Happy Rusev Day – אלוף ארה"ב חדש בפרק חגיגי של סמאקדאון לכבוד הכריסמס

מוסטפה עלי ניצח את אנדראדה סיין אלמאס תוך שמונה דקות (8/10):

הקרב הזה הפגיש שניים מהמתאבקים האיכותיים והאהובים ביותר ברוסטר של התכנית כרגע. ההתמודדות הזו נפתחה חזק מאוד עם התערבויות של סלינה וגה, שלל מהלכים מעופפים מרשימים בתוך הזירה ומחוצה לה, וסך הכל? אטמוספרה נהדרת בקרב הפותח של סמאקדאון, אשר היה פשוט פנטסטי.

מוסטפה עלי ממשיך להוכיח שהוא כוכב על לכל דבר ועניין, והעלייה שלו במשקל מ-205 לסמאקדאון בהחלט מוכיחה זו, עם שבועיים דומיננטיים מאוד בהם הוא גבר גם על אלמאס וגם על אלוף ה-WWE, דניאל בריאן. בנוגע לאלמאס? משמח מאוד לראות אותו שוב מופיע, ובכל זאת הגיע הזמן שיאפשרו לו לצבור מעט מומנטום עם כמה ניצחונות. אולי שירוץ על אליפות ארה"ב? גם ככה המקום על אליפות ה-WWE תפוס בידי עלי.

התמודדות בין מתאבקים פנטסטיים (האתר הרשמי של ה-WWE)

מיד לאחר מכן, התרחש קרב זוגות מסקרן מאוד בין האוסוס, קארל אנדרסון ולוק גאלוס לבין סזארו, שיימוס וסניטי. הקרב הזה סוף סוף אפשר לצפות אפילו טיפונת בחברי סניטי והקלאב, אשר נעלמו מהמסך לזמן ממושך מידי. הקרב הזה היה בכלל לא רע, עם המון רגעים מהנים ולא מעט דרמה שבמהלכה בכלל לא יכולת לדעת מי עומד לנצח את מי. לאחר מכן, מוסטפה עלי קיבל ברכות מאחורי הקלעים, עד שאלוף ה-WWE, דניאל בריאן, תקף אותו מאחור. אפשר כבר לקבוע קרב ביניהם על התואר?

לאחר סגמנט קצר בין המיז לשיין מקמהן, שבו המיז ראיין את המנהל של סמאקדאון במסגרת Miz TV בנוגע למערכת היחסים הבעייתית בין שניהם (ואין לי שום מושג לאן ה-WWE הולכים עם הדבר הזה), המשכנו לקרב נוסטלגי מה-TNA, אשר הפגיש את ג'ף הארדי עם סמואה ג'ו. הקרב הזה היה מאוד ברוטאלי, כפי שהיינו מצפים מהקרב הזה להיות בכל מקום אחר. הקרב הזה התרחש במשך שבע דקות בלבד, ככה שלא מדובר באחת הקלאסיקות של השניים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ובכל זאת, הקרב הזה היה בדיוק כל מה שהיינו רוצים שהוא יהיה – Brawl ברוטאלי בין שני מתאבקים שלא אוהבים זה את זה. לאחר שג'ף הארדי תקף את ג'ו מעט חזק מידי, השופט עצר את הקרב והוא נותר ללא הכרעה. השניים המשיכו להתאבק אחד נגד השני עד שסמואה ג'ו ביצע את מהלך ההכנעה שלו על ג'ף מחוץ לזירה, ויצא עם ידו על העליונה הפעם. וכעת אנחנו ממשיכים למיין איבנט – קרב על אליפות ארה"ב!

רוסב גבר על שינסקה נאקאמורה (א) תוך 22 דקות וזכה באליפות ארה"ב (9/10):

ה-קרב הכי טוב של החודש האחרון, להוציא את דניאל בריאן ואיי ג'יי סטיילס שסיפקו לנו קלאסיקה ב-TLC. הקרב הזה, שהוקלט בשבוע שעבר, עצר את הריצה הנוראית של שינסקה נאקאמורה עם אליפות ארה"ב, אשר לא עשתה עבורו חסד בכלל. רוסב זוכה בתואר בפעם השלישית בקריירה, ובכך הוא הופך לאחד מהמתאבקים המועטרים ביותר בתולדות האליפות הזו. אין ספק שכעת, עומד להיות מאוד מעניין בסצנת המידקארד של סמאקדאון.

התכנית נסגרה עם סגמנט מאוד משונה בין איי ג'יי סטיילס לוינס מקמהן. איי ג'יי נשאל בידי הבוס הגדול מדוע אין לו קרב הערב, והוא רצה לראות את האלוף הקודם בתור "איי ג'יי סטיילס האמיתי". ובכן, הוא קיבל את מבוקשו, כאשר סטיילס תקף אותו באופן מפתיע, במעין היל טרן מאוד תמוה. יהיה מאוד מעניין לראות לאן הם לוקחים את הדבר הזה.

יום רוסב שמח! (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית