שדון חדש בממלכה

מנצ'סטר יונייטד הייתה הקבוצה שהוציאה הכי הרבה כסף על שחקני רכש. שחקנים כמו דפאיי, שווינשטינגר ושניידרלין הובאו לאולד טראפורד בשביל לזכות בתארים, אבל רכש נוסף שהגיע לשדים הוא האיטלקי הנמרץ מתאו דרמיאן.

 

דרמיאן מוצג ביונייטד (צילום: הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

 

ביום הצגתו של דרמיאן באולד טראפורד נזכרו בממלכה בתצוגה של האיטלקי במשחק הפתיחה של נבחרתו נגד האנגלים במונדיאל בברזיל. רוי הודג'סון לא האמין למה שהוא רואה מהמגן האלמוני, שבסיום המשחק הודה "לא היינו מודעים ליכולות שלו". אחרי המשחק הזה הפך דרמיאן מאלמוני לגיבור. שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליו.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דרמיאן ידוע כאיש של סדר, שונא קעקועים,מנהגים מופרעים הוא נרתע שגם פוליטיקה לא כל כך מעניינת אותו. שנשאל מה היה קורה עם לא היה שחקן כדורגל אמר: "לדעתי היה מצעב פנים כי אני אוהב עיצוב". אשתו פרנצ'סקה אומרת שגם בבית הוא עוזר לה בעיצוב כי מאוד חשוב לו שביתו יהיה נקי ומסודר.

 

מתאו דרמיאן נולד בעיר לגנאנו שבאיטליה למשפחה בעלת שורשים ארמנים. מגיל צעיר שיחק כדורגל כשאומן על ידי אביו שהיה אחד המאמנים של אורטוריה קבוצה מהליגות החובבניות באיטליה. את קפיצת המדרגה הראשונה שלו, חווה דרמיאן כשנצפה על ידי בניאמינו אבאטה, שוער עבר ומגלה כישרונות צעירים עבור מילאן.

 

ב-2000 הצטרף למחלקת הנוער של מילאן.שהגיע למילאנו התבדח שנשאל למה הגיע למועדון" הגעתי בגלל שאני אוהב פיצה".ברוסונרי ראו בו כקשר אחורי, אך לאחר תקופה קצרה הפכו אותו למגן (ימני, אך גם בצד שמאל שיחק פעמים לא מועטות). דרמיאן אמר שהחלום הוא לשתף פעולה עם סיידורף, נסטה ומאלדיני. בשנת 2006 ערך את הפועת הבכורה שלו בבוגרים במסגרת הגביע האיטלקי, אבל ההופעה שדרמיאן יזכור יותר טוב קרה שנה מאוחר יותר,שזכה לשחק עם האנשים שהעריץ. שנשאל מה מיוחד בשלושת השחקנים שציין אמר "סיידורף הוא אישיות שאני לומד ממנה, נסטה ומאלדיני הם דוגמה למקצוענות ואלגנטיות". בעונת 2007/8 מונה דרמיאן לקפטן קבוצת המילואים של המועדון.

 

בסוף שנת 2009 שהוא עורך שלוש הופעות בלבד בקבוצת הבוגרים של מועדון, הושאל לפאדובה. כעבור עונה אחת בלבד הכריזה פאלרמו על רכישתו של האיטלקי ב-800 אלף יורו על מחצית כרטיסו ממילאן. גם במדי הרוסאנרו העביר עונה אחת בלבד.

 

במדי פאלרמו (צילום :יח"צ)

 

בקיץ 2011 בהחלטה משותפת החליטו מילאן ופאלרמו להעביר את המגן לטורינו, בחודש נובמבר נפצע לחמישה חודשים, אך לקראת סוף העונה חזר ועזר לקבוצה להפעיל לליגה הבכירה, בסוף העונה הכריזה פאלרמו שרכשה את חצי הכרטיס ששייך למילאן תמורת חצי מיליון אירו, ובכך כרטיסו היה שייך באופן מלא לורודים מסיציליה. בקיץ 2012, טורינו הקבוצה שבמדיה דרמיאן שיחק בעונה האחרונה כמושאל, סיכמה על רכישת חצי כרטיסו מפאלרמו תמורת 825 אלף יורו, באותה עונה ערך 30 הופעות במדי השוורים מה שהביא להחלטה בסוף העונה לרכוש את חצי הכרטיס הנותר מידי מפאלרמו. סה"כ שילמה טורינו 1.5 מיליון יורו על כרטיס השחקן של המגן האיטלקי.

 

עונת 2013/14 הייתה מצוינת עבור האיטלקי המבטיח, מה שהביא לו זימון לסגל נבחרת איטליה לקראת המונדיאל ברזיל, זימון זה היה מפתיע במיוחד כי דרמיאן לא ערך אף הופעה במדי הנבחרת הבוגרת (שיחק רק בנבחרות הצעירות) שבועיים לפני פתיחת המונדיאל ערך את הופעת הבכורה שלו, למחרת הודיע מאמן הנבחרת צ'זרה פראנדלי שדרמיאן יכלל בסגל לברזיל. במשחק הראשון של אנגליה סיפק המגן משחק מצוין שזיכה אותו למחמאות רבות מהתקשורת האיטלקית, "הוא הולך להיות מוקד הגנה למשך שנים רבות" אמר מאמנו לנבחרת. איטליה אמנם איכזבה שהודחה בשלב הבתים, אך דרמיאן יזכור את ההופעות לטובה שזיכתה אותו אפילו בתואר השחקן האיטלקי המצטיין בשנת 2014.

 

בטורינו השתדרג ובנה לעצמו את שמו (צילום: יח"צ)

 

עונה לאחר המונדיאל שכולם כבר מכירים אותו העביר עונה נוספת במדי טורינו, במהלך העונה המשיך ביכולת הגבוהה שלו, תוך כדי שהוא כובש כמה שערים חשובים כמו שנה הניצחון מול בילבאו בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, אבל השער הכי חשוב מבחינתו הגיע בדרבי מול יובנטוס שקבוצתו גוברת על היריבה העירונית בפעם הראשונה לאחר 20 שנה.

 

סתם חור גדול בהגנת הנבחרת (צילום: יח"צ)

 

בסוף העונה שיש עליו הצעות רבות היו ברור לכולם שיהיה קשה מאוד להשאיר את המגן הכישרוני אצל השוורים, אכן דרמיאן נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 20 מיליון יורו. במכתב הפרידה מטורינו הודה השחקן על ארבע שנים במועדון שאת המאמן גאמפיירו ונטורה הוא מכנה כ"אב השני" שלו.

במסיבת העיתונאים הראשונה שלו במנצ'סטר אמר: "אני נרגש להיות במועדון כל כך גדול, קשה לי מאוד לעזוב את טורינו כי היה לי ארבע עונות מאוד מוצלחות שם.אבל שיש הצעה מקבוצה כל כך גדולה אתה לא יכול לסרב". שנשאל על סגנון המשחק שלו: "אני מגן ימני שאוהב לתקוף, אך העובדה שלי היא קודם כל להגן". האיטלקי יודע שהוא עלול לא רק להתרגל לסגנון אחר, אלא גם לשפה אחרת: "אני רוצה ללמוד אנגלית כמה שיותר מהר, כדי שאוכל לתקשר כמה שיותר טוב עם החברים החדשים שלי".

 

לאחר מכירתו של רפאל והעברתו של אנטוניו ולנסיה לעמדה קדמית, הובא האיטלקי למלא את החלל הנותר בעמדה. דרמיאן יודע שהבאתו לאולד טראפורד היא בשביל לזכות בתארים, כאשר המשימה הראשונה מול טוטנהאם כבר התחילה.

נכתב על ידי גל זכריה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort