נפרדנו כך: מכבי פ"ת ובני יהודה סיימו בתיקו 1:1 מותח

במשחק שפתח את המחזור ה-15 של ליגת העל נפגשו באיצטדיון "המושבה" סגנית המוליכה בני יהודה ומכבי פתח תקווה, המדורגת במקום השביעי.
בני יהודה הגיעה למשחק בידיעה שנקודה בלבד תספיק לה כדי להישאר במקום השני בסיום המחזור, בלי שום קשר לתוצאות האחרות. מנגד, מכבי פתח תקווה הגיעה בידיעה שניצחון מפתיע על בני יהודה יכול להעלות אותה אפילו עד למקום החמישי בהתאם לתוצאות של הפועל חיפה ומכבי נתניה.

לשמחתנו, הקרב היה מותח, וענה בהחלט על כל הציפיות. בני יהודה ומכבי פתח תקווה נפרדו בתיקו 1:1 שהשאיר את בני יהודה שנייה גם במחזור ה-15. המשחק החל עם שער של פתח תקווה – היה זה בריבו המחליף שהעלה אותה ליתרון עם נגיחה מעולה לאחר קרן, אך לאחר אין-ספור התקפות והחמצות של בני יהודה, ירדן שועה הושיע את בני יהודה וקבע את תוצאת המשחק. יוסי גינזבורג השוער בתצוגת ענק הציל את קבוצתו מהפסד. בתוספת הזמן סורו של בני יהודה קיבל כרטיס אדום מיותר לאחר שהכשיל את רוטמן.

הרכבים:

מכבי פ"ת: י. גינזבורג, ת. סיבוק, ע. דנינו, ג. שיש, א. סיסוקו (נ. פסר 76'), ר. פירס (ל. רוטמן 78'), ד. ברוסו, מ. סולומון, ג. קאניוק, ל. כהן, ח. חביבו (ת. בריבו 25')

בני יהודה: א. זובאס, א. עזוז, ד. מורי, ד. פלשר (ד. ג'אן 69'), ש. קונסטנטין, מ. בלטקטה, א. סורו, י. אשכנזי, ד. חזיזה, מ. צ'יבוטה (ש. מלכה 90+3'), י. שועה (ש. מזור 89')

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה ה-8 קיבלנו את ההזדמנות הראשונה במשחק, והיא הייתה החמצה אדירה של צ'יבוטה! החלוץ קיבל כדור גדול מירדן שועה, ובאחד על אחד הוא החטיא בשלומיאליות בניסיון להקפיץ מעל גינזבורג

בדקה ה-15 בני יהודה איימה פעם נוספת על השער של גינזבורג, הפעם עם נגיחה טובה מהקרן, אך השוער היה במקום וקלט את הכדור.

בדקה ה-17 דן מורי איבד את הכדור סמוך לרחבת זובאס לאחר ספק תיקול ספק חטיפה של קאניוק, חביבו קיבל את המסירה, נכנס לרחבה ובעט לעבר השער. הכדור נעצר בקורה, התקפה מצוינת ראשונה של פתח תקווה. במהלך הבעיטה, חביבו תוקל ע"י מורי, נפצע והוחלף בדקה ה-25.

בדקה ה-32 גידי קאניוק ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, שהייתה קרובה סנטימטרים ספורים מהקורה של זובאס ויצאה לקרן.

בדקה ה-35 גינזבורג יצא לא טוב לכדור חופשי של בני יהודה ולמזלה של פתח תקווה, הכדור יצא לקרן.

לאחר עוד קרן של בני הודה צ'יבוטה פספס הזדמנות נוספת לכבוש ראשון במשחק לאחר שקיבל כדור נהדר מראשו של שועה ולא היה מדויק.

בדקה ה-40 קאניוק ניסה שוב את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, אך נבלם ע"י הגנת בני יהודה, ופ"ת קיבלה קרן.

ואת הקרן פתח תקווה ניצלה עד תום. קאניוק הרים מצוין, בריבו התרומם מעל כולם, נגח וכבש את השער הראשון במשחק! 1:0 לפתח תקווה בדקה ה-41, אפשר לומר שבניגוד למהלך המשחק.

שער נהדר של המחליף. בריבו (חשבון הפייסבוק הרשמי של מכבי פ"ת)

מחצית שנייה:

בדקה ה-50 שיתוף הפעולה שועה את צ'יבוטה כמעט והניב שער שוויון. הצעיר המקומי המוכשר העביר כדור לחלוץ הקונגולזי שכמעט והגיע לעוד מצב של אחד על אחד מול השוער, אך הפעם הגנת פתח תקווה הייתה במקום ועצרה את צ'יבוטה.

בדקה ה-56 קאניוק שוב בעט מחוץ לרחבה, גם הפעם הכדור הורחק לקרן. סולומון הרים את הקרן אך פתח תקווה לא ניצלה את המצב והכדור יצא החוצה.

בדקה ה-60 יוסי גינזבורג הציל את קבוצתו עם שלוש הצלות ענקיות! כדור קרן מסוכן של בני יהודה חלף כמעט בין כל שחקני ההתקפה שלה שניסו, בעטו, נגחו ומה לא, אבל השוער שהיה בערב פשוט אדיר עצר כל ניסיון לאיים על שער היתרון של קבוצתו. בני יהודה הייתה פשוט אובדת עצות.

בדקה ה-68 שער של פתח תקווה נפסל בטענת נבדל, לאחר שזובאס עצר לא טוב כדור חופשי של קאניוק, בריבו המחליף עט על הריבאונד והכניס את הכדור לרשת. למרות זאת, השופט קבע כי בריבו היה בעמדת נבדל בעת הבעיטה של קאניוק, ולכן השער לא אושר.

בדקה ה-72 שתי התקפה מצוינות של בני יהודה העלו חרס שוב פעם לאחר עצירות גדולה של גינזבורג. הראשונה הגיעה לאחר מסירת עקב נהדרת של שועה, מספר 6 בעט חזק והשוע הדף לקרן. כדור הקרן הגיע לשועה, שנגח מעולה אך נבלם גם הוא.

בדקה ה-75 הבליץ של הכתומים נמשך. צ'יבוטה החטיא בענק פעם נוספת, ובני יהודה נראתה פשוט מתוסכלת. שועה העביר כדור אדיר כהרגלו וצ'יבוטה החמיץ ברשלנות בעוד אחד על אחד עם גינזבורג. הפעם השוער לא נגע בכדור, צ'יבוטה האחראי הבלעדי.

ובדקה ה-77, בני יהודה סוף כל סוף השיגה את שער השוויון היקר מפז שלה! צ'יבוטה בעט חזק שוב, גינזבורג היה במקום, אך הפעם שועה לקח את הריבאונד, בעט חזק מהאוויר, הכניע סוף סוף את השוער של פתח תקווה, כבש את התשיעי שלו העונה, והעלה ליוסי אבוקסיס חיוך על הפנים. 1:1 מרתק במושבה!

גול גדול. שועה (חשבון הפייסבוק הרשמי של בני יהודה)

בדקה ה-83 לידור כהן החמיץ גם הוא הזדמנות גדולה להחזיר למכבי פתח תקווה את היתרון כאשר היה מטרים ספורים מהשער בתוך הרחבה ובעט לשמיים כשהוא פנוי לחלוטין.

בדקה ה-89 שועה כמעט וכבש צמד כאשר קיבל כדור טוב ברחבה, אך בעט לא טוב מספיק ופספס את הקורה בסנטימטרים ספורים.

בדקה ה-92 קאניוק בעט שוב מחוץ לרחבה, אך שוב רחוק מהשער.

בסוף תוספת הזמן, בדקה ה-93 סורו קיבל כרטיס אדום לאחר שהכשיל את רוטמן על סף הרחבה, והעניק בחוסר אחריות כדור חופשי מסוכן לפ"ת וקאניוק כמצב האחרון במשחק. למזלו, השחקן בעט מעל המשקוף ולא הצליח להביא לקבוצתו את הניצחון.

המשחק המרתק הזה נגמר בתיקו 1:1 שבהחלט משאיר לנו טעם של עוד.

 

במשחק נוסף בליגת העל, ניצחה מכבי נתניה 2:0 את בני סכנין משער עצמי של שאמי ושער נוסף של קניקובסקי.

תוצאות נוספות בליגה הלאומית:

הפועל איכסל – הפועל אשקלון 0:2 כבש לאיכסל: מנסור (48'), בגארנה (90')

סקציה נס ציונה – מכבי אחי נצרת 1:0 כבש לאחי נצרת: חטיב (64')

הפועל כפר סבא – הפועל עפולה 1:1 כבש לכפ"ס: ששונקר (42'), כבש לעפולה: כוכב (4')

הפועל עכו – הפועל מרמורק 1:5 כבשו לעכו: בראל (34'), סיידר (50', 60', 67'), אהיסו (90'), כבש למרמורק: שפייר (79')

הפועל ראשון לציון – הפועל רמת גן 1:1 כבש לזכות ראשון לציון: מוסרי (39'), כבש לזכות רמת גן: חוגי (30')

נצרת עילית – רמת השרון 0:0

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort