אבודים ביער

רגע האמת של נבחרת ישראל הגיע. שחקניו של אנדי הרצוג פוגשים את נבחרת סקוטלנד כשהכל תלוי בהם. רק הפסד ימנע מהכחולים-לבנים עלייה פלייאוף של ליגת האומות. הסקוטים הפסידו בארץ אבל בהמפדן פארק המקומי יהיה סיפור אחר לגמרי.

הרכבים:

סקוטלנד: אלאן מקגרגור, קאלום פאטרסון, דייויד בייטס, סקוט מק'קנה, אנדי רוברטסון (ק), קאלום מק'גרגור, סטוארט ארמסטרונג, ראיין כריסטי, ג'יימס פורסט, רייאן פרייזר, סטיבן פלטצ'ר.

ישראל: אריאל הרוש, אלי דסה, לואי טאהא, שרן ייני, עמרי בן הרוש, טאלב טוואטחה, בירם כיאל, ביבראס נאתכו (ק), דור פרץ, מונאס דאבור, ערן זהבי.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

יצאנו לדרך בהאמפדן פארק שלמרבה ההפתעה ריק במחציתו! פחות מ-25 אלף צופים כאן באצטדיון שיכול לאכלס לפחות כפול מהמספר הזה. את המאות ישראלים שהגיעו ניתן לשמוע לא רע יחסית לכמות אבל הקונטרה הסקוטית מחרישה אוזניים למרות הכמות הדלה.

חמש דקות של משחק והדברים נראים רגועים, הנבחרתץ משחקת ללא לחץ והסקוטים לא ממש מאיימים עד כה.

ובדקה התשיעית קיבלנו את זה!! בירם כיאל הניף רגל ושלח טיל אדיר לשער של מקגרגור! 1:0 לישראל!!

הנבחרת ממשיכה לשחק טוב ולסכל מצבי הבקעה של המקומיים, הרצוג העמיד אותם נפלא מבחינה טקטית.

כדור קרן לנבחרת, רבע משחק מאחורינו כמעט, זהבי ניגש להרים אבל הגנה המקומית מרחיקה.

וואו זה היה קרוב!! פורסט עבר נהדר ומסר לפלטצ'ר שנבלם אצל בן הרוש אבל מקגרגור בעט נהדר ואילץ את אריאל הרוש לספק הצלה אדירה, לקרן שממנה הסקוטים לא הצליחו לאיים. בדקה ה-25 פורסט פרץ נהדר שוב, דסה בלם אותו ונפגע במהלך, הקהל בשריקות בוז רועמות למגן שלנו בטענה שהוא מבזבז זמן.

בדקה ה-29 הסקוטים קיבלו כדור קרן, אימת הישראלים, אבל כנראה שמקליש לא עשה שיעורי בית והשחקנים שיחקו קרן קצרה איתה דסה הסתדר. דווקא מקרן ההמשך הגיע מצב מסוכן, אבל שוב בן הרוש במקום כדי לנקות את תיבת ה-5  ולמנוע סיכון לשערו של אריאל הרוש. הסקוטים מתחלים להפעיל לחץ! קרן נוספת שלהם עולה, אבל הרוש מעל כולם מלקט ומוציא את זהבי למתפרצת שנבלמת.

עוד התקפה מסוכנת של ישראל! זהבי כמעט מצא את הרשת!

בדקה ה-34 הסקוטים חזרו לעניינים! טיילת ראשונה להערב ברחבת אריאל הרוש הסתיימה בבעיטה של מקגרגור שנבלמה אך ההמשך היה שייך לג'יימס פורסט שנעץ את הכדור ברשת, 1:1 בהמפדן פארק.

אנחנו בדשקה ה-38 ומונאס דאבור ירד לדשה אחרי תיקול ומהסס לקום, זה לא נראה טוב אבל הוא מתאושש. חצי דקה לאחר מכן הוא כבר "נוקם" במכשיל עם עבירה משלו ומקבל אזהרה מהשופט שעוד מהלך אחד כזה וזה צהוב.

בדקה ה-41 צהוב ראשון במשחק, קאלום מק'גרור הוא הנענש.

ובדקה ה-43 ראינו מהפך! מתפרצת סקוטית הסתיימה במהלך מבריק של פלצ'ר לכיוון ג'יימס פורסט ששוב כבש, 2:1 לסקוטים.

השופט הגרמני הוסיף 2 דקות למחצית הראשונה, בהם לא היו עוד אירועים. 2:1 למקומיים, שחקניו של הרצוג חייבים להתעורר ולפחות להשוות כדי לסיים ראשונים.

מחצית שניה:

המחצית השניה נפתחה, הנבחרת חייבת שער כדי להשוות לעלות לפלייאוף של ליגת האומות. נחזיק להם אצבעות.

הקבוצות ניסו לאיים אחת על השניה מהר מאוד ופה הסקוטים הפגינו יותר יעילות לצערינו עד כה, מה שכן, למזלנו התוצאה עדיין 2:1. חובה להתעורר!

שעה של משחק מאחורנו, מה שהתחיל כפתיחה טובה המשיך עם יכולת לא משכנעת וברגעים אלו גם השחקנים נראים אבודים. אולי חילוף יעיר את העניינים.

בדקה ה-64 העסק נראה גמור, עוד כדור לרחבה, שוב טיילת, שוב פורסט, שוב שער. הווינגר הנהדר של סלטיק מפרק את הנבחרת שלנו לבדו! 3:1 לסקוטלנד.

בדקה ה-67 הרצוג העלה את אלמוג כהן ועבר לשחק עם 2 בלמים כשלואי טאהט פינה את מקומו.

בדקה ה-70 דור פרץ גלש בצורה מסוכנת לעברו של פלצ'ר, צהוב לקשר השיראלי וכדור חופשי על סף הרחבה למארחת.

בדקה ה-73 ערן זהבי נפל ברחבה ודרש פנדךל אבל השופט לא התרשם ופסק רק קרן, ממנה שוב לא יצא משהו שיסכן את מק'גרגור. הרצוג ביצע חילוף שני, דיא סבע עלה במקום דור פרץ. 20 שניות אחרי כניסתו, סבע כבר שלח כדור מסוכן לכיוון השער אבל פספס בסנטימטרים את השער.

ובדקה ה-76 חזרנו לעניינים!! ערן זהבי ירה כדור מ-18 מטר לרשת! 3:2 בלבד לסקוטים, עוד גול ויש לנו פלייאוף. מקליש הגיב בחילוף כפול, שיני ופיליפס עלו לשחק במקום כריסטי וארמסטרונג.

7 דקות לסיום המשחק ללא תוספת זמן, הרצוג מחמם דקות ארוכות את שהר וחמד, אחד מהם חייב להכ\יכנס מיידית, אין מה להפסיד.

בדקה ה-84' זה הגיע, תומר חמד עלה לשחק במקומו של טאלב טוואטחה! קרן לנבחרת, זהבי הרים, אבל ההגנה הסקוטית הרחיקה.

בדקה ה-86' בן הרוש ביצע עבירה וראה צהוב. מקליש העלה את סקוט מק'טומיניי במקומו של סטיבן פלצ'ר. קשר אחורי במקום חלוץ, ברור לכולם שהם מחכים לשרוקת הסיום.

אוי ואבוי איך זה לא בפנים! כדור אדיר נשלח לעברו של חמד שבעט נהדר וסחט הצלה גדולה מהשוער אבל המשיך בבעיטב חוזרת גרוע כשמק'גרגור כנוע! אסור להחמיץ ככה זה היה חייב להיות השוויון.

בינתיים נאתכו קיבל כניסה חזקה מפיליפס שראה צהוב.

השופט הוסיף 4 דקות, אישית, עובר לי בראש המשחק בין ישראל לפורטוגל ברמת גן, מקווה שנהיה בצד השני הפעם.

כדור אחרון , גם הרוש ברחבה! אבל לא יצא מזה כלום. השופט שורק לסיום, מאכזב עבורנו. 3:2 לסקוטלנד בסיום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. בארי עומר

    מבאס. שאפו להרצוג ולנבחרת, קמפיין יפה

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית