למפארד ודרבי חזרו מפיגור כפול, הדיחו את סוטון בפנדלים

כמיטב המסורת, מפעל הגביע העתיק בעולם חזר באמצע השבוע הזה. אך הוא חזר עם חלק של המסורת שאולי עדיף היה שלא יישאר – בסבב של משחקים חוזרים, שהחל מהסיבוב הבא יבוטלו סופית.

דרבי קאונטי של פרנק למפארד, שהייתה מעורבת בפרשת ריגול מרעישה במיוחד, לא הצליחה להכריע את המשחק הביתי ונאלצה להגיע לסאות'מפטון למשחק חוזר על העלייה לסיבוב הבא.

 

הרכבים פותחים:

סאות'מפטון: אנגוס גאן; סדריק סוארס, טייריק ג'ונסון, קיין ראמזי, ג'אק סטיבנס, יאניק וסטגארד; ג'יימס וורד-פראווז, אוריול רומאו; מוחמד אליונוסי, סטיוארט ארמסטרונג, שיין לונג.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דרבי קאונטי: קלה רוס; ג'יידן בוגל, סקוט מאלון, ריצ'ארד קיאו, פיקאיו טומורי; טום האדלסטון, מייסון מאונט, קרייג ברייסון; מרטין וואגורן, הארי ווילסון, ג'אק מאריוט.

 

דווקא דרבי הייתה הראשונה לסכן כבר בדקה השנייה, כשמתפרצת מהירה הסתיימה ברגליו של ווגורן שבעט כדור שטוח וטוב, אך גאן היה במקום ולקח אותו.

לקדושים לקח מעט זמן להיכנס לעניינים אך בסוף בדקה ה-22 הגיעה סוטון למצב שהייתה חייבת לנצל. הגבהה יפה של ג'ונסון מצד ימין מצאה את לונג לבד לחלוטין על סף רחבת החמש אך הכדור שלו איכשהו פגע בשוער ונגמר ללא שער.

דווקא דרבי המשיכה להתקרב ובדקה ה-28 עוד התקפה נהדרת הסתיימה אצל מייסון מאונט הצעיר, ששלח בעיטה גבוהה מעל השער.

כעבור שש דקות ניסיון נוסף של דרבי סחט עוד הצלה של גאן, כשהפעם היה זה מאריוט שניסה מחוץ לרחבה.

דרבי המשיכה להיראות הרבה יותר טוב ובדקה ה-37 גם כבשה. ברייסון היה שם בסופו של מהלך כדורגל יפה ובקלילות הכניע את גאן וקבע 1:0, אך לאחר בחינה ארוכה של ההילוך החוזר בוטל השער עקב נבדל של מאריוט בזמן המהלך. סוטון יכולה לנשום לרווחה, אך היא בטח תנסה להשיג הכרעה להתמודדות במחצית השנייה.

 

גם בתחילת המחצית השנייה שלטה דרבי, על הדשא וביציעים. בדקה ה-62 הצליח ווילסון להשאיר מאחוריו את וורד-פראוז ולבעוט כדור חזק מ-25 מטרים, אך גאן שוב היה במקום.

רדמונד ניסה להפוך את המומנטום בדקה ה-66 כשניסה להכניע את רוס מרחוק לכיוון החיבורים, אבל ההולנדי הצליח למנוע שער גם כאן.

כעבור שתי דקות, התקפה נוספת של סוטון הסתיימה בתוצאה אחרת לגמרי. אליונוסי מצא את לונג בכדור נהדר לפינה הרחוקה, הנגיחה של האירי כבר הכניעה את השוער, וההרחקה מהקו הגיעה רק כד ארמסטרונג, שסגר עניין וקבע 1:0 לסוטון.

האדומים לא עצרו ובדקה ה-70 הכפילו את היתרון. סטיבנס מצא את רדמונד בכדור עומק נהדר מעמדת הבלם, ורדמונד לא התקשה לסיים מול רוס. 2:0 לסוטון.

נגמר? לא ממש. שני שערים בפרק זמן כל כך קצר יכולים לסגור עניין, אך זה סיפור שדרבי לא מוכנה לשמוע. בדקה ה-76 ווילסון ניסה להעביר כדור לרוחב רחבת החמש, ובלי לגעת באף אחד הוא חדר לרשת וקבע 2:1.

בדיוק כמו במפגש הראשון, הצליחה דרבי לחזור מפיגור שני שערים. בדקה ה-82, הגבהה של ווילסון מצאה את וואגורן חופשי ברחבה, והוא לא התקשה לנגוח פנימה מחמישה מטרים ולהשוות ל-2:2.

הגבהה של ווגהורן בתוף תוספת הזמן מצאה את לורנס המחליף, אך הוא לא הצליח לנגוח למספרת, ושתי הקבוצות סיימו את שני המשחקים שלהן בהארכה.

 

אולי לא במפתיע, 12 דקות של זמן רגיל נתנו יותר אקשן ודרמה מאשר חצי שעה של הארכה. לאורך כל כולה הסתמן ששתי הקבוצות עומדות לקחת את מפגש הגביע הזה הכי רחוק שאפשר – לקרב פנדלים.

בדקה ה-111 הצליח רוס לצאת ולעצור מצב נהדר של רדמונד, שכמעט הצליח לסיים יציאה קדימה של ארבעה מול שניים עם שער מכריע.

שתי דקות לסיום, נבדקה בהילוך החוזר אפשרות לעבירה של מאונט ברחבת דרבי, אך לבסוף הוחלט להשאיר את הנקודה הלבנה נקייה לקראת קרב בעיטות ההכרעה המתקרב.

 

ניית'ן רדמונד בעט את הפנדל השני של סוטון מחוץ למסגרת, ולבסוף החטאה זו איפשרה לריצ'ארד קיאו להבקיע את הפנדל המכריע ולהדיח את סאות'מפטון. דרבי קאונטי בסיבוב הרביעי לאחר ניצחון 5:3 בפנדלים.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort