RAW 24\12\2018

פתיחת התכנית:
"האגדה של ראו" ניתן לקרוא לפתיחה המאוד מעניינת ומשעשעת שמוצגת לנו.
הקול המבוגר והישן של סבא המספר סיפור לנכדיו בשילוב של הומור ורקע על הזמן האחרון בארגון מביאים ביחד התחלה ממש יפה לתכנית הדגל השבועית.

בובי לאשלי נגד אליאס:

אליאס, סולו גיטרה, צוחק על לאשלי עם שיר, לאשלי מגיע
כמה פעמים ראינו כבר את השטות הזאת? יותר מידי, אליאס מבדר בצורה מעולה, הוא נותן הרבה שואו אבל אם הפיוד הזה לא מתקדם לשום מקום פשוט תפסיקו אותו, כבר בהתחלה ידעתי מה יקרה עוד לפני שאליאס התחיל לדבר.
למרבה המזל, הקרב היה ההפך ממה שחשבתי, הוא היה ממש טוב לצפייה, קרב ללא חוקים בסגנון כריסמס, דומיננטיות הדדית ולא סקוואש והמנצח הגדול הינו אליאס (מופתעים? גם אני) שבשלב מסוים זרק את לאשלי על לגו (ביי ביי נעצים, שלום לגו, סך הכל ברוח החג). אפילו ליאו רוש, שניסה להתערב מידי פעם, גמר בסוף על שולחן שבור וצפה בלאשלי מפסיד בקרב, קרב ממש יפה בין השתיים והלוואי באמת שיגוונו ככה במקום לתת להם קרב רגיל בכל פעם, אולי ככה יצא מהפיוד הזה משהו (תקדמו כבר את אליאס).

בובי רוד וצ'אד גייבל (C) נגד סקוט דוסון ודאש ויילדר (הרבייבל):

קרב זוגות יפה מאוד לצפייה, בייחוד בכך שרואים יותר מהרבייבל, הזוג לדעתי הוכיח כמה כימיה בין פרטנרים חשובה מאוד וזה בדיוק מה שהם מציגים כל פעם מחדש.
הדבר העצוב הוא שלצערנו שוב הרבייבל הפסידו ואני לא רואה את זה בעין יפה בכלל בגלל שלדעתי הם צריכים להיות במקום גבוה יותר מאשר כאלה שמשובצים לקרב בכדי שאחרים יתעצמו, זה רק עניין של זמן עד שימאס להם אז כדי לעשות משהו עם זה.
רד וגייבל לא פחות מהם כמובן, הצמד (עדיין לא שגרתי בעיניי) מוכיחים כי גם אלה שלא חשבנו בחיים שיהיו פרטנרים טובים (היי שיימוס וסזארו) מתגלים ככשרונות אדירים אפילו יותר כאשר מצוותים אותם ביחד.
רוד וגייבל מסיימים את הקרב עם ידיהם על העליונה ואנחנו מקווים שנראה את החגורות אליפות עליהם לזמן הקרוב.
לאחר הקרב אנו לומדים כי נטליה תלחם נגד רונדה ראוזי על האליפות של ראוזי ושפול היימן יופיע במהלך הקרב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בו דאלאס וקורטיס אקסל מנסים למכור חולצות שלהם לקראת החג והשאלה הגדולה היא "למה"?, כמובן שהם נענים בסירוב על ידי אפולו קרוז אבל לא נראה שזה מה שיעצור אותם.

פין באלור נגד דולף זיגלר נגד דרו מקינטייר:

אני אוהב לראות את דרו מקינטייר, בתור אחד שזוכר אותו מלפני כמה שנים בתור היותו ג'ובר כזה וחסר כל עתיד בארגון (ועוד הוא נקרא "הנבחר" אז בזמנו) ויותר מזה, לראות אותו חוזר לארגון לא מזמן ושוב פעם ג'ובר? זה כבר מוגזם (3MB למי שזוכר).
היום זה פשוט תענוג לראות אותו בקרב אבל בדרכו עומדים 2 מתאבקים קשוחים לא פחות.
לאורך הקרב הזה השתדלו להראות שני דברים: את הכסאח שעכשיו יש בין זיגלר למקינטייר ואת כוחו של הסקוטי הפסיכי.
מהלכי הכוח שלו בזירה, הזריזות של באלור וזיגלר הקשוח הביאו לנו קרב שלדעתי שונה (לטובה מאוד) ממה שציפינו לראות, באלור הוכיח שוב פעם כמה "השד" עדיין חי ובועט ולמרות שהסיכויים היו נגדו במשך רוב הקרב, הוא סיים את הקרב עם קוד דה גרה ענקי ונחת בעוצמה על זיגלר ובאלור יצא עם ידו על העליונה, פוש למקינטייר סנטה, בבקשה.

הלוצ'ה האוס פארטי מאחלים לנו חג שמח, טוב בערך מאחלים, כל מה שהם אמרו שזה לוצ'ה אבל נזרום עם זה.

דנה ברוק, מיקי ג'יימס ואלישה פוקס נגד סשה בנקס, אמבר מון וביילי:

איך אפשר לפתוח את החג בלי קרב נשים?
את הצמד של ביילי וסשה אנחנו רגילים לראות אבל עם אמבר מון? שיפתחו סטיבל ביחד, הקרב הזה היה מדהים.
אומנם לרובו מון ספגה מהלומות הולכות וחוזרות מהבנות האחרות אבל הופעתם בקרב הייתה יפה מאוד, של כל אחת מהן, אפילו כבר שכחתי לרובו של הקרב היו הרבה מהלכי בוצ' שהיו נראים אפילו מביכים לרגע.
מה שהכי אהבתי בקרב, שגרם לי גם לחשוב שהם יהיו סטייבל ממש טוב, היא הסיומת שלו: אמבר מון עם אקליפס מתוזמן מאוד, בנקס ממשיכה בעזרת באק סטאבר וביילי לוקחת את הסיומת עם באלי טו ביילי והן מנצחות בקרב.
לאחר מכן תקפו הריוט סקוואד את השלישייה מנצחת ואף העיפו אותם מהזירה וחלקו עמדת ניצחון למספר רגעים, עוד יותר מרגיש כאילו באמת יפתח פה סטייבל, אל תשכו מי חזה את זה לפני, שמרו לי קרדיט.

פול היימן בזירה עם מיקרופון בידיו:

היימן פותח עם שיר לכבוד החג (לא חשבתי שאכתוב את זה אף פעם) שלאחר מכן מקבל טווסיט וצוחק על בראן סטרומן שלטענתו "יקבל חגורת רפליקה בלבד" שינסה לזכות באליפות נגד ברוק לסנר ברויאל ראמבל בשבוע הבא.
לאחר מכן מופיע סטרומן ומתקדם לעבר הזירה ומחליט לשים על ראשו של היימן קרניים של רודולף עם אף אדום גדול (זה בגלל שהוא יהודי נכון?) ואומר לו שיהיה מנצח אחד ברויאל ראמבל וזה יהיה לא אחר מאשר המפלצת בראן סטרומן, פרומו קצר ודי ענייני
לדעתי של גלש ליותר מידי מקומות, קצר ולעניין ותודה שזה נגמר.

רונדה ראוזי (C) נגד נטליה:
הקרב הינו על אליפות הנשים של ראו, בה מחזיקה ראוזי.

הקרב הטוב ביותר של הערב ואכן ראו שמרו את הטוב ביותר לסוף.
נטליה וראוזי פותחות את הקרב בהצגת כבוד הדדי ביניהן והקרב מתחיל, נטליה רוצה להפוך שוב לאלופה ולא תיתן לכוח מתפרץ כמו ראוזי לעצור בעדה.
לאורך הקרב ניתן לראות שהארגון מראה את הכוח ואת הכישרון בזירה של שתי המתאבקות, ראוזי עם רקע הלחימה שלה מציגה שליטה מלאה בכל צעד קטן שהיא עושה אבל נטליה? זה כבר סיפור אחר לגמרי.
נטליה גדלה במשפחה של היאבקות (ג'ים נייד הארד ז"ל) וקרב כזה היה חסר לנו ממנה כבר תקופה מאוד ארוכה, נטליה הציגת ארסנל מהלכים מטורף וכוח אדיר שיש לה, סופלקס אדיר לרונדה, מהלכי התנגדות יפים ואפילו מצב כזה שהוא נעלה את ראוי במספר הכנעות שבאמת היה נראה שנטליה בשליטה בקרב, אפילו בשליטה לרובו של הקרב.
אך ראוזי לחמה חזק לא פחות ובמהלך מסויים, לאחר סטירה לחזה מנטליה, יצאה לכיוון הטוענת לכתר עם מספר רב של חבטות ואגרופים, שאוט אוט לזמנה באוקטגון.
לקראת סיום הקרב נטליה נועלת על ראוזי בעזרת השארפ שוטר, ראוזי גוררת את עצמה לכיוון החבל לפרק את ההכנעה אך נטליה פשוט מושכה אותה קדימה, למרבה הצער זה מה שהביא לראוזי את הפתח ליתרון ומשם היא נעלה על נטליה את בריח היד הידוע שלה וזמן קצר לאחר מכן הקרב הסתיים וראוזי נשארה האלופה.
שני המתאבקות נתנו כל מה שיש להן וחלקו כבוד גם לאחר הקרב, ספורטיביות זה חשוב מאוד ויש כזו ביניהן ללא ספק.

דין אמברוז מאחל "בהצלחה" לרולינס לקראת הקרב שלו עם בארון קורבן, לאחר מכן מוצג טריילר לסרט החדש בכיכובו של דה רוק על חיה של פייג'.

ג'ינדר מאהל נגד היט סלייטר:

קרב קצר שבסיומו מגיע "סנטה" ולאחר שהאחים סיין וג'ינדר תוקפים את סלייטר, סנטה נכנס בהם בעזרת גואר (היי ריינו, מזמן לא התראינו), תחסכו לכם ותדלגו עליו.

סת רולינס נגד בארון קורבן:

קרב יפה מאוד בין שני מתאבקים (כן, קורבן בשבילי עדיין מתאבק) שהראה שבאמת כל אחד מהם חייב לנצח.
הנחישות של שניהם הביאה לקרב שלדעתי היה יפה מאוד לצפייה ולמרות מה שחשבתי שיקרה, אמברוז לא התערב, מוזר.
קורבן הוציא עשן לגמרי על רולינס, השבועות האחרונים נפלו עליו והוא החליט להוכיח את עצמו בכך שינצח את הארכיטקט אך רולינס לא נשאר חייב והביא לקורבן מתקפת נגד חזקה מאוד שהיה מאוד קשה להתגבר עליה.
לאורך כל הקרב הייתה מעין ציפיה כזו כאילו עוד שניה יכנס אמברוז, יפריע לרולינס וקורבן ינצח אבל לא כך היה, במקום זה קיבלנו קרב ממש מושקע שבסיומו, רולינס השתמש בדריכה המפורסמת שלו ויצא עם ידו על העליונה על קורבן עם ניצחון נקי, קצת מאכזב שלא היה שום טווסיט בעלילה או משהו בסגנון אבל שיהיה.

תכנית ראו יפה מאוד שבהחלט הפתיעה אותנו בכל מיני מובנים, המשיכו ככה WWE, שאפו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort