מעצר בית: בית"ר שוב איבדה נקודות בטדי בתיקו מאופס מול ק"ש

בית"ר ירושלים, שלא ניצחה בביתה מאז המחזור הרביעי, אירחה הערב בטדי את עירוני קריית שמונה, עם מאמנה החדש תומר קשטן שניצח את משחק הבכורה שלו, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. בית"ר, שהייתה ממוקמת במקום העשירי, העלתה בהרכב את הרכש החדש פלומיין, כאשר בניון וקונט, שחזר מפציעה ארוכה, מחכים על הספסל, בידיעה שניצחון יעלה אותה למקום השמיני, כשעל הדרך היא חולפת על פני היריבה מהצפון, אשר מצידה הגיעה לבירה עם רצון רב לשמור על המומנטום מהמשחק מול הפועל תל אביב, להמשיך את רצף איבוד הנקודות של הצהובים ולהתקרב עד למרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השישי, המוביל לפלייאוף העליון.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: ניצן, בן חיים, זהבי, קלטינס, שיימן, סירושטיין, איינבינדר, ורד, פלומיין, בוזגלו וסילבסטר.

קריית שמונה: ברטקוס, נחמיאס, מורסיו, אבו- עביד, מגבו, סמואל בראון, וובה בראון, שמיר, אחמדי, גרסיה ובארי.

המשחק נפתח בניסיונות של בית"ר להניע כדור ולהשתלט על המשחק, כשמנגד קריית שמונה העבירה כל כדור לכיוון ההתקפה במטרה להוציא מתפרצות מהירות, אך שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להזדמנות ממשית ברבע השעה הראשונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-16, הגיע ניסיון ראשון לכיוון אחד השערים, כשדן איינבינדר בעט מכ-25 מטרים לכיוון שערו של ברטקוס, אך הכדור הגיע רחוק מאוד מהמסגרת.

בדקה ה-18, ואלון אחמדי, שנפגע בבירכו כמה דקות קודם לכן במפגש עם בוזגלו, נאלץ לעזוב את המגרש, כאשר מוחמד שכר נכנס במקומו. בדקה ה-23, נשלף הכרטיס הראשון במשחק, כשקלטינס קיבל צהוב מוצדק.

בדקה ה-26, כדור רוחב של גרסיה לתוך הרחבה נהדף על ידי ניצן, אך פגע בגופו של שיימן והגיע לבארי, שמחמישה מטרים נעצר אצל ניצן ופיספס הזדמנות לשער יתרון עבור הצפוניים. ארבע דקות לאחר מכן, מגבו קיבל כדור בקצה הרחבה, אך הבעיטה נעצרה אצל ההגנה ויצאה לקרן.

בדקה ה-37 פריצה יפה של קלטינס המשיכה בהעברת כדור לורד, הקפטן השאיר לפלומיין, שבעט מסף הרחבה, אך הכדור שלו הוסט לקרן.

בדקה ה-42, עידן נחמיאס קיבל את הצהוב הראשון של ק"ש במשחק ואת החמישי שלו העונה, מה שיוביל להרחקתו ממשחק הליגה הקרוב נגד חדרה.

בדקה ה-45, הרמה של שיימן הגיעה לראשו של בוזגלו, אך הגיחה שלו עלתה מעל השער. דקה וחצי מתחילת תוספת הזמן, בוזגלו בעט כדור טוב, אבל הבעיטה השטוחה נהדפה על ידי ברטקוס.

רגע לפני סיומן של שלוש הדקות שהוסיף חכמון, השופט הוציא כרטיס צהוב לסירושטיין ומיד לאחר מכן שרק למחצית, כששתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שער במחצית הראשונה. תוצאת המחצית 0-0.

גם הוא לא הוביל לשינוי משמעותי של בית"ר במחצית הראשונה. פלומיין (דף הפייסבוק של בית"ר ירושלים)

המחצית השניה  נפתחה בצורה דומה לדקות הראשונות של המשחק, כאשר בית"ר ניסתה להניע כדור ולאחר חמש דקות סירושטיין בעט מקצה הרחבה, אך הכדור יצא החוצה רחוק מהמסגרת. שתי דקות לאחר מכן, פלומיין עשה תנוע נהדרת, בעט כדור מסובב מ-20 מטר וכמעט הכניע את ברטקוס.

בדקה ה-57, קלינגר ניסה להכניס כוח התקפי מחודש, כשוארן החליף את סילבסטר. מיד לאחר מכן בוזגלו הרים כדור חופשי שכמעט הגיע לאיינבינדר ונהדף על ידי ברטקוס. שתי דקות לאחר מכן, כרטיס צהוב הוצא מכיסו של השופט, לכיוונו של סמואל בראון.

בדקה ה-63, יוסי בניון ביצע רשמית את הקאמבק שלו בצהוב, עם כניסתו למגרש במקומו של סירושטיין, כשברקע הקהל מריע לשחקן הוותיק.

בדקה ה-69, כדור קרן של קריית שמונה הגיע לרגלו של מורסיו, הבעיטה שלו עברה את ניצן, אך ורד עמד על הקו והציל את בית"ר מספיגה, כאשר גרסיה בעט את הריבאונד החוצה.

בדקה ה-72, קריית שמונה ביצעה את החילוף השני שלה, כשבארי פינה את מקומו, לטובתו של איסמעיל ריאן.

בדקה ה-77, פלומיין השאיר את שיימן חופשי, המגן הרים לרחבה, בוזגלו השתלט ובעט, אבל וובה בראון השתטח ועצר את הכדור. דקה לאחר מכן, עבירה של מורסיו על בוזגלו גרמה לצהוב עבור הבלם בלבן. בדקה ה-80, בוזגלו הרים קרן למרכז הרחבה, וארן נכנס בדיוק בזמן וממטרים ספורים נגח כדור, שפגע ישירות בפניו של ברטקוס, אשר במזל גדול עצר שער בטוח של בית"ר.

בדקה ה-82, קריית שמונה עשתה את החילוף האחרון, כאשר גולדנברג נכנ.ס במקומו של אבו עביד. בדקה ה-86, בית"ר ניסתה את הכלי האחרון שלה הערב, עם כניסתו של בריהון במקומו של פלומיין.

השופט הוסיף ארבע דקות, קריית שמונה הגיעה לשתי הזדמנויות טובות, אך המשחק נגמר ללא שערים והשאיר את בית"ר ירושלים מאוכזבת פעם נוספת בביתה, כאשר מן הצד השני הקבוצה של קשטן יצאה מרוצה עם נקודת חוץ חשובה. תוצאת הסיום 0-0.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית