ליגת האומות: הולנד סיימה בתיקו דרמטי עם גרמניה ועלתה לפיינל פור

במסגרת המחזור השישי והאחרון של ליגת האומות, במשחק שסגר את בית A, הולנד פגשה את גרמניה.

הולנד, שמסיימת טורניר פשוט פנטסטי מבחינתה – ניצחונות גדולים על גרמניה וצרפת, גילתה דור צעיר וגדול שיכול ואמור להוביל אותה בשנים הבאות – אולי אפילו לראשונה לזכיה במונדיאל. היא הגיעה לאחר שניצחה את צרפת, אלופת העולם שהפסידה לאחרונה במשחק רשמי לפני כשנה וחצי, עם 6 נקודות ומקום שני בבית, בידיעה שניצחון ואפילו תיקו יביאו לה מקום יוקרתי בפיינל פור של ליגת האומות.

מנגד, נבחרת גרמניה הגיעה ללא משמעות גדולה מדי למשחק, שלאחר מונדיאל נוראי עשתה גם טורניר נוראי . היא יורדת לדרג B לאחר הפסדים להולנד ולצרפת, ומעבר למשמעות של ההחלטה (ספוילר – היא לא באמת כל-כך משמעותית), העובדה הזאת מאוד משפילה את הגרמנים.  הרצון האמיתי שאיתו הגיעו הגרמנים למשחק הוא לשחק בכבוד ולנצח את ההולנדים הירביבים המרים ולמנוע מהם לעלות לפיינל פור.

ולאחר משחק הפכפך, הולנד הצליחה לעשות זאת! לאחר שגרמניה שיחקה יותר טוב והובילה 2:0 לאחר המחצית ועד הדקה ה-85, אך קווינסי פרומס  ו-וירג'יל ואן דייק אמרו אחרת. הם כבשו והעלו את הולנד מהבית הקשה ביותר במפעל.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גרמניה: מ. נוייר, א. רודיגר, מ. הומלס, נ. זולה, נ. שולץ, ט. קרוס,. ג'. קימיך, ט. קהרר, ל. סאנה (ל. גורצקה 80'), ס. גנאברי (ת. מולר 65'), ט. ורנר (מ. רויס 63')

הולנד: ג'. סילסן, ד. בלינד, ו. ואן דייק, מ. דה ליכט, ק. טטה, ג'. ווינאלדום (וילהנה 60'), פ. דה יונג, מ. דה רון, ר. באבל (ג'. דילרוסון 45', ל. דה יונג 65'), מ. דפאי, ק. פרומוס

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה הראשונה של המשחק, טימו קהרר קיבל כדור טוב באגף ימין, ושחרר את הבעיטה הראשונה במשחק, אך הכדור היה גבוהה מעל המשקוף.

ובדקה ה-9, בניסיון האמיתי הראשון של גרמניה, היא כובשת שער! טימו וורנר החלוץ המוכשר קיבל כדור נהדר מגנאברי ושלח כדור אדיר מחוץ לרחבה שהשאיר אבק לסילסן, ונכנס לרשת. 1:0 לגרמניה לאחר גול מרהיב!

רגע הבעיטה של וורנר (חשבון הטוויטר הרשמי של גרמניה)

בדקה ה-19, גרמניה כבר ב-2:0! טוני קרוס שלח כדור גדול מחצי מגרש, סאנה השתלט עליו, השתחרר מהשחקנים שהקיפו אותו תוך חיתוך ימינה ובעט לשער. הכדור פגע במגנה הימני של הולנד טטההטעה את סילסן ונכנס לשער! טעות קשה לשוער ההולנדי, והולנד מבינה שכדי לחזור למשחק, קל זה לא יהיה.

בדקה ה-30 סרג' גנאברי בעט חזק מחוץ לרחבה לעבר שערו של סילסן, אך הפעם האחרון היה במקום כדי לקלוט א תכדור.

דקה ה-33 דיילי בלינד קיבל כדור נהדר באגף שמאל, הרים אותו לעבר מרכז הרחבה וזולה בלמה של המנשפט כמעט וכבש שער עצמי אומלל. נוייר היה במקום כדי להרחיק לקרן.

בדקה ה-40 שולץ קיבל כדור טוב באגף השמאלי, הרים אותו לגנאברי שכמעט והוסיף את השלישי של גרמניה אך פספס את השער במעט, והכדור יצא לחוץ.

המחצית הסתיימה וידה של גרמניה על העליונה. היא שיחקה יותר טוב, הגיעה ליותר מצבים, הייתה יותר חדה ומסוכנת ולא בכדי היא מסיימת את המחצית עם יתרון כפול על הולנד, שכדי לסיים ראשונה בבית היא צריכה מחצית שנייה מהסרטים.

גרמניה עם התרגיל הנהדר של ברוזוביץ' (חשבון הטוויטר הרשמי של גרמניה)

מחצית שנייה:

מחצית שנייה:

מיד עם פתיחת המחצית השנייה, וורנר קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה, שלח בעיטה טובה לעבר השער אך סילסן היה מוכן ועצר את הכדור.

בדקה ה-55 ממפיס דפאי בעט כדור חופשי מצוין, כ-35 מטרים מהשער באגף השמאלי, אך נוייר היה מוכן ומזומן והרחיק את הכדור מהרחבה. לא עברה דקה ופרומס לקח בעיטה מאגף השמאלי גם כן, ונוייר עמד במקום.

בדקה ה-62 וורנר קיבל כדור נהדר בפעם המי יודע כמה במשחק מגנאברי, דהר לעבר הרחבה ובמצב מצוין שהיה יכול להעלות את גרמניה ל-3:0, אך הוא בעט ברשלנות את הכדור שיצא מחוץ לשער, והוחלף מיד לאחר מכן ע"י רויס.

בדקה ה-65 תומאס מולר עלה להופעה ה-100 שלו במדי המדים השחורים-לבנים של גרמניה. ה-11 בתולדות הנבחרת שמגיע למספר הזה.

גרמניה המשכיה גם במחצית השנייה לשלוט במשחק בעיקר באמצעות שליטה עליונה באמצע ונכונות ליזום התקפות.

לא הצליח לפצח את הגנת המנשפט הערב. ממפיס דפאי מול הומלס (חשבון הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

בדקה ה-72 גרמניה בהתקפה מעולה עם מולר רויס וסאנה. מולר שלח כדור מדהים לרויס שהגיח מהאגף הימני, נכנס לרחבה ושלח כדור נהדר לסאנה שפספס הזמדנות יקרה מפז לכבוש צמד הערב.

בדקה ה-78 ממפיס דפאי במבצע אישי ענק חודר לרחבה לאחר שגבר על שחקני הגנת גרמניה, מגיע למצב של בעיטה אל מול נוייר שמרחיק לקרן.

בדקה ה-81 שולץ קיבל כדור נהדר ברחבה ובבעיטת וולה כמעט וכובש, אך הגנת הולנד הרחיקה לקרן.

ובדקה ה-85, לאחר ניסיונות רבים של הולנד, קווינסי פרומס סוף סוף כבש! שער פשוט נהדר עם בעיטה אדירה ומסובבת מחוץ לרחבה שלא השאירה לנוייר שום סיכוי. 2:1 סופר מותח לקראת דקות הסיום.

בדקה ה-87 רויס משאיר כדור נהדר לקהרר ברחבה, ובמעין בעיטה מעין מסירה היה רחוק מלאיים על השער של סילסן.

ובדקה ה-90, הבלתי יאומן נעשה! הולנד חזרה ל-2:2 פשוט אדיר. וירג'יל ואן דייק בבעיטת וולה אדירה מתוך הרחבה, מצליח להכניע את נוייר, ונותן להולנד את המקום הנחשק בפיינל פור על חשבונה של צרפת. איזה משחק מטורף!

השופט מסיים את המשחק. הולנד בקאמבק פשוט אדיר!

חשבון הטוויטר של OptaJohan

משחקים נוספים בליגת האומות:

צ'כיה – סלובקיה 0:1 כבש לצ'כיה: שיק (32')

דנמרק – אירלנד 0:0

בולגריה – סלובניה 1:1 כבש לבולגריה: איבאנוב (68'), כבש לסלובניה (זאיץ' 75')

קפריסין – נורבגיה 2:0 כבש לנורבגיה: קמארה (36', 48')

מקדוניה – גיברלטר 0:4 כבשו למקדוניה: בארדי (27'), נסטורובסקי (67', 80'), טרייקובסקי (90+2')

ליכטנשטיין – ארמניה 2:2 כבשו לליכטנשטיין: בוכל (44'), האסלר (47') לארמניה: אדמיאן (9'), קאראפטיאן (85')

אנדורה לטביה 0:0

גאורגיה – קזחסטן 1:2 כבשו לגאורגיה: מרבאשווילי (59'), צ'קבטאדזה (84'), כבש לקזחסטן: אומירטאייב (90')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort