ליגה ספרדית: אתלטיק בילבאו ניצחה את ג'ירונה 0:1 דרמטי

המשחק המסכם של המחזור ה-15 בספרד הפגיש בין אתלטיק בילבאו לג'ירונה.

אתלטיק בילבאו לא ניצחה ב-13 משחקי הליגה האחרונים שלה (5 הפסדים, 8 תוצאות תיקו) – רצף התוצאות הגרוע בהיסטוריה של המועדון, אחד משלושה שלא ירד מעולם לליגה השנייה בספרד (ניחשתם נכון, שני המועדונים האחרים הם ברצלונה וריאל מדריד). הקבוצה עם ניצחון אחד העונה בליגה, ההפסד האחרון היה משפיל למדי (3:0 מול לבאנטה) והקבוצה הבאסקית הודיעה על פיטוריו של המאמן הארגנטינאי אדוארדו בריסו. מאמן קבוצת הנוער, שאימן בעבר את ויאדוליד, אייבר ולה קורוניה, גאיסקה גאריטנו מונה כמחליפו הזמני לפחות. הבאסקים ממוקמים מתחת לקו האדום (מקום 18) והם יהיו חייבים להתעשת על עצמם אם הם לא רוצים למצוא את עצמם לאחר 86 שנה בליגה השנייה. הקבוצה שלא רוכשת שחקנים שהם לא באסקים/ מקומיים מתבססת על שלד שהתעקם במקצת. אם זה לאפורט שעזב לסיטי, אם זה קפה שעזב לצ’לסי ואפילו ההתאוששות מואלוורדה עדיין לא מלאה, צריכה להביא פתרונות אם היא רוצה להשיאר בליגה.

מנגד, הגיעה ג’ירונה שבסה”כ עושה עונה טובה, כשהיא ממוקמת במקום השמיני בליגה עם הכוכב העולה ומלך השערים של ליגה, כריסטיאן סטואני האורוגוואי שכבש 11 שערים ב-12 משחקים בליגה. הקבוצה שהוציאה תיקו מול ברצלונה ואתלטיקו מדריד, שניצחה את אלאבס מכוונת גבוהה העונה.

ובמשחק שבו אתלטיק בילבאו לחצה, תקפה ושוב פעם לחצה, ולמרות משחק טוב מאוד שלה וחלש מאוד של יריבתה, היא הצליחה לנצח בדקה ה-91  את ג'ירונה לאחר שער גדול של אדוריס מפנדל דרמטי שהגיע לאחר הכשלה של מוניאין, והצליחה לנצח את ג'ירונה.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אתלטיק בילבאו: י. הררין, א. דה מרקוס , א. נונס, י. אלבארס, א. קאפה, ד. גארסיה, ב. אצ'בריה (מ. סן חוזה 76'), א. קורדובה (א. מוניאין 82'), ר. גרסיה, א. וויליאמס (מ. סוסאטה 62'), א. אדוריס

ג'ירונהאיראיסוס, חואנפה, ב אספינוסה, ג'. ראמאלו, א. גראנל, א. גרסיה (ד. לואיס 62'), פרה פונס, פ. פורו, בורחה גארסיה, פורטו (א. לוזנו 72'), כ. סטואני (ס. דומביה 88')

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה ה-6 בילבאו בהזמנות ראשונה במשחק! קורדובה חטף את הכדור ויצא למתפרצת טובה, העביר לוויליאמס באגף הימני שכמעט והכריע את איראיסוס בבעיטה נהדרת, אך השוער של ג'ירונה הוציא את הכדור בקצות אצבעותיו לקרן.

בדקה ה-8 מצב נוסף של בילבאו, הפעם היה זה תורו של אדוריס החלוץ לנסות ולהכניע את איראיסוס הוותיק, אך גם הפעם השוער הבאסקי היה במקום והצליח להשאיר את קבוצתו ללא ספיגה.

פתיחה מעולה של בילבאו שלא מפסיקה לנסות וליצור מצבים. מצדה של ג'ירונה קצת פחות.

בדקה ה-15 בילבאו אדוריס עם מצב שני מסוכן! החלוץ קיבל כדור ברחבה, שחרר בעיטה חזקה שפגעה בספינוסה בלמה של ג'ירונה לפני שאיראיוס הציל את קבוצתו בפעם השלישית. טענות שחקני בילבאו ליד של ספינוסה התבטלו ע"י השופט כיוון שלא היה מדובר בנגיעה מכוונת אלא כחלק ממהלך המשחק.

בדקה ה-19 בניגוד למהלך המשחק, ג'ירונה עולה ל-1:0 יקר מפז! לאחר הפקרות גדולה בהגנה של בילבאו שהגיעה מהחלקה של אונאי נונס, פורטו הקשר הקדמי פרץ מהאגף הימני, מסר לסטואני ברחבהשהתשלט על הכדור בידו ובאחד על אחד מול השוער קבע יתרון לג'ירונה! אבל, מציאות לחוד ו-VAR לחוד. בהסתכלות של השופט על האירוע פעם נוספת ולאחר התייעצות עם צוות שופטי ה-VAR, השער נפסל בעקבות נגיעת היד של סטואני! חוזרים ל-0:0.

בדקה ה-25 סטואני במצב מסוכן נוסף לג'ירונה, לאחר שקיבל כדור טוב ברחבה, השתלט על החזה ושחרר בעיטה לא חזקה מדי שפגעה בהגנת בילבאו, לפני שהררין עצר את הכדור.

בדקה ה-30 מצב נוסף לג'ירונה, בורחה גארסיה בעט מחוץ לרחבה בעיטה מסובבת שהלכה גבוהה מדי מעל המשקוף.

נראה שלאחר השער שנפסל לג'ירונה, היא החלה לשחק כדורגל ובאופן אבסורדי, בילבאו הפכה את עורה והפסיקה להראות יכולת טובה.

בדקה ה-35 פורו הקשר של ג'ירונה שחרר בעיטה נהדרת מהרחבה שפספסה את המסגרת. ג'ירונה לא הפסיקה ללחוץ.

בדקה ה-37 כמעט ונכבש השער הביזארי והיפה במשחק. לאחר כדור קרן נהדר של בילבאו, הכדור חלף על פני כל שחקני ההתקפה שלה, ההגנה של ג'ירונה כולל שוערה, וכמעט נכנס.

בדקה ה-41 קורדובה היה קרוב להעלות את בילבאו ליתרון ראשון במשחק לאחר הרחקה גרועה של הגנת ג'ירונה, הקשר בעט בוולה מהרחבה שנהדפה, איך לא, ע"י איראיסוס.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אדוריס הפיל עצמו ברחבת ג'ירונה ודרש נדל, אך השופט שעד עכשיו במשחק מצוין לא התרגש ושרק לסיום המחצית הראשונה.

תוצאת המחצית (חשבון הטוויטר הרשמי של אתלטיק בילבאו)

מחצית שנייה:

הניסיון איום הראשון במחצית השנייה היה של בילבאו, עם בעיטה של אצ'בריה מחוץ לרחבה שלא הכניסה את ג'ירונה ללחץ.

בדקה ה-51 ראול גארסיה ניסה את מזלו לאחר שניסיון בעיטה/ הרמה שלו מהאגף השמאלי יצא החוצה.

בדקה ה-52 קאפה פרץ נהדר באגף הימני, חלף על פני כמ שחקנים ומצא את עצמו באחד על אחד מול איאריסוס, ובמקום להשאיר לאחד השחקנים שהיה פנוי, הוא ניסה לבעוט והשוער המנוסה הדף את הכדור בקלות.

בדקה ה-54 ביבלאו המשיכה עם הבליץ לאחר 2 קרנות מעולות שכמעט והכניעו את ההגנה של ג'ירונה, אבל עדיין נשארה ללא שער.

בדקה ה-57 איראיסוס בעוד הצלה אדירה לאחר התקפה מצוינת של בילבאו עם בעיטה של גארסיה, והבאסקי שבשער הנגדי הוא היחיד שמשאיר את שאר הבאסקים על המגרש מאוכזבים.

בדקה ה-62 וויליאמס פרץ נהדר באגף הימני, הרים כדור לקורדובה, שנגח לא מספיק טוב והחמיץ את המסגרת.

בדקה ה-73 בילבאו בהחמצה הכי גדולה שלה במשחק! אדוריס קיבל הרמה טובה מקורדובה, התרומם ונגח בצורה מדהימה. הכדור הכניע כבר את איראיסוס אבל הפעם הייתה זו הקורה שמנעה מהכדור להיכנס לשער. בהרמה נוספת מיד לאחר מכן, איראיסוס היה כבר מוכן וקלט את הכדור.

בדקה ה-77 גארסיה הגיח משמאל ושלח כדור עומק מצוין לרחבה, אך אספינוסה, שכמעט כבש שער עצמי, הרחיק לקרן.

בדקה ה-79 פדרו טורו קיבל כדור טוב על סף הרחבה ושחרר ספק בעיטה ספק הרמה, שלא הייתה קרובה למסגרת.

עם הכניסה לתוספת הזמן, בדקה ה-91, מוניאין המחליף קיבל כדור ברחבה וסחט פנדל! הקשר הוכשל ברחבה, אדוריס קיבל את הפנדל, לא התבלבל וקבע את ה-1:0! אדוריס בשערו הראשון העונה, איראיסוס במשחק ענק לא הצליח להציל הפעם את קבוצתו. 

השופט סיים את המשחק, אתלטיק בילבאו בניצחון כל-כך חשוב ודרמטי אולי בדרך להציל את כל העונה שלה.

תוצאות משחקי המחזור ה-15 בליגה הארגנטינאית: 

ארחנטינוס – אלדוסיבי 2:1 כבש לזכות ארחנטינוס: מאק אליסטר (47', פ'), כבשו לזכות אלדוסיבי: גלאנו (14'), אמור (90+1')

חימנסיה ל.פ. – הורקאן 2:2 כבשו לזכות חימנסיה: סילבה (10'), קומבה (77'), כבשו לזכות הורקאן: אוזקוי (2'), טורזאנו (74')

ראסינג קלוב – סן מרטין 0:1 כבש לזכות ראסינג: לופז (35')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort