילוג קליל לרבע גמר הגביע ורוצה להמשיך את העונה המופלאה שלה. היריבה, בית"ר ירושלים, נמצאת רק במקום העשירי בטבלה והיא יוצאת למשחק החוץ באיצטדיון בנתניה לאחר שלוש תוצאות תיקו ברציפות, מה שהעלה את מפלס הלחץ במועדון. הקבוצה של קלינגר יודעת, שעל מנת לשמור על פער סביר מהמקומות המובילים לפלייאוף העליון, עליה להתחיל ולנצח, כאשר המועדון מצפה שהשינויים שנערכו בשבועות האחרונים, עם הצטרפותם של בניון ופלומיין, יחד עם חזרתו של קונטה לסגל ושחרורו של ערן לוי, יובילו אותה לדרך חדשה וחיובית, מה שיחזיר את הצבע ללחיים של האוהדים הירושלמים. למרות הבדלי הרמות, שנראים על הנייר, יחד עם העובדה שמכבי כבר ניצחה את בית"ר כבר פעמיים העונה, צריך לזכור שזהו מפגש בעל יוקרה עבור שתי הקבוצות ואף אחת מהן לא תוותר על האופציה לניצחון מרשים.

ינסה לעזור למכבי להשלים ניצחון שלישי העונה על בית"ר. אופואדו (דף הטוויטר של מנהלת הליגה)

יתר משחקי המחזור

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בני יהודה- מכבי נתניה (שבת, 19/1, שעה 16:00)

בני סכנין- הפועל חיפה (שבת, 19/1, שעה 18:00)

קריית שמונה- הפועל חדרה (שני, 21/1, שעה 19:00)

מ.ס אשדוד- הפועל תל אביב (שני, 21/1, שעה 21:00)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort