ריאל מדריד שמרה על התואר, ניצחה 4:1 את אל עין

מכל שבע המשתתפות במפעל שאמור להפגיש את המועדונים אלופי שש היבשות, דווקא המועדון שנכנס בתור מארח עשה את כל הדרך עד הגמר. גם את וולינגטון בסיבוב הראשון וגם את ריבר פלייט בחצי הגמר, נאלצה לעבור אל-עין בפנדלים בלבד. הניצחון 3-0 על אספרנס תוניס היה היחיד ששכנע, אבל גם בלי לקחת בחשבון את כל אותן עובדות, קשה לדמיין את אל-עין עושה יותר מדי רעש מול יריבתה בגמר.

אלופת שתי הגרסאות הקודמות של המפעל חוזרת שוב לגמר לאחר ניצחון 3:1 בהילוך ראשון על קאשימה אנטלרס היפנית. ההרכב הוא אותו הרכב כמו בחצי הגמר, המטרה היא אותה מטרה – להשיג אותה תוצאה כמו בשנתיים הקודמות.

 

הרכבים פותחים:

ריאל מדריד: טיבו קורטואה; דניאל קרבחאל, מרסלו, סרחיו ראמוס, רפאל וראן; מרקוס יורנטה, טוני קרוס, לוקה מודריץ'; לוקאס ואסקס, גארת' בייל, קארים בנזמה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אל-עין: חאלד אייסע; מוחמד אחמאד, צוקאסה שיוטאני, איסמעיל אחמד, מוחמד פאייז; מוחמד עבדולרחמן, מוחמד אל ג'עברי, טונגו דומביה; חוסיין אל שחאט, קאיו, מרכוס ברג.

 

כבר לאחר חמש דקות כמעט הצליחה אל-עין להפתיע, בדיוק כמו שעשתה לריבר. הרחקה רעה של וראן איפשרה לאל שחאט לעבור את קורטואה, אך הזווית אליה הגיע כבר הייתה חדה מדי והוא לא הצליח לאיים על השער.

בדקה ה-13 זה כבר היה הרבה יותר קרוב. החזרה רעה לאחור של מרסלו שלחה את אל שחאט עם הרבה מאוד שטח למחצית המגרש של ריאל – הוא כבר עבר את ראמוס ואף את קורטואה, אך ראמוס הספיק לחזור ולהדוף מהקו את הבעיטה.

כעבור דקה אל עין שילמה בריבית. בנזמה הוריד כדור למודריץ' על סף הרחבה, וזוכה כדור הזהב, ללא לחץ כלל, סובב את הכדור בנונשלאנט לפינה הרחוקה. 1:0 לריאל מדריד.

ריאל נכנסה רשמית למשחק ובדקה ה-18 כמעט הכפילה את היתרון, כשקרבחאל מצא את ואסקס לבד ברחבה בסיום התקפה נהדרת. שחקן אספניול לשעבר ניסה לסובב בנגיעה, אך הכדור שלו שרק ליד העמוד.

ריאל כבר השתלטה בקלות על המשחק ולא נראה שהתאמצה יותר מדי כדי להשיג זאת – ובדקה ה-35 זה כמעט בא לידי ביטוי על לוח התוצאות, אחרי שואסקס הגיע לקו הרוחב ומסר לאחור לבנזמה החופשי. הניסיון של החלוץ הצרפתי הלך מעל השער ובזבז הזדמנות גדולה לשער שני. בכך הסתיימה המחצית, כשריאל ביתרון שער, עליו היא לא מתכוונת לוותר.

שער קליל למודריץ'. (CWC Twitter)

 

ריאל פתחה את המחצית השנייה במצב רוח טוב ועם התקפה יפה בדקה ה-50 כמעט כבשה שער גדול. מודריץ' פרץ לרחבה ונתן כדור רוחב שהורחק לאוויר. בייל ניצל את ההזדמנות כדי לנסות מספרת, אך הכדור המדוייק שלו חלף מעל השער.

ריאל המשיכה לייצר מצבים בקלות והפעם, בדקה ה-60, היה זה חילוף מסירות חכם בין מודריץ' לבנזמה השאיר את האחרון במצב טוב, אך הוא נעצר אצל חאלד איסה. כדור הקרן הורחק עד מרקוס יורנטה, שבנגיעה אחת הצליח לבעוט כדור חזק ומדוייק לפינה של איסה. שער נפלא של יורנטה, 2:0 לריאל מדריד.

בדקה ה-74 כדור ארוך שבר את קו ההגנה של ריאל והגיע לקאיו, אך קורטואה ביציאה נהדרת סגר אותו ומנע שער מצמק.

כדור קרן נוסף יצר שער לריאל בדקה ה-79 – הפעם זו הייתה, כמו בימים טובים יותר עבור ריאל, נגיחה דל סרחיו ראמוס. תגובה רעה במיוחד של השוער, שהצליח רק להדוף פנימה – וזה 3:0 לריאל מדריד.

בדקה ה-85 כדור חופשי לאל-עין הניב גם לה שער – כדור מדוייק לכיוון הקורה הקרובה ננגח על ידי המגן היפני שיוטאני, לקורטואה לא היה הרבה סיכוי, וזה 3:1.

ריאל לא התכוונה לסיים כאן ובתוספת הזמן ויניסיוס נשלח לרחבה בכדור עומק, וניסיון הבעיטה שלו לשער הוסט על ידי יהיא נאדר – לתוך שערו הוא. 4:1 לריאל מדריד.

הניצחון מעולם לא היה שאלה עבור ריאל מדריד, בטח לאחר שכבשה שער יחסית מוקדם – פערי הרמות היו ניכרים לכל אורך המשחק למרות שלא הסתיים בתוצאה משכנעת מדי, וריאל מדריד שמרה שוב על התואר העולמי שלה.

 

ניסה את מה שהביא אותו לכאן. (CWC Twitter)

 

מוקדם יותר היום, ריבר פלייט הביסה 4:0 את קאשימה אנטלרס וסיימה במקום השלישי במפעל. סוקוליני כבש בדקה ה-24 ופיטי מרטינס הכפיל בדקה ה-73. בורה סגר עניין בדקה ה-89 בפנדל, ועמוק בתוך תוספת הזמן פיטי מרטינס סגר את תקופתו בריבר עם שער נפלא.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort