פאוור סטראגל 2018

טאגוצ׳י, טואה הנארה, ACH וכריס סאבין (טאגוצ׳י יפן) נגד לייגר, טייגר, ואלדור ג׳וניור וסובראנו ג׳וניור.

סך הכל קרב פתיחה סטנדרטי של NJPW. כל המתאבקים מקבלים כמה רגעי תהילה. טאגוצ׳י מבודד את סובראנו והוא וACH מסיימים את זה עם דאבל דודון. אחרי זה כל המשתתפים עומדים בזירה וחוגגים ביחד.

טאמה טונגה, טאנגה לואה ורובי איגלס (בולט קלאב) נגד טוגי מאקאבה, טומוהאקי הונמה וקושידה (טאגוצ׳י יפן).

הבולט קלאב תוקפים לפני שהקרב מתחיל. הפייסים הודפים את הבולט קלאב והונאמה משתלט על איגלס עד שג׳דו מתערב ומכה את הונאמה עם קנדו סטיק. הקרב ממשיך כרגיל עם חילופי מהלומות בין הקבוצות. אחרי שטאגוצ׳י הודפים את המתקפות של הבולט קלאב טונגה מנסה לעשות גאן סטאן אבל קושידה מתחמק ונועל אותו בהוברבורד לוק אבל ג׳דו מכה אותו עם קנדו סטיק וטונגה מצליח לבצע גאן סטאן ולנצח.

אוקאדה וברטה (כאוס) נגד ג׳יי וייט ובאד לאק פאלה (בולט קלאב)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אוקאדה תוקף את וויט בתחילת הקרב וצ׳אקי טי מחמם אותו על וויט וקורא לוויט סוטה סכינים. וויט ואוקאדה ממשיכים לרצפה לבראוול מהיר על הרצפה, בעוד שברטה ופאלה נלחמים בזירה. אוקאדה נותן דארפינג DDT לוויט מחוץ לזירה ובראטה מעיף את פאלה לרצפה עם דרופקיק ועושה עליו סוסייד דייב. טרנט ופאלה חוזרים לזירה, פאלה מכסח את טרנט עם ספלאש וגרנייד, הוא מרים אותו לבאד לאק פול אבל טרנט מתחמק ומצמיד אותו לרצפה ברול אפ. אחרי הקרב שתי הקבוצות נכנסות לבראוול אלים. וויט מאתגר את אוקאדה, מכה יאנג ליונס ועוזב. קרב מעולה ולמרות שהוא היה בערך חמש דקות הוא הצליח להעביר סיפור ולהיות מאוד כיפי.

גולדן לאברז (אליט) נגד טאנאהאשי ופינליי (טאגוצ׳י יפן)

הקרב נפתח בבראוול של אומגה וטאנאהאשי, איבושי ופינליי מכניסים את עצמם ואיבושי משתלט על פינליי. אומגה ואיבושי מבודדים את פינליי ועושים עליו מהלכי דאבל טים וכשטאנהאשי בא להושיע את פינליי אומגה לוקח אותו לרצפה ודוחך אותו על בריקדה ומחזיר אותו לזירה כדי לתת לו פלאנצ׳ה. פינליי חוזר לזירה ומכניס לאומגה אפרקאט ומחזיר את טאנא לקרב כתור האיש החוקי. טאנאהאשי מעיף את איבושי מהאפרון ותוקף את אומגה אבל אומגה לא נשאר חייב ותוקף אותו עם ברכייה וסנאפדראגון. אומגה מנסה להכות את טאנאהאשי עם הוואן וינגד אנג׳ל אבל טאנאהאשי מתחמק ואיבושי ופינליי נכנסים. פינליי ואיבושי נלחמים בפרופיל גבוה, אומגה מצטרף לעזרת איבושי והם מגיעים איתו לפוזיציה לגולדן טריגר, טאנאהאשי עוצר את המהלך עם קרוס אבל חוטף ברכיות. איבושי וקני מכניסים את פינליי לפוזיציה לגולדן טריגר עוד פעם ומסיימים עם זה. קרב מעולה שמעלה את ההייפ לקראת רסלקינגדום בצורה מופתית.

גולדן טריגר (אתר NJPW הרשמי)

אל דספרטו וקיינמארו (סוזוקי גאן) נגד שינגו טאקאגי ובושי (לוס אינגוברנבלס) נגד רופונגי 3K (כאוס) גמר הג׳וניור טאג ליג

דספרטו וקיינמארו תוקפים לפני שהפעמון מצלצל. הקרב פשוט גדוש בהיי ספוטים ולא עוצר לרגע.למרות כל המשחקים המלוכלכים של סוזוקי גאן רופונגי 3K חותכים אותם ושו מצליח להביס את דספרטו עם שוק ארוו ובכל מכתיר את R3K בתור הקבוצה הראשונה שזוכה בג׳וניור טאג ליג שנתיים ברצף. הסיום שמר על שינגו ובושי בצורה טובה. בהתחלה היו לי חששות מהקרב המשולש (NJPW ידועים בהריסה של קרבות משולשים) אבל הוא בוצע בצורה מושלמת. כל פעם שקבוצה התעייפה נכנסה קבוצה אחרת לתמונה ובכך שמרו על הקרב תוסס לכל אורכו ובעצם נדבקו לקונספט המקורי של קרבות משולשים.

הפתיע לטובה (אתר NJPW הרשמי)

טאיצ׳י (c) {סוזוקי גאן} נגד הירוקי גוטו (כאוס) על האליפות במשקל פתוח.

אחרי קרב מדהים אנחנו מקבלים את השיט הזה. אני ממש לא רוצה להכנס לפרטים של הקרב כי הוא מזעזע. טאיצ׳י כמו גופה וגוטו מחזיק את הקרב בעצמו. גוטו מסיים את הזוועה אחרי רבע שעה עם GTR וזוכה באליפות בפעם ה700 בערך… והנה אתם רואים איך הורסים מומנטום של אירוע אדיר.

טומוהירו אישיי (c) {כאוס} נגד מינורו סוזוקי (סוזוקי גאן) על אליפות בריטניה במשקל כבד של Rev:Pro

השניים פשוט נכנסים לעמוק של היאבקות פיזית וסזיפית מהרגע הראשון של הקרב. הם מחליפים מכות עד שסוזוקי נועל את הארמבאר על אישיי על החבלים אבל אישיי זורק את מינורו לרצפה ומכניס בסוזוקי ברכיות. הוא מכניס את סוזוקי חזרה לזירה אבל סוזוקי לוקח את הצ׳ופים שלו כאילו כלום ומפיל אותו מהרגליים עם בעיטות עוצמתיות. סוזוקי אומר לאישיי לחזור לזירה בכוחות עצמו וכשאישיי נכנס מינורו תוקף אותו עם ברכיות אבל אישיי חותך אותו ונותן לו צ׳ופ אל הגרון. הם משמידים אחד את השני עד שסוזוקי מתעלה עליו ודופק לו בעיטה לפנים. אישיי יוצא מזה ועומד איתן מול המכות של סוזוקי ומשמיד אותו עם לאריאט. טומוהירו מעלה את סוזוקי לחבל העליון ותונן לסוזוקי פאוורבומב, הוא הולך לתת לסוזוקי עוד לריאט אבל סוזוקי מתחמק ומנסה לנעול את הסליפר הולד אבל אישיי מתחמק מהמעילה ובועט בראש של סוזוקי כמה פעמים. הם מנסים לרצוח אחד את השני במכות ושניהם נופלים. הם חוזרים לרגליים וממשיכים להלחם כמו משוגעים וסוזוקי מתחיל לדמם מהפה. סוזוקי מצליח לנעול את הסליפר ומנסה להפוך אותו לגוטץ׳ אבל אישיי הופך את זה לאומארי דרייבר ולריאט. אישיי שם את סוזוקי בפוזיציה לבריין באסטר אבל סוזוקי מתחמק ומכניס אותו לסליפר. סוזוקי מנסה להרים אותו לגוטץ׳ עוד פעם אבל לא מצליח, אישיי מכניס אנזיגורי, שני לריאטים ובריין באסטר ומסיים את זה. קרב מדהים שפשוט מעלה את הזירה באש. הקרב התחיל בבראוול פסיכדלי, עבר להיאבקות קלאסית וחזר למוד רצחני בסוף שלו.

לזה קוראים מאבק כוחות! (אתר NJPW הרשמי)

טטסויה נאיטו (לוס אינגוברנבלס) נגד זאק סייבר ג׳וניור (סוזוקי גאן)

סייבר ונאיטו מתחילים את הקרב עם התחמקויות אחד מהשני ומהר מאוד עוברים לקרב מהיר ודי סטאנדארטי. הם יורדים מהזירה וסייבר משתמש בסביבה כדי לתקוף את נאיטו. נאיטו נלחם חזרה והם ממשיכים להחליף מהלכים ופוזיציות. אחרי הרבה מהלומות בינייהם נאיטו מכניס לסייבר דסטינו אבל סייבר יוצא מזה ומנסה להצמיד את נאיטו עם קלאץ׳ אירופאי אבל נכנע תחת הלחץ. הם מתחמקים אחד מהמכות של השני עד שנאיטו עושה דסטינו נוסף ומסיים עם זה. קרב ממש טוב שנועד להרגיע את הקהל לקראת המיין איבנט.

לא הפוזיציה הכי טובה לטרנקילו… (אתר NJPW הרשמי)

כריס ג׳ריקו (c) נגד איוויל (לוס אינגוברנבלס) על האליפות הבין יבשתית

גאיוויל תוקף בתחילת הקרב והוא וג׳ריקו הולכים אל מחוץ לזירה ואל תוך הקהל. הם נלחמים בטירוף אחד נגד השני ואיוויל מנסה לעשות לג׳ריקו פאוור בומב לשולחן אבל ג׳ריקו מתחמק ועושה לאיוויל DDT ומקנח את האף עם סמל של NJPW. הם חוזרים לזירה וג׳ריקו עושה היי קרוס, צ׳ופים ואנזיגורי אבל איוויל יוצא מההצמדה וג׳ריקו מחליט לתת לו סטירה ואיוויל לא נשאר חייב אז ג׳ריקו נותן לו סופרקיק וליונסולט. הם בועט באיוויל ועולה לחבלים אבל איוויל חותך אותו ולמרות הכל ג׳ריקו מעיף אותו ונותן לו מרפק מהחבלים. איוויל חוזר לעמוד ומעיף את ג׳ריקו מחוץ לזירה, דוחף אותו על בריקדה ותוקף אותו עם כיסא. הוא מחזיר אותו ושולט בו כמו בובה עד שג׳ריקו משיג מספיק כוחות בשביל לנעול את החומות של ג׳ריקו על איוויל אבל איוויל מגיע לחבלים ומשתחרר. ג׳ריקו תוקף את השופט ואיוויל מנצל את זה כדי לתת לג׳ריקו לריאט אבל ג׳ריקו יוצא מההצמדה ורץ לליונסולט אבל מפספס. איוויל דופק לו דרקנס פולס ומנסה להנחית עליו את everything is EVIL אבל ג׳ריקו מתחמק ומנסה לעשות קודברייקר לאיוויל אבל גם איוויל מתחמק ושניהם על הרצפה. הם חוזרים לרגליים ומחליפים מכות וג׳ריקו מצליח לעשות קודברייקר משום מקום אבל איוויל יוצא מההצמדה. ג׳ריקו מתעצבן וסוטר לאיוויל ואז עולה לחבלים אבל איוויל עוצר אותו ומכניס לו everything is EVIL. ג׳ריקו בקושי יוצא בזמן ואיוויל מנסה להכות את ג׳ריקו עם דארקנס פול אבל ג׳ריקו יוצא מזה ונועל את הליון טיימר ומכניע את איוויל אבל ממשיך עם הנעילה עד שנאיטו מגיע וג׳ריקו בורח. נאיטו מאתגר את ג׳ריקו על החגורה. קרב מעולה ופרוע עם היאבקות ברוטלית ופסיכולגיית זירה של שני גאונים בתחום. בנוסף אנחנו הולכים לקבל קרב חוזר בין נאיטו לאיוויל ברסלקינגדום!!! (הקרב הקודם שלהם קיבל מאיתנו את דירוג של 5 כוכבים!)

כאן אפשר לראות את ג׳ריקו גורם לי לפקפק בעובדה שהוא בן 47… (אתר NJPW הרשמי)

לסיכום, האירוע היה פצצה ובנה את הדרך לרסלקינגדום בצורה מעולה ולמעט הקרב על האליפות במשקל פתוח כל הקרבות היו פשוט מעולים!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort