פה זה לא אירופה

עונת הכדורסל האירופית התחילה לפני כחודש והשנה יש לישראל 4 נציגות במפעלים השונים

ראשונה:

עירוני נס ציונה המשתתפת ביורופ קאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו באירופה.

עבור נס ציונה העונה הנוכחית היא העונה הראשונה שלה בליגה הזו, נס ציונה בבית ביחד עם סאראטוב הרוסית, ניו הירוז ההולנדית ופרדוביקה מצ׳כיה

עד עכשיו ביורפ קאפ היו חמישה משחקים שמתוכם הפסידה אחד ובארבעה ניצחה, נכון לעכשיו נס ציונה עולה לשלב הבא מהמקום הראשון בבית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

במשחק האחרון של נס ציונה היא ניצחה בשמונה עשרה נקודות את סראטוב שדואו הצטיין עם 25 נקודות.

בליגה נס ציונה לא משחקת טוב ונכון לעכשיו היא עם ניצחון אחד וחמישה הפסדים במקומות האחרונים.

לפי דעתי נס ציונה תגיע לשלב הבא ושם תודח מהמקום הרביעי בבית.

יעלו לשלב הבא? (האתר של היורופ קאפ)

שנייה:

הפועל חולון המשתתפת בליגת האלופות של פיב"א.

חולון נמצאת במקום השלישי בבית עם שני הפסדים ושלושה ניצחונות, בליגה חולון במקום הרביעי עם הפסד אחד וארבעה ניצחונות. העונה הסגולים משחקים טוב יחסית לעובדה שרוב השחקנים הטובים של המועדון עזבו אותו לקבוצות אחרות.

חולון בבית עם טנריפה, ונציה, טלקום, נאנטר, פאוק סלוניקי, פרייבורד ואופאבה ובמשחק האחרון של חולון היא הפסידה ב-32 הפרש לטנריפה. בעונה שעברה חולון הצטיינה בליגת ווינר סל והגיעה לגמר ובגביע זכתה.

לפי דעתי חולון עם סגל חלש אך תעפיל לשלב הבא מהמקום הרביעי בבית, בשלב הבא תסיים אחרונה בבית ותודח.

יעזור להעפיל לשלב הבא? (קרדיט לפייסבוק של הפועל יונט חולון)

שלישית:

הפועל ירושלים המשתתפת בליגת האלופות של פיב"א לאחר שעזבה את היורוקאפ כשהבינה שאין דרך להעפיל ליורוליג מלבד לזכות ביורוקאפ.

ירושלים העונה הביאה שחקנים טובים: סטודמאייר, תומאס, בלאט ופלדין ובליגה, הירושלמים במקום השלישי עם ארבעה ניצחונות והפסד אחד בלבד.

בליגת האלופות ירושלים בבית עם באמברג, א.א.ק אתונה, לייטקבליס, אנטוורפן, פואנלברדה, דיז'ון ונימבורק.

העונה ירושלים עם ארבע ניצחונות והפסד אחד בלבד בליגת אלופות ובזכות זה נמצאת במקום הראשון בשוויון עם א.א.ק אתונה האלופה של העונה הקודמת שאותה ירושלים ניצחה בארבע נקודות שבראון הצטיין עם עשרים ואחד נקודות.

במשחקה האחרון של ירושלים הצטיין פלדין עם 35 נקודות ו-9 שלשות. בעונה שעברה הפועל ירושלים הודחה בחצי גמר הליגה ובחצי גמר הגביע כתוצאה מכך הבעלים שלה אורי אלון עזב.

לפי דעתי יורושלים תגיע לשלב רבע הגמר בליגת האלופות ובו תודח

חוזר לאדום לבן (eurohoops)

אחרונה

מכבי תל אביב המשתתפת ביורוליג

מכבי העונה הביאה שחקנים טובים למשל: ווילבקין, טאריק בלאק והשאירה את פארגו, אך לאחר שראתה שהשחקנים שלה נפצעים בתדירות גבוהה  והקבוצה מפסידה כל הזמן באירופה החתימה שחקן חדש בשם רמון סשנס.

לפני שסשנס הגיע מכבי עמדה על ניצחון אחד בלבד וארבעה הפסדים ולאחר שרמון סשנס לא חל שינוי ומכבי הפסידה לריאל מדריד ב21 הפרש, סשנס קלע 11 נקודות וקטף 5 ריבאונדים במהלך 23 הדקות שלו באותו משחק.

בעונה שעברה מכבי זכתה בליגה אך בגביע הפסידה בגמר להפועל חולון בסל באזר של גלן רייס ג'וניור.

הסגל של מכבי לא מספיק בשביל להעפיל להצלבה ולפי דעתי תסיים במקום האחד עשר.

יצליח להשתלב בקבוצה? (eurohoops)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית