פסק דין שווה: לוקה דין השווה בדקה ה-96 מול ווטפורד

במשחק היחידי היום בפרמייר ליג, שסגר את המחזור ה-16, אירחה הערב אברטון את ווטפורד. אברטון הגיעה למשחק כשהיא ממוקמת במקום השביעי, בידיעה שניצחון יעלה אותה מקום אחד למעלה, מעל היונייטד. לעומתה, ווטפורד יצאה למשחק ב'גודיסון פארק' מהמקום ה-13, כאשר היא קיוותה לניצחון שיוביל אותה עד למקום התשיעי בטבלה.

הרכבים:

אברטון: פיקפורד, קין, מינה, קולמן, דין, גואיי, גומס, וולקוט, סיגורדסון, ברנרד וריצ'ארילסון.

ווטפורד: פוסטר, קאטקארט, קבאסל, פמניה, הולבאס, דוקורה, קוינה, סמה, סקסס, פריירה ודיני.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח עם הזדמנות ראשונה לווטפורד אחרי שתי דקות כשפריירה בעט, אבל הכדור היה קל והגיע לידיו של פיקפורד.

דקה לאחר מכן וולקוט רצה להגיב מהצד השני, אבל גם הוא לא סיכן במיוחד את פוסטר.

דקה 15- גול!! אברטון יצאה למבצע התקפי נהדר, שבסיומו גומס העביר כדור רוחב מתוך הרחבה שהגיע לריצ'ארילסון, החלוץ השתלט על הכדור ובעט פנימה. 1-0 לאברטון.

בדקה ה-27 סמה ניסה לסכן את שערה של ארבטון, אבל פיקפורד אסף את הכדור. מיד לאחר מכן וולקוט יצא למבצע סולו שנעצר בקרן, אשר הובילה להרמה טובה מאוד לרחבה, אבל מינה הגיע מאוחר מדי ונגע בידו, מה שהוביל לכרטיס צהוב שנשלף לעברו.

מספר דקות לאחר מכן, עוד התקפה טובה של אברטון הסתיימה בבעיטה טובה של דין, אך היא נבלמה ברגע הארחון בתוך הרחבה והכדור יצא לקרן.

בדקה ה-36 הרמה מסוכנת של ווטפורד נהדפה אצל שוער אברטון. עברה רק דקה ווטפורד עם הזדמנות נוספת, כאשר סמה הרים מצוין ופריירה נגח מקרוב, אבל החוצה.

בדקה 43 חילופי מסירות סיגורדסון לברנרד הותירו את האיסלנדי בכניסה לרחבה, אבל הבעיטה שלו נבלמה אצל קאטקארט ויצאה לקרן.

בדקה ה-45 הרמה של ווטפורד כמעט מהחצי הגיעה לבעיטה של דיני מהרחבה, אך היא יצאה החוצה. השופט הוריד את הקבוצות לחדר ההלבשה אחרי מחצית בה אברטון שיחקה טוב יותר וירדה ביתרון מוצדק.

תוצאת המחצית 1-0 לאברטון.

סיים מהלך נפלא בשער. ריצ'ארילסון (דף הטוויטר של הפרמייר ליג)

המחצית השניה נפתחה בניסיון של ווטפורד להתקרב לשער של פיקפורד, אבל אברטון הגיבה עם התקפות משלה שהרחיקו את האורחים.
בדקה ה-54 מינה הכשיל את סקסס על סף הרחבה והוזהר שלא לקבל צהוב שני, פריירה בעט את הכדור החופשי שהגיע רק סנטימטרים מהקורה. דקה לאחר מכן, הכדור התגלגל בתוך הרחבה, דוקורה בעט מהמרכז, אבל הכדור נהדף בהגנה. בדקה ה-58 הזדמנות נוספת של ווטפורד נהדפה על ידי פיקפורד, בדקות טובות של ווטפורד.

בדקה ה-60 חילוף ראשון בווטפורד., כשדולופאו נכנס במקומו של סמה.

דקה 63- גול!! התקפה נוספת של ווטפורד לכיוון שערה של אברטון. דולופאו, שרק נכנס מספר דקות קודם לכן, שלח כדור רוחב מהאגף, פריירה בעט מצויין, הכדור פגע בקורה ומשם הגיע לגוף של קולמן, חזר לכיוון שערו של הבלם ונכנס לשערו של פיקפורד, שער עצמי. ווטפורד משווה ל- 1:1.

דקה 65- גול!! המהפך הושלם תוך שלוש דקות. כדור חופשי של ווטפורד הוצא במהירות, שוב הכדור הגיע לאגף ימין, דולופאו השאיר לפריירה שהרים ממש מהקו אל תוך הרחבה, דוקורה התרומם נהדר ונגח פנימה. 2-1 לווטפורד.

בדקה ה-66 אברטון ביצעה חילוף כפול, כשלוקמן ולווין נכנסו במקומם של וולקטו וברנרד, כאשר דקה לאחר מכן הונף הצהוב הראשון לווטפורד, עבור קבאסל.

דקה 68- החמצת פנדל! דקה לאחר השער השני של ווטפורד, הכדור הורם לרחבה של ווטפורד ומינה עשה עבירה שהעניקה כדור עונשין למארחת. סיגורדסון לקח את בעיטת ה-11, בעט שמאלה, אבל פוסטר הימר לפינה הנכונה והדף.

עצירת פנדל שיקרה, שלא הספיקה לניצחון חוץ יקר. פוסטר (דף הטוויטר של הפרמייר ליג)

בדקה ה-72 אברטון ביצעה את החילוף האחרון שלה, עם כניסתו של טוסון במקומו של גואיי. שתי דקות לאחר מכן גם ווטפורד ביצעה חילוף, הכניסה את צ'אלובה והוציאה את סקסס. בדקה ה-81, כרטיס צהוב הונף לעברו של צ'אלובה.

אברטון ניסתה להגיע לשער של ווטפורד פעם אחר פעם, אך ללא הצלחה, כאשר בדקה ה-88 סיגרודסון נגח מתוך הרחבה כדור חלש לידיים של פוסטר, כשדקה לאחר מכן ניסיון של ריצ'ארילסון גם כן לא צלח.

בדקה ה-91 ווטפורד ביצעה את החילוף האחרון שלה, כאשר מריאפה נכנס במקומו של קוינה.

דקה 90+6- גול!! השופט הוסיף 6 דקות, כאשר דקה לסיום הוא נתן כדור חופשי לאברטון שהגיע לאחר עבירה על סף הרחבה. דין לקח את האחריות, בעט כדור מסובב לפינה הקרובה וקבע את תוצאת המשחק. אברטון משווה ל- 2:2.

השופט נתן עוד התקפה אחת לווטפורד, שלא הצליחה להשיג שער, ושרק לסיום. תוצאת הסיום 2-2.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית