לגעת ביהלום: פריוויו לאירוע קראוון ג'וול

אירוע הקרוון ג'וול שייערך בסופו של דבר בערב הסעודית גרר אחרי לא מעט תגובות שליליות. לא רק שהאירוע יהיה בסימן גברים בלבד (ויש האומרים שאירוע Evolution היה פרס הניחומים לכך למחלקת הנשים) אלא גם המצב נפיץ מאוד בגזרה הפוליטית אחרי רצח העיתונאי האמריקאי ממוצא סעודי, ג'מאל חקשוג'י בשגרירות הממלכה באיסטנבול. ג'ון סינה ודניאל בראיין הודיעו שלא יטוסו לאירוע מטעמים אידאולוגיים (וקיבלו אישור לכך) אבל מי כן יהיה באירוע הנוצץ אותו ארגן טורקי אל שייח'?

אליפות ארה"ב: שינסקה נקאמורה (c) נגד רוסב

נקאמורה האלוף פוגש את רוסב שבדיוק נמצא אחרי הסטוריליין של הפיצול מאיידן אינגליש. הבולגרי צפוי לקבל כאן פוש לדעתי כאשר שינסקה עצמו שקצת דעך בהיררכיה אולי יזכה בעצמו ללכת לכיוון חגורה אחרת ברוסטר (אהמ אהמ האליפות הראשית). רוסב שכבר היה אלוף ארה"ב יוכל ככל הנראה להתקדם על התואר לעבר פיוד הכרחי עם אינגליש שאחריו האיש שתקע לו סכין בגב או ייעלם או שיתקדם למעמד של מידל-קארדר מן המניין.

הימור הזוכה: רוסב לוקח את החגורה למרות התערבות של אינגליש כדי להתחיל רשמית את הפיוד שלהם על התואר החדש שהבולגרי קטף.

אליפות הזוגות של סמאקדאון: הניו דיי (c) נגד הבר

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הניו דיי מחזיקים בחגורות הללו יותר מדי זמן אבל מצד שני לא קופצת שום אינדיקציה שהבר אמורים לגרוף את התארים הללו. למרות זאת, ככל הנראה הבאים בתור לקרב על החגורה יהיו הבלאדג'ן בראת'רס ואחרי שכבר ראינו את ההצתלבות שלהם עם הניו דיי, כדאי להעמיד מולם את שיימוס וסזארו מה שאומר שצמד הלוחמים האירופאים אמור לגרוף את התואר…אלא אם כן..אתם יודעים, הבלאדג'ן בראת'רס מתערבים וגורמים ל-DQ כדי לייצר קרב משולש בעתיד.

הימור הזוכה: שיימוס וסזארו.

גביע העולם: סת' רולינס, לאשלי, קורט אנגל, דולף זיגלר, ג'ף הארדי, המיז, ריי מיסטריו ורנדי אורטון

הצד של רו והצד של סמאקדאון ייפגשו רק בגמר במה שעתיד להיות מבוא לסרבייבר סיריס במעמד רו נגד סמאק.

במצד כזה היה נכון להגיד שקורט אנגל יהיה בצד של רו לקרב הזה וככל הנראה מנגד יעמוד רנדי אורטון, כך לפחות ההיגיון אומר. מכאן להכין סטוריליין שלם של רנדי נגד קורט שכולל את שיין, סטפני ואולי אפילו HHH ממש לא מסובך לכן נעבור חזרה לניתוח הקרבות בתחרות עצמה.

הימור הזוכה: נתחיל שלב שלב, לאשלי יגבור על רולינס אחרי התערבות של אמברוז וליאו ראש, אנגל יעבור את דולף זיגלר למרות עזרה של מקאינטייר לחברו. בגמר האיזורי של רו, אנגל ינצח את לאשלי בקושי רב ועם אולי עזרה מצד רולינס שירצה לנקום בהפסד ולשמור על ההגינות כי ליאו ראש שוב יידחף באמצע. זאת גם נקודה לכיוון העבר כשאנגל שיתף פעולה עם השילד כשדין היה פצוע. נעבור לצד הכחול של הבראקט, המיז ירמה את דרכו לגמר כאשר ריי מיסטריו נמצא כאן בעיקר בשביל הנוסטלגיה והפופ שלו שיצהיר "חזרתי" לא יקרה באירוע בחו"ל. לכן אורטון עולה. אורטון גם יגבור על המיז כי סרבייבר סיריס בראשות המיז כקפטן כחול? לא חושב….הגענו לגמר. אנגל נגד אורטון. לא צריך אפילו לנחש מה יקרה. אורטון ינצח, התערבות של קורבין כדי להרוטת שאנגל כישלון והוא GM טוב יותר.

אליפות ה-WWE: איי ג'יי סטיילס (c) נגד סמואה ג'ו

ריח של שינוי באוויר? אולי…לראות את שניהם נאבקים אחד בשני זה נפלא אבל אולי הגיע זמן לשינוי אווירה קליל. ג'ו לוקח מסטיילס את החגורה ויוצא למסע הגנה על התואר מול שינסקה נקאמורה! נשמע טוב!

הימור הזוכה: ג'ו מנצח, שינסקה הבא בור. סטיילס הולך על פיוד עם אורטון בכל מה שקשור להובלת הקבוצה בסרבייבר סיריס.

קרב מעידן אחר: DX (שון מייקלס וטריפל אייץ') נגד BOD (אנדרטייקר וקיין)

קרב נטו לשעשע את הקהל הותיק של ה-WWE במדינת המפרץ. ארבע אגדות שעם כל הכבוד אליהם (כולל אהדה אישית של קיין-גילוי נאות) הגיע הזמן שיפנו את הבמה לאחרים סופית.

הימור הזוכה: באמת שאי אפשר לדעת, ההיגיון אומר שקיין וטייקר ייקחו את זה אבל הוצאתם את HBK מפרישה רק כדי שיוצמד ויפסיד? גם לא מתקבל על הדעת. אם כבר, בואו נמשיך עם הנוסטלגיה! הקרב מוספק אחרי שאורח לא צפוי (סטון קולד) מגיע ומחלק לארבעתם סטאנר בדאבל די קיו, אבל זה בטוח לא יקרה כי אסור בירה בסעודיה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort