ליגה ארגנטינאית: ראסינג ניצחה את ניואל'ס

במסגרת המחזור ה-11 בליגה הארגנטינאית ראסינג המדורגת במקום ה-1 אירחה את ניואל'ס אולד בויס המדורגת במקום ה-18.

על הנייר, המשחק לא אמור להוות משוכה קשה במיוחד לראסינג. משחק בית מול קבוצה שמדורגת 17 מקומות מתחתיה בטבלה, שהפסידה במחזור הקודם ולא מצפה ליותר מדי. ראסינג, הקבוצה שמסומנת כמי שתלך הכי רחוק העונה ותזכה באליפות, הגיעה לאחר ניצחון על סן לורנו ועם הרבה ביטחון למשחק.

במשחק לא טוב במיוחד של ראסינג, היא ידעה לנצח, כפי שמצופה ממנה, משער של כריסטלדו בקרן ולקחת את הנקודות שהייתה צריכה כדי להגדיל את הפער במקום הראשון לפחות באופן זמני ל-7 נקודות מאתלטיקו טוקומן שבמקום השני. ניואל'ס אמנם תישאר עם המחמאות, אך גם עם האכזבה הגדולה, כיוון שהתיקו שאותו שאפה להשיג בהחלט היה אפשרי.

הרכבים:

ראסינג קלאב: ח. גארסיה, א. סוטו (א. דונאטי 59'), ל. אורבן, ל. סיגאלי, ר. סאראביה (א. פילוד 40'), מ. דיאז, א. סנטוריונה, מ. סאראצ'ו (נ. קרדוסו 31'), ג'. פרננגז, ל. לופ, ג'. כריסטלדו

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניואל'סא. אגוארה, מ. ביטולו, פ. פונטאניני, ט. פארדס, פ. נדאלין, ה. ברנרדלו, ג'. קאסיאבואה, ה. פרטולי (ו. פיגוארואה 70'), מ. פורמיקה (א. רודריגז 79'), ג'. אמורוסו (א. אלבארס 63'), ל. ליאל

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

ובדקה ה-6 ראסינג הייתה הראשונה לתקוף במשחק. סנטוריונה בעט טוב מחוץ לרחבה לאחר סלאלום מהאגף השמאלי. אגוארה היה במקום והדף לקרן.

לאחר 15 דקות של משחק, למעט הניסיון של סנטוריונה, שתי הקבוצות לא הראו כדורגל ברמה גבוהה, ונראה שיותר גוששו זו אחר זו בניסיון להגיע לשער בצורה הטובה ביותר שיש.

בדקה ה-17 סאראצ'ו ניסה את מזלו עם ההזדמנות השנייה של ראסינג במשחק שבעט לעבר השער מתוך הרחבה, אך נבלם ע"י הגנת ניאול'ס והכדור הורחק לקרן.

בדקה ה-29 סאראצ'ו הנהדר נפצע. למרות הרצון העז שלו להמשיך לשחק גם לאחר הטיפול של הצוות הרפואי, ההחלטה של הצוות לא הגיעה סתם. לאחר בערך שתי דריכות נוספות על כר הדשא, הוא בעצמו הבין שאינו כשיר לשחק והוא הוחלף ע"י קרדוסו.

בדקה ה-33 סוטו ניסה את מזלו בבעיטה חופשית מהפינה הימנית 20 מטרים מעבר לשער, אך אגוארה שוב הראה את יכולתו והדף אתר הכדור.

בדקה ה-35 קארדוסו המחליף הכשיר את קסיאבואה על סף הרחבה, וניואל'ס קיבלה בעיטה חופשית מסוכנת מאוד. למרות זאת, ליאל שלקח את הבעיטה, שלח את הכדור גבוה גבוה מעל המשקוף, ופספס את ההזדמנות הטובה ביותר של ניואל'ס במשחק.

ראסינג לא הראו יכולת טובה ב-40 הדקות הראשונות – הם לא הרבו לתקוף, אפשרו לניואל'ס להכתיב את קצב המשחק, מה שנתן שלהם מרחב במיוחד באיזור הרחבה והשער של גארסיה, שהביא ניסיונות להגיע למצבים מסוכנים.

בהרבה מן האליפויות של קבוצות, האופי הוא זה שמנצח במשחקים רבים, ולעיתים הוא שמוביל את הקבוצה לאליפות. היכולת הזו לנצח משחקים ולכבוש גם כשהקבוצה לא בשיא יכולתה, היא בדיוק מה שראסינג עשתה. על אף המחצית הרעה, היא הייתה צריכה מצב נייח אחד כדי להוביל 1:0. לאחר הרמת קרן מעולה של פרננדז, החלוץ ג'ונתן כריסטלדו נגח חזק לקורה השמאלית ומשם מיד לשער וקבע את תוצאת המחצית. שער פשוט אכזרי מבחינתה של ניואל'ס, ששיחקה פשוט נהדר במחצית.

דה פליפה לאחר מחצית לא רעה בכלל של חניכיו (חשבון הטוויטר הרשמי של ניואל'ס)

מחצית שנייה:

בדקה ה-54 פילוד המחליף השני היה הראשון לתקוף במחצית השנייה כאשר ניסה את מזלו בבעיטה לא רעה בכלל מחוץ לרחבה, אך הכדור נהדף לקרן.

בדקה ה-56 ליסנדרו לופס כבש שער שני לראסינג, לאחר ריבאונד שקלט מבעיטה של סנטוריון, אך השופט פסל את השער בטענה מוצדקת לנבדל של החלוץ בעת הבעיטה.

לא עברה דקה ופרטולי הגיע לכדור ברחבת ראסינג לאחר בלבול קשה בהגנה שלה, אך גארסיה היה במקום ולא נתן לו לכבוש את השוויון.

בדקה ה-59 גם סוטו נפצע, והוחלף ע"י דונאטי. שלושת החילופים של ראסינג נבעו כתוצאה מפציעו. נראה שהרופאים ומאמני הכושר של הקבוצה צריכים לעשות חושבים מחדש.

בדקה ה-75 כריסטלדו היה יכול להפכיל את היתרון של ראסינג אך לא הצליח לכבוש, לאור יכולת טובה במיוחד של אגוארה שסיפק משחק מצוין.

בדקה ה-87 ניואל'ס וליאל פספסה שתי הזדמנויות קריטיות להשוות את המשחק! זה התחיל עם כדור נהדר של רודריגז שהגיע לליאל, שבעט לא טוב מספיק לשער מטרים ספורים ממנו, וגארסיה עצר את הכדור לקרן. גם בקרן הכדור הגיע לליאל, שנגח גבוהה מעל המשקוף.

בדקה ה-90 גארסיה עמד שוב פעם במבחן, כאשר נגיחה מצוינת של פארדס מקרן כמעט והכניעה אותו, אך השוער המצוין הדף שוב לקרן.

לאחר שניואלס ניסו שוב ושוב להשיג את השוויון, ראסינג יצאה למתפרצת מיד לאחר הקרן הנוספת שהסתיימה בשער של ליסנדרו לופס, אך גם הפעם השער נפסל בטענה דיי גבולית לנבדל של כריסטלדו כשקיבל את הכדור עוד לפני שהעביר אותו ללופס.

ניואל'ס לא הצליחה לכבוש, ובדקה ה-95 השופט שרק לסיום המשחק. ניצחון מלא אופי של הקבוצה מאבז'אנדה שהגדילה את הפער בפסגה ל-7 נקודות.

במסגרת המשחקים הנוספים ששוחקו במחזור, אתלטיקו טוקומן המדורגת שנייה הפסידה לגודוי קורוז, שעלתה למקום הרביעי ונצמדה אליה עם אותו מספר נקודות, 19 במספר. מי שלא ניצלה את התיקו בין שתיהן היא אוניון סנטה פה, שחילצה תיקו מפאטרונטו מתחתית הטבלה. בוקה ג'וניורס הביסה את טיגרה, מדורגת במקום השישי וכעת נקודה בלבד מפרידה בינה לבין המקום השני. מנגד, יריבתה בגמר הקופה ליברטדורס ריבר פלייט הפסידה לאסטודיאנטס וירדה למקום התשיעי.

תוצאות המשחקים:

בלגראנו – חימנסיה ל.פ. 0:2 כבשו לבלגראנו:לוגו (27') אגוירה (90+5')

אוניון סנטה פה – פאטרונטו 2:2 כבשו לסנטה פה: זאבאלה (40'), אנדראדה (70'), בארסלו (45'), גארידו (79')

אלדוסיבי – באנפילד 4:1 כבש לאלדוסיבי: סטראקואלורסי (79') כבשו לבאנפילד: סביטאניץ' (14'), דאטולו (19'), גומז (40'), קאלינסקי (67')

גודוי קרוז – אתלטיקו טוקומן 0:1 כבש לגודוי: גארסיה (45', פנדל)

אסטודיאנטס – ריבר פלייט 0:1 כבש לאסטודיאנטס: פרננדס (50', עצמי)

בוקה ג'וניורס – טיגרה 1:4 כבשו לבוקה: קרלוס טבס (26', 73'), קרדונה (69'), בופריני (88'), כבש לטיגרה: גונזלס (11')

ארחנטינוס – אינדפנדייטה 2:0 כבש לאינדפנדייטה: גיגליוטי (17', 86')

רוסאריו – קולון 1:1 כבש לרוסאריו: הררה (63'), כבש קולון: קוראה (29')

סן לורנצו – טאיירס קורדובה 1:0 כבש לקורדובה: מארוני (21')

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית