חג המתנות? הכל לקראת משחקי הבוקסינג דיי בפרמיירליג

המחזור ה-19 בליגה הטובה בעולם בפתח ואנחנו כאן עם הכנה למפגשים המרכזיים של המחזור. לפני שניגש לעסוק במשחקי המחזור הקרוב, הבה נבחן את מצב הטבלה: בראש הטבלה נמצאת ליברפול אשר עומדת איתנה בלי אף הפסד מתחילת העונה ועם שלושה משחקי תיקו בלבד (!), יכולת קבוצתית בלתי ניתנת לעצירה ומשחק נהדר. במרחק של ארבע נקודות מהמוליכה ובמקום השני נמצאת האלופה המכהנת, מנצ'סטר סיטי, שביום שבת האחרון מעדה מול קריסטל פאלאס (אשר נמצאת כעת במקום ה-14) והפסידה 3:2, למרות שליטה מוחלטת של הסיטיזנס במשחק. במרחק זעיר של שתי נקודות מהסיטיזנס נמצאת טוטנהאם, עוד קבוצה שבעת ניצחונות אשר ביום ראשון האחרון דרסה את אברטון עם 2:6 אדיר בחוץ ועם משחק נהדר של הארי קיין ויון מין-סון שכבשו צמד כל אחד. במקומות הרביעי והחמישי ועם שיוויון נקודות נמצאות צ'לסי וארסנל בהתאמה (37 נק' לכל אחת). כאשר מנצ'סטר יונייטד במקום השישי לאחר הניצחון האדיר על קארדיף 1:5 מיום שבת, נראה כי את ששת המקומות הראשונים של הליגה מאיישות כעת ששת "המובילות הטבעיות". ומה בנוגע לתחתית? למרגלות הטבלה הכל עוד פתוח: את שני המקומות האחרונים מאיישות פולהאם והאדרספילד (מקומות 20 ו-19 בהתאמה) עם 10 נק' כל אחת. שתי הקבוצות האומללות הללו עושות כמיטב יכולתן להיחלץ מן המצב העגום שאליו נקלעו, אבל בפרמיירליג כמו בפרמיירליג רצון טוב לפעמים פשוט לא מספיק ושני המועדונים נמצאים כעת בשפל המדרגה. מעל שתי הקבוצות המדוברות נמצאת ברנלי, קבוצה שכבר רגילה למצבים מסוג זה בעונות האחרונות, עם 12 נקודות, צמודה לקארדיף סיטי הנמצאת מעליה עם 14 נקודות.

שחקני יונייטד חוגגים – עידן חדש? (הטוויטר הרשמי של מנצ׳סטר יונייטד)
פולהאם – נאבקת בתחתית הטבלה (PRESS ASSOCIATION)

סיטי וליברפול ממשיכות את המאבק על הצמרת

משחק מעניין מצפה לנו באצטדיון ה-"קינג פאואר": הסיטיזנס יתארחו למשחק מול השועלים מאמצע הטבלה ביום רביעי ב-17:00. כידוע, סיטי נמצאת בקרב צמוד על המקום הראשון מול ליברפול, קרב שנוטה כעת לטובת האחרונה לאחר ההפסד החריג של הראשונה מול קריסטל פאלאס. פפ גווארדיולה הכריז שהקבוצה:"תילחם על האליפות עד לשנייה האחרונה" וברוח הצהרה זו  יתייצבו שחקני הקבוצה למשחק החוץ מול לסטר, ששברה רק לאחרונה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם 1:0 מול צ'לסי ועומדת כעת במקום התשיעי במרכז הטבלה הצפוף. אמנם חזרתו של קווין דה בריינה רק חיזקה את הקבוצה (כבש בשני המשחקים האחרונים) וההפסד לקריסטל פאלאס מוגדר כ-"לא אופייני", אבל יש לזכור כי רק בשבוע שעבר לסטר הצליחה לגרור את סיטי לדו-קרב פנדלים מ-11 מטרים ברבע גמר גביע הליגה. ובאשר לליברפול, המייטי רדס יפגשו (גם ביום רביעי ב-17:00)את ניוקאסל, שנמצאת כעת במקום ה-15 בטבלה ומציגה יכולת לא יציבה כאשר מאחוריה תיקו 0 במחזור הקודם עם נועלת הטבלה, פולהאם.

קווין דה בריינה – חזר ומציג יכולת נהדרת (BBC)

יונייטד לא התקשתה להתאושש מפיטוריי מוריניו

כאמור, יונייטד דרסה את קארדיף במחזור האחרון 5:1 עם משחק נהדר של ג'סי לינגרד (שנבחר לאיש המשחק) אך עדיין מוקדם לקבוע אם פיטורי מוריניו טובים לקבוצה או רק עוד שלב בהידרדרות המקצועית שלה. כך או כך יונייטד מצפה ליצור רצף חיובי מול האדרספילד (יום רביעי ב – 17:00) שניצחה רק בשני משחקים מתוך 18 משחקי ליגה ונמצאת אי שם במקום ה-19 בטבלה. אין ספק שלאחר הניצחון האדיר נשמעה אנחת רווחה אצל השדים האדומים אבל אסור לשכוח כי קארדיף הינה קבוצה חלשה מבחינה מקצועית ואי אפשר להסתמך על המשחק האחרון כדי לחזות כיצד יתנהלו משחקיה הבאים של יונייטד. קארדיף מצדה עם הפנים קדימה למשחק הביתי מול קריסטאל פאלאס (יום רביעי ב – 17:00 ) ובקבוצה מקבלים בהבנה את ההפסד מול יונייטד:"להיות מעל הקו האדום בכריסמס זה נהדר" אמר חלוץ הקבוצה קאלום פטרסון, בהצהרה שמשקפת את הלך הרוח במועדון הוולשי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האוזנהוטל מתגלה כמינוי מוצלח לסאות'האמפטון

סאות'האמפטון אט אט צוברת תאוצה עם ניצחון שני רצוף, על האדרספילד בחוץ (1:3), והשבחים למאמן הטרי ראלף האוזנהוטל: האוסטרי בן ה – 51  חתם אצל הקדושים לאחר שאלה פיטרו את מאמנם הקודם, מארק יוז, לפני ארבעה מחזורים. קבוצתו של האוסטרי אמנם הפסידה בשני משחקיו הראשונים אבל נראה כי הקבוצה עברה שינוי והאוזנהוטל קיבל הזדמנות לחלוק "רגעים מרגשים עם האוהדים" כדבריו במשחקים מול ארסנל והאדרספילד. הנצחונות האחרונים בהחלט הצליחו להרים את מורל השחקנים והאוהדים ואלה מצפים בקוצר רוח למשחק הקריטי מול ווסטהאם (יום חמישי ב – 21:45). המצב בטבלה לא משאיר מקום לטעויות: ה-"סיינטס" נמצאים במקום ה-16 עם 15 נק' כאשר ישר מתחתם במרחק נקודה אחת נמצאת קארדיף ובמרחק שלוש נקודות נמצאת ברנלי. מנגד, לווסטהאם (שנמצאת במקום ה-12) יש רצף טוב יחסית של ארבע ניצחונות והפסד בודד בחמשת משחקי הליגה האחרונים. יהיה מעניין לראות האם בסאות'האמפטון יצליחו להשאיר שלוש נקודות בבית.

ראלף האוזנהוטל (PRESS ASSOCIATION)

פולהאם והאדרספילד לאן?

כאמור, שתי נועלות הטבלה פולהאם והדרספילד נמצאות כעת במצב רע, עם 10 נקודות מתוך 54 פוטנציאליות וסטטיסטיקת שערים מביכה, המועדונים הללו נראים כמו בדרך הבטוחה לירידה. לפולהאם יש תקווה: הבעלים ההודי שלה, שאהיד חאן, אשר השקיע בקיץ האחרון כ-100 מיליון ליש"ט ברכש ללא הועיל, הבטיח במכתב לאוהדים לגבות את מאמן הקבוצה קלאודיו ראניירי (שקיבל את המושכות לאחר פיטורי המאמן הקודם סלאביסה יוקאנוביץ' במחזור ה-12) בחלון ההעברות של ינואר ולבצע רכש בעמדות החלשות כמו עמדת הבלם, המגן הימני והחלוץ. ומה עם האדרספילד? טוב, ללא הקשר המוביל אארון מוי שיחזור לשחק רק בפברואר עקב פציעה, עתיד הקבוצה לוט בערפל ועדיין אין הצהרות לגבי חלון ההעברות של ינואר. דבר אחד בטוח – לשתי הקבוצות עוד יש זמן להיחלץ מהקו האדום לפני שהפער בתחתית יעשה גדול.

האדרספילד סופגת שער במשחק מול סאות'האמפטון (טוויטר)

כל משחקי המחזור ה – 19 בפרמיירליג:

פולהאם – וולבס, רביעי ב-14:30

ברנלי – אברטון, רביעי ב-17:00

קריסטאל פאלאס – קארדיף סיטי, רביעי ב-17:00

טוטנהאם – בורנמות', רביעי ב-17:00

ליברפול – ניוקאסל יונייטד, רביעי ב-17:00

לסטר – מנצ'סטר סיטי, רביעי ב-17:00

מנצ'סטר יונייטד – האדרספילד, רביעי ב-17:00

ברייטון – ארסנל, רביעי ב-19:15

ווטפורד – צ'לסי, רביעי ב-21:30

סאות'האמפטון – ווסטהאם, חמישי ב-21:45

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort