זוועה ושמה קראון ג׳ול

הוגאן חוזר

הוגאן עושה הופעה בקראון ג׳ול ואומר שזה טוב לחזור. לא מאמין שוינס סוף סוף סלח לו.

רנדי אורטון נגד ריי מיסטיריו

רנדי מתחיל את הקרב עם מתקפה על ריי אבל ריי חוזר מזה ומכניס לאורטון בעיטות. הם ממשיכים להלחם, אורטון מנסה לבצע RKO אבל ריי מתחמק ומצמיד אותו. אחרי הקרב אורטון תוקף את ריי.

ג׳ף הארדי נגד המיז

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג׳ף שולט בקרב הזה כבר מההתחלה ומגיב לכל מהלך של המיז בצורה טובה מאוד. המיז מצליח בסופו של דבר למצוא את הרגע שבו ג׳ף מוריד את הגארד שלו ומביס אותו עם סקאל קראשינג פינאלה.

בובי לאשלי נגד סת׳ רולינס

לאשלי מלווה בליו ראש. רולינס מתחיל את הקרב עם מהלכים מהירים ומבצע על לאשלי אנזיגורי. לאשלי משיג שליטה על רולינס עד שרולינס מעיף אותו לרצפה ומבצע עליו ועל ראש סוסייד דייב פעמיים. רולינס מתחיל להשיג שליטה מחדש, אבל לאשלי חותך אותו. כשלאשלי מנסה לבצע סופלקס סת׳ מתחמק, מנסה לעשות פאוורבומב אבל גם לאשלי מתחמק, הוא הולך לספיר אבל רולינס מתחמק עוד פעם ולאשלי בפוזיציה מושלמת לבלאקאאוט והקרב נגמר.

קורט אנגל נגד דולף זיגלר.

דולף מגיע עם מקינטייר. אנגל שוחט את דולף ולא נותן לו להשתלט עליו במשך כל הקרב. קורט מבצע עליו אנגל סלאם וDDT אבל בגלל הסחת דעת של מקינטייר דולף יוצא מכל העניין. קורט מצליח לנעול את דולף עם אנקל לוק אחרי זה אבל מקינטייר מסיח את דעתו של אנגל עוד פעם ודולף יוצא מזה ונותן לקורט זיגזג ומנצח.

הבר (c) נגד הניו דיי על אליפות הזוגות של סמאקדאון

הניו דיי עושים לבר צרות במשך כל הקרב. ביג אי וקינגסטון עובדים על הבר בסינכורניזציה נהדרת אבל לרוע מזלם ביג שואו מתערב בקרב, נותן לביג אי נוקאאוט פאנץ׳ ומפנה לשיימוס את המקום כדי לתת לביג אי ברוג קיק ולנצח את הקרב.

המיז נגד ריי מיסטיריו

המיז פצוע בגרון. ריי והמיז נותנים אחלה של שואו. ריי הדמות היותר דומיננטית וסוחב את המיז במהלך הקרב ואפילו יוצא מסקאל קראשינג פינאלה שלו. ריי מצליח לתת למיז 619 אבל הולך אחרי זה לעשות פרוג ספלאש, המיז מרים את הברכיים ועוצר את ריי ואחר כך מצמיד אותו לניצחון.

דולף זיגלר נגד סת׳ רולינס

אני חושב שראינו יותר מדי קרבות בין השניים… סת׳ פותח חזק על דולף ומחזיק אותו קצר. סת׳ מעיף את דולף לרצפה ועושה עליו ועל מקינטייר סוסייד דייב, חוזר לזירה אבל גם דולף חוזר ודולף נותן לו זיגזג אבל סף יוצא מזה. רולינס נותן לזיגלר סופרקיק ומעלה אותו על החבלים אבל מקינטייר דוחף אותו ודולף נותן לסת׳ סופרקיק שמסיימת את העסק.

איי ג׳יי סטיילס (c) נגד סמואה ג'ו על אליפות העולם.

עוד קרב שראינו מיליארד פעם. סטיילס וג׳ו מוציאים את כל האגרסיות אחד על השני. ועכשיו לריטואל הקבוע של הקרבות ביניהם – ג׳ו מתעלה על סטיילס וזה נראה כאילו זה עומד להגמר לטובת ג׳ו והפעם ג׳ו נועל את הקוקינה קלאץ׳ על סטיילס, ג׳ו מוריד את ההגנות שלו וסטיילס מנצל את זה כדי להתחמק מזה לתוך קאלף קראשר, להכות את ג׳ו עם פלה קיק ועם פנומנל פורארם ולנצח את הקרב…

ברוק לסנר נגד ברון סטרוומן על האליפות האוניברסלית

לפני שהקרב מתחיל בארון קורבין דופק לסטרוומן את חגורת האליפות בראש. לסנר מנצל את העזרה של קורבין ותוקף את ברון עם F5 מהיר וברון יוצא מזה. ברון יוצא מ5 F5 בסך הכל לפני שהוא מפסיד לברוק.

המיז שיין מקמן נגד דולף זיגלר על התואר "הכי טוב בעולם"
המיז ודולף מתחילים את הקרב אבל המיז שרוע מחוץ לזירה אוחז ברגלו. שיין נכנס ומונע מהשופט לעצור את הקרב ומכניס את עצמו במקום. שיין תוקף את דולף עם אגרופים אבל קורבין מסיח את דעתו, זיגלר מכניס על שיין זיגזג אבל שיין יוצא מזה. שיין מצליח לבצע את הקואסט טו קואסט על זיגלר ומביס אותו ועל הדרך ״משתין״ על האוהדים. עד כמה נרקסיסט וינס יכול להיות כדי להכתיר את הבן שלו בתור "המתאבק הטוב בעולם".

בראדרז אוף דיסטראקשין נגד DX

הקרב היה איטי משעמם ומרדים. המתאבק הכי פעיל בקרב לא דרך בזירה כמעט עשור וזה כל מה שיש לי להגיד. די אקס מנצחים עם אקס פאקטור על קיין. חשוב לציין שבנוסף לזה שהקרב היה זוועה טריפל אייץ׳ קרע שריר ואנחנו לא נקבל את הקרב בינו לבין בטיסטה ברסלמניה כי הוא בחוץ לכמעט שנה.

לסיכום, אירוע מזעזע. להתרחק ממנו כמו מאש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort