הקש על החמש: ברצלונה ניצחה את חטאפה והגדילה את הפער בפיסגה ל-5

בסיומו של יום משחקים נוסף במחזור ה-18 של ה'לה ליגה', אירחה הערב חטאפה הצנועה, את ברצלונה המוליכה. חטאפה, שהגיעה למשחק מהמקום השביעי המכובד, ידעה שתוצאת תיקו תספיק לה כדי לעבור את בטיס השישית, כאשר ניצחון יצמיד אותה למרחק נקודה מריאל מדריד. מן העבר השני, בארסה, שמובילה את הליגה, רצתה להגדיל את הפער מאתלטיקו השניה, שאיבדה נקודות מוקדם יותר, לחמש נקודות.

הרכבים:

חטאפה: סוריה, דז'ן, קאבררה, סוארס, אנטונס, פולקייר, מקסימוביץ', ארמבארי, סולר, רודריגס ומאטה.

ברצלונה: טר שטגן, פיקה, לנגלה, רוברטו, אלבה, ארתור, רקיטיץ', וידאל, מסי, דמבלה וסוארס.

המשחק התחיל בהנעת כדור של ברצלונה, אבל דווקא חטאפה הגיעה להזדמנות הראשונה, כאשר אנחל בעט כדור מחוץ לרחבה, אך הוא עף גבוה מעל השער. בדקה ה-9 אנטונס הרים כדור מהאגף השמאלי שהגיע לרגלו של מאטה, אשר בעט מהאוויר פנימה, אך השופט פסל את השער בטענת נבדל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כבר בדקה ה-12, נשלף הצהוב הראשון במשחק, לחובת בארסה, כאשר השופט הראה את הכרטיס לארתור. שלוש דקות לאחר מכן, השופט הוציא כרטיסים צהובים לשחקני שתי הקבוצות, פולקייר מחטאפה ואלבה מהקבוצה האורחת.

דקה 20- גול!! ניסיון הרחקה של חטאפה עלה גבוה ונחת ברחבה של המארחת, מסי הגיח, הסתנן בין שני שחקני הגנה ובעט שטוח, נעצר על ידי סוריה, אך רגע לפני שהכדור יצא לקרן, הפרעוש הגיע ובעט אותו מול שער ריק פנימה. ברצלונה עלתה ליתרון 1-0.

שתי דקות לאחר מכן, מסי  מסר כדור אדיר לתוך הרחבה, שם חיכה סוארס בצד הימני, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי סוריה. בדקה ה-26 מסי משך את כל שחקני ההגנה של חטאפה לאורך הרחבה, העביר כדור לרחבה שהגיע במסירה אחת לפיקה, שמחמישה מטרים מול סוריה בעט כדור שנעצר אצל השוער.

בדקה ה-29 דמבלה העביר כדור טוב לסוארס, שהסתובב נהדר על המקום ובעט, אך הבעיטה לא הייתה מספיק מדויקת.

דקה 39- גול!! מועמד לשער העונה!! מסי הרים כדור חופשי רחוק מהשער, ההגנה הרחיקה בנגיחה, סוארס חיכה על קו הרחבה ומהמקום בעט וולה אדיר לפינה של סוריה. ברצלונה הכפילה את היתרון ל 2-0.

בדקה ה-41 רק חוסר מזל של חטאפה מנע ממנה שער מצמק, כשכמעט והובקע שער עצמי על ידי אלבה כאשר כדור שפגע בו הגיע לקורה, כאשר דקה לאחר מכן רודריגס בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, אך הוא היה גבוה מדי.

דקה 43- גול!! הגבהה אלכסונית מכ-30 מטר מהאגף השמאלי הגיע לרודריגס בצד הימני של הרחבה, רודריגס הוריד מהאוויר למרכז, שם חיכה מאטה ודחק את הכדור פנימה. חטאפה צימקה ל 2-1.

השופט לא הוסיף זמן למחצית הראשונה והוריד את הקבוצות לחדר ההלבשה כשבארסה ביתרון של שער אחד, לאחר שחטאפה צימקה רגע לפני השריקה. תוצאת המחצית 2-1 לברצלונה.

הבקיע את אחד המועמדים לשער העונה. סוארס (הטוויטר הרשמי של ברצלונה)

המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות אדירה של חטאפה כבר אחרי שלוש דקות, כאשר פולקייר הכניס כדור נהדר לרודריגס, שבאחד על אחד מול טר שטגן בעט כדור שטוח, שעבר סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בדקה ה-54 דמבלה דוהר עם הכדור באגף הימני, עושה הטעיה ברחבה ומרים לאמצע, שם הכדור שיועד לסוארס הגיע למסי, שהיה חופשי ובעט, אבל הבעיטה לא הייתה מדויקת והגיעה לידיו של סוריה.

בדקה ה-58 חטאפה ביצעה את החילוף הראשון שלה, כשהכניסה את מולינה והוציאה את פולקייר.דקה לאחר מכן, כדור קרן של חטאפה נחת על ראשו של קאבררה שנכנס מצוין, נגח חזק ונעצר בהצלה גדולה של טר שטגן.

בדקה ה-61 סוארס עצר את מסי רגע לפני הרחבה וקיבל צהוב מוצדק. בדקה ה-65 וידאל עשה עבירה במרכז המגרש וקיבל גם הוא כרטיס צהוב.

בדקה ה-67 מאטה קיבל כדור נהדר ברחבה, עבר את טר שטגן ומול שער ריק רשם החמצה ענקית!

בדקה ה-69 קאבררה גלש ישירות לרגליו של סוארס והצטרף לרשימת המוצהבים. בדקה ה-70 גם בארסה עשתה את החילוף הראשון שלה, כאשר בוסקטס נכנס במקומו של וידאל. בדקה ה-74, חטאפה ביצעה את החילוף השני שלה, עם כניסתו של סאיז, בהופעת הכורה, על חשבונו של רודריגס.

בדקה ה-75, דמבלה הוביל מתפרצת של בארסה, חתך את ההגנה המארחת במסירה מושלמת והשאיר את מסי לאחד על אחד מול סוריה, אבל השוער הגיב מצוין והדף את הבעיטה של הארגנטינאי.

בדקה ה-77 חטאפה חטפה עוד כרטיס צהוב, הפעם לכיוונו של מקסימוביץ'.

בדקה ה-83 מסי בעט כדור נהדר מחוץ לרחבה לפינה הרחוקה, אך נעצר אצל השוער של חטאפה. דקה לאחר מכן התבצע חילוף בשתי הקבוצות, כאשר המארחת הכניסה את איבנז במקומו של פורטילו, בזמן שבארסה העלתה את קוטיניו והורידה את דמבלה לספסל. בדקה ה-88 ברצלונה ניצלה את החילוף האחרון שלה, עם כניסתו של אלנה במקומו של ארתור.

השופט הוסיף שלוש דקות, שעברו ללא אירועים מיוחדים, כאשר בסיומן שרק לסיום המשחק, שלח את בארסה מרוצה הביתה ואת חטאפה מאוכזבת אחרי הופעה יפה שהסתיימה ללא נקודות.

נשארו רק עם המחמאות. שחקני חטאפה (הטוויטר הרשמי של חטאפה)

מוקדם יותר הערב ריאל מדריד הופתעה בברנבאו והתרחקה מהצמרת,עם הפסד ביתי 2-0 לריאל סוסיאדד, משערים של חוזה (3' בפנדל) ופרדו (83').

שאר תוצאות משחקי היום בליגה הספרדית

סביליה- אתלטיקו מדריד 1:1 (לסביליה: בן- יידר 37'. לאתלטיקו: גריזמן 45')

אייבר- ויאריאל 0:0

 

'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית