לא חג החשמונאים, הכהנים: צמד של יונתן כהן הביא למכבי תל אביב ניצחון יוקרתי 3:1 על בני יהודה

משחק העונה בליגת ג'אפניקה הגיע במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון, מחזור 13 מהמקום הלא הכי צפוי. הדרבי הקטן יותר של תל אביב בין מכבי תל אביב מהמקום ה-1 עם 30 נק' לבין בני יהודה מהמקום ה-2 עם 22 נק'. מעבר לצבירת נק' אלה שתי הקבוצות עם כמות השערים הגדולה בליגה וספיגת השערים הקטנה בליגה (בהתאם למיקומים שלהן). מכבי תל אביב מושלמת מפתיחת העונה ללא הפסד בעוד שבני יהודה הפסידה פעמיים העונה אך היא הפגינה משחק מלהיב מאוד מפתיחת העונה בעיקר מהצמד ההתקפי שלה שהם גם מובילים את הליגה בכיבושים הלוא הם ירדן שועה עם 8 שערים ומאוויס צ'יבוטה(לשעבר שחקנה של מכבי תל אביב) עם 6 שערים. בעוד אצל מכבי תל אביב השערים עוד מתחלקים באופן יחסית מאוזן בקבוצה אך מלכי הבישולים של הליגה שייכים לה והם אלי דסה ודור מיכה עם 4 בישולים כל אחד. המאזן בין הקבוצות ב-5 המפגשים האחרונים ב"מיני דרבי" עומד על 4 ניצחונות למכבי אל מול תיקו בודד אך על אף ההיסטוריה החד צדדית מצפה לנו מפגש מרתק בין השתיים.

ה-11 של בני יהודה: יונתן שאבי; שי קונסטנטין, קרלוס קוויאר (דניאל פלשר 66'), איציק עזוז, דן מורי, מתן בלטקסה; איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה (שון מלכה 80'); ירדן שועה, מאוויס צ'יבוטה (דור ז'אן 89')

ה-11 של מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, שרן ייני, שחר פיבן, אנריק סבוריט; דור פרץ, רוסלן ברסקי, דור מיכה; עומר אצילי (אלירן עטר 84'), איתי שכטר (ארון שוינפלד 83'), יונתן כהן (אבי ריקן 72')

בדקה ה-2': ניסיון ראשון במשחק של מכבי תל אביב לאחר פריצה יפה של דור מיכה שהכניס כדור לאצילי שמהאוויר ניסה לכבוש מכ-20 מטרים אך הבעיטה שלו הייתה לא מדוייקת.

בדקה ה-4': הזדמנות מסוכנת ראשונה במשחק לאחר פריצה של שכטר לאגף והגבהה לרחבה שמצאה את הרגל של יונתן כהן שהגיע לא טוב לכדור אך זה כמעט ונכנס, הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פתיחה אנרגטית ומלאת חדוות משחק בצד הצהוב(שלבש כחול) של העיר בעוד שבצד הכתום של העיר בעיקר התגוננו וחיכו להרדמות/התייעפות של הצד הצהוב על מנת להתחיל לשחק וליזום מהלכים.

בדקה ה-9': ברסקי הגביה, ייני המשיך עם נגיחה לפרץ שייצר נגיחה משלו החוצה, מכבי חזק עם הרגל על הדוושה.

בדקה ה-14': הכנסת כדור של מי אם לא אלי דסה עברה את כל שחקני ההגנה של בני יהודה והגיעה עד ליונתן כהן שדחק את הכדור לרשת ללא קושי וזה 1:0 מוצדק למכבי תל אביב, בני יהודה נענשה על ההסתגרות בפתיחת המשחק.

בדקה ה-17': טעות קשה בהגנת בני יהודה של קוויאר שניסה להחזיר לשאבי את הכדור אך הטעה אותו ושכטר שארב לטעות הגיע אליו וגלגל את הכדור אל השער הריק את ה2:0 המהיר.

השער ה-2 לאחר הטעות של קוויאר(האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

בדקה ה-21': כדור חופשי של קונסטנטין הוגבה לרחבה ודן מורי כמעט וכבש אך לא פגש טוב את הכדור שיצא החוצה.

בדקה ה-28': הכנסת כדור כמעט חסרת סיכוי של קונסטנטין אל עבר מאוויס צ'יבוטה שנגח טוב אך ראיקוביץ' שלח יד ארוכה והדף לקרן.

בדקה ה-34': הכדור טייל לאורך קו הרחבה של מכבי כשלבסוף הגיע חזיזה לכדור ובעט אותו אך מעל המסגרת.

בדקה ה-38': שוב דולב חזיזה ניסה את מזלו הפעם תוך כדי סיבוב מתוך הרחבה של מכבי אך גם הפעם הבעיטה שלו הלכה מעל המסגרת, חוסר סבלנות בהתקפת בני יהודה.

בדקה ה-41': הגבהה מושלמת של מתן בלטקסה לרחבה מצאה את הראש של מאוויס צ'יבוטה החופשי אך ראיקוביץ' בהצלה גדולה הדף שער של 100%, בני יהודה הייתה חייבת לכבוש פה.

בדקה ה-43': מסירה טובה של שכטר אל עבר ברסקי שהיה חופשי על רחבת ה-16 אך הוא ניסה לסדר לעצמו את רגל שמאל ושיחרר לבסוף בעיטה למרכז השער שאותה שאבי לא התקשה להדוף.

בדקה ה-45': כדור חופשי של עומר אצילי פגע באחד מראשי השחקנים בחומה ויצא לקרן.

תוצאת מחצית: 2:0 למכבי תל אביב שנתנה כ25 דקות ראשונות מעולות אך מאז הורידה רגל מהגז ובני יהודה החלה להכנס לעניינים ונכון לירידה למחצית המומנטום הוא כתום.

(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב)

בדקה ה-49': יובל אשכנזי כמעט וכבש אך שוב ראיקוביץ' בזינוק טוב הדף את הכדור, ראיקוביץ' תפס יום טוב בשער.

בדקה ה-57': זה הגיע לאחר הרמה של בלטקסה לרחבה, הכדור הגיע לקונסטנטין שניסה לכבוש בנגיחה אך נבלם ע"י שחקן הגנה של מכבי אבל את הריבאונד הוא כבר בעט ונעץ את הכדור ברשת של ראיקוביץ' וזה רק 2:1.

בדקה ה-69': חילופי מסירות מרשימות בין אצילי למיכה הותירו את אצילי לבד ברחבה אך הבעיטה שלו הייתה מעט שקופה לפינה השמאלית ושאבי קרא את זה באינסטינקט גדול הדף שער בטוח במצב של אחד על אחד.

בדקה ה-70': שער שני ענק של יונתן כהן שנתן בעיטה מסובבת למשקוף ופנימה שלא הותירה לשאבי שום סיכוי להדוף את זה, ההגנה של בני יהודה חלמה ושילמה את המחיר, 3:1 למכבי תל אביב.

בדקה ה-79': עוד הצלה גדולה של שאבי הפעם דור פרץ ניסה לכבוש אך שאבי גם הפעם זינק נכון והדף את הכדור.

בדקה ה-85': סורו ניסה את מזלו מקצה הרחבה אך מעד והבעיטה שלו עלתה מעל המסגרת.

בדקה ה-90': מתחרה להחמצת העונה! אלירן עטר קיבל כדור רוחב מאלי דסה בלב הרחבה כשהוא מכ-3 מטרים החמיץ אל מול השער החצי חשוף ובעט למשקוף, איזו החמצה!

תוצאת סיום: 3:1 מוצדק למכבי תל אביב שפשוט הציגה כדורגל איכותי, משובח ומחושב טקטית בשילוב של יצירת מצבים גבוהה מהקישור והאגפים שלה קשה לי לראות מישהי עוצרת אותה השנה במירוץ לאליפות.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort