נסיך במסכה – פאולו דיבאלה חוגג יום הולדת

הארגנטינאי שחגג השבוע 25 מחפש לעשות השנה קפיצת מדרגה ואולי, בעזרת מר צ'מפיוס ליג כריסטיאנו רונאלדו, לזכות לראשונה בגביע הנחשק מכולם.

4 שנים חלפו מאז הצטרף פאולו דיבאלה למכונה של יובנטוס.
שנתיים מוצלחות במדי פאלמרו גרמו למועדון הפאר להבין שמדובר ביהלום לא מלוטש שעתיד יום אחד להפוך לאחד הגדולים בעולם.
דיבאל השתלב בצורה מצויינת בקבוצה והיווה גורם מרכזי בהצלחה של יובה בשנים שהוא שם כשאת העונה האחרונה , שהייתה הטובה ביותר שלו מאז שהגיע לאיטליה סיים דיבאלה כמלך השערים של הקבוצה בליגה עם 22 כיבושים ובמקום השלישי בטבלת הכובשים של הסריה א' אחרי איקרדי ואימובילה.

הכוכב הארגנטינאי ניחן ביכולת כיבוש נפלאה וברפרטואר שלו יש מגוון רחב של שערים עם הרגל: בעיטה מחוץ לרחבה או מתוכה,שטוח או לחיבור, ממצב נייח או תוך כדי תנועה, דרדל'ה שבקושי עובר את הקו או הקפצה גאונית מעל השוער.

בנוסף הוא מהמכדררים ויוצרי ההזדמנויות הטובים ביותר ביובנטוס, יש לו בעיטות חופשיות מדהימות וחוש התמצאות ברחבה.
הצורה בה חוגג שער – יוצר מסכה על הפנים בעזרת ידו, כמו גלדיאטור שניצח בקרב – כבר חקוקה בראשנו היטב.
נראה שלדיבאלה יש את כל התכונות כדי להיות הדבר הגדול הבא.
יובנטוס החלטיה לפני שנתיים החליטה שהיא בונה פרוייקט והוא יהיה הכוכב הראשי שהכל נבנה סביבו.
לא סתם הוא זכה בשנה שעברה בכבוד הענק של ללבוש את החולצה מספר 10 ביובנטוס אחרי אגדות כמו אלסנדרו דל פיירו ומישל פלאטיני.

אחרי שבע אליפיות ושלושה דאבלים ברציפות יובנטוס השתלטה לגמרי על הליגה האיטלקית שם היא שולטת ביד רמה ואין אף קבוצה שנותנת לה פייט אמיתי בקרב על האליפות.
הצלחה אמיתית של הפרוייקט תהיה זכייה בצ'מפיוס, החזרת תואר אלופת אירופה אחרי 23 שנים בלעדי הגביע, ולצאת מתדמית הלוזרית בגמרים אחרי שהפסידה בחמשת הגמרים האחרונים שאליהם הגיעה במפעל לאורך השנים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדיוק בשביל זה הגיע השחקן היקר ביותר בתולדות יובנטוס ואחד הטובים בהיסטוריה, כריסטיאנו רונאלדו שלפני שנתיים ניצח אותה בעצמו כשכבש שניים מתוך ארבעת השערים לטובת ריאל מדריד בגמר.
ליובנטוס לא היה תכנון לקנות את הפנומן הפורטוגלי, אלא נוצרה הזדמנות שבה השחקן רצה לעזוב את ריאל מדריד והמספרת המדהימה שכבש אשתקד בטורינו בשלב רבע הגמר שזכתה לתשואות הקהל המקומי – גרמו לשידוך בין הצדדים ולאחת העברות הגדולות בהיסטוריה להתממש.
ספק אם הקבוצה הייתה מוכנה להגעתו ברמה המקצועית אבל המהלך הזה הוא הרבה יותר ממקצועי בלבד, אולי המהלך הכי משמעותי של יובנטוס בעשרים שנים האחרונות.

רבים כבר התחילו לפנטז איך דיבאלה ורונאלדו משתפים פעולה ומתעללים ביריבות אבל בשלב זה נדרשת עוד עבודה בכדי שיגעו לרמה שמצופה מצמד שחקנים עם איכויות כאלו.
באופן טבעי כשרונאלדו משחק הוא תופס את תשומת הלב של שחקני ההגנה של היריבה אך גם את של שחקני הקבוצה שלו שמחפשים אותו יותר מכולם ועובדים בשבילו באמונה שהוא יספק את הסחורה ויכבוש.
כמו כן הוא מחפש את השער כמעט בכל הזדמנות בה הוא יכול לאיים עליו ובכך ממעיט במספר הרגעים בהם הכדור נמצא אצל דיבאלה באיזורים המסוכנים בהם הוא יכול לעשות את ההבדל.

זה בא לידי ביטוי בך שאחרי 11 משחקים בהם שותף מהם 9 בהרכב הראשון בליגה מצא דיבאלה רק פעמיים את הרשת.
רונאלדו הפך להיות הכתובת המרכזית לכדורים, הוא גם מקבל את החופש לנוע במגרש ולהשתמש בתנועה שלו ללא כדור כדי לקבל את הכדורים בשטחים הפנויים.
במשחק היחידי העונה שבו כריסטיאנו לא שיחק היה מול יאנג בויז בליגת האלופות, בו כיכב דיבאלה עם שלוער בניצחון 3-0.

דיבאלה פרח בעונה הקודמת בה הוא שיחק כעמדת ה -10 מתחת לחלוץ וקיבל חופש לנוע במגרש היכן שרצה.
הוא כבש מחוץ לרחבה כשהוא מכדרר ובועט מרחוק או כשהוא עושה תנועה לעומק וכובש כמו חלוץ אמיתי מתוך הרחבה.
השנה הוא נדרש לעשות התאמות חדשות במיקום ובמעורבות שלו במשחק, דבר שבשלב הזה של העונה פוגע במספרים שהוא מנפק.
יובנטוס הפסידה השנה רק במשחק אחד וגם זה הרבה במזל אבל מצד שני היא גם לא מציגה כדורגל מרהיב במיוחד ולא מרבה לכבוש או לנצח בתוצאות גבוהות.
היא עדיין בתהליך בנייה, להכניס שחקן כמו כריסטיאנו רונאלדו למערכת אולי רק נשמע קל אבל ולוקח זמן לקבוצה למצוא את האיזון ההתקפי, למרות ניצחונות הרבים.

אלגרי נוהג לשנות את המערך ואת זהות ההרכב כמעט בכל משחק, דיבאלה נאלץ לשחק מפעם לפעם בתפקידים שונים על המגרש, לא תמיד במקום שבו הוא הכי אוהב.
עם זאת יובנטוס של השנים האחרונות ידועה ביכולת של להגביר את הקצב ככל שחולף הזמן ולהגיע לשיא בדיוק בזמן שהיא צריכה להיות בו וכדי להיות ברמה הכי גבוהה היא צריכה את שדיבאלה יציג את המספרים של השנה שעברה.

כרגע דיבאלה עוד לא מתעלה על עצמו אבל גם "חוסר התיאום" בין הארגנטנאי לפורטוגלי, כפי שאנשים טוענים שקיים יעבור בקרוב ושני הכוכבים הגדולים של ההתקפה של הדאבליסטית יזרעו אימה בהגנת הירבות וגם יחלקו בניהם שערים, דוגמא לכיבוש של דיבאלה באולד טראפורד שהגיע אחרי כדור של רונאלדו מהאגף.

כבר כמה שנים שמדברים על דיבאלה כעל הדבר הגדול הבא אבל תמיד ישנה התחושה שהוא לא מממש את מלוא הפוטנציאל שלו.
אולי כריסטיאנו לוקח לו מהפוקוס ומהדומיננטיות במשחק אבל אין ספק שדיבאלה יכול לספוג ממנו, ממוסר העבודה, המקצוענות וכמובן הנסיון שלו ולהפוך לשחקן כדורגל שלם וטוב יותר.

אף על פי שהוא לא פתח את העונה הכי חזק מדובר באחד משחקני ההתקפה הטובים בעולם כבר כמה שנים, שזכה באליפיות וגביעים ורשום על שערים מכריעים במשחקים גדולים
יש לו את הכישרון והיכולת, יש לו את הסטאר קואולטי, יש סביבו קבוצה נהדרת, את אחד הסקוררים הגדולים בתבל ומאמן מנוסה שיודע מה הוא עושה.

אין סיבה שזו לא תהיה השנה הגדולה של הקוסם הארגנטינאי.

מזל טוב לפאולו דיאבלה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית