גלבוע/גליל: מצב הסגל של בית הלחמי

השבוע, גלבוע/גליל רשמה כבר ניצחון שלישי רצוף בהובלתו של אריאל בית הלחמי, שזכה באליפות אירופה עד גיל 20 ומביא איתו נסיון של מי שזכה באליפות לאחרונה – ואכן רואים את זה ובגדול.

אמנם מוקדם מדי עדיין, אבל כדי לדעת אם יש לבית הלחמי את השחקנים הנכונים ללכת עד הסוף, צריך לעשות לו ניתוח לסגל. בואו נתחיל!

 1] אל קפיטנו , חואקין שוכמן :

שוכמן כבר משנת 2015 נמצא אצל גלבוע ולמרות כל ההצעות שהוא מקבל, הוא נשאר בגלבוע ואף בשנים האחרונות הפך לסמל שלה, עם הרבה צניעות ואופי של שחקן שיקנה די בקרוב מקום בסגל הנבחרת.

שוכמן הוא שחקן שמתבסס על הגנה וזה השחקן הראשון שבית הלחמי צריך להעלות בחמישייה בלי לחשוב פעמיים .

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הוא נלחם על כל דבר על המגרש, גם אם זה להגן על חבריו לקבוצה (מישהו זוכר את התקרית אם סופו?) ומה שנותר לו זה להמשיך לעבוד על השלשות, כי לדעתי את היתר כבר יש לו והוא אכן ראוי להיות מנהיג.

 2 ] איאן מילר , מצטיין מחזור 4 :

איך אפשר שלא לחשוב עליו? חברים זה איאן מילר, מצטיין מחזור 4 .

כל קבוצה רוצה שחקן כמוהו, עם נשמה ותשוקה מאוד גדולה למשחק ולא משנה מה – גם אם זאת הקבוצה הכי קטנה בליגה, תמיד תהיה לו תשוקה ואהבה ענקית למשחק הזה. אפשר להכליל את מילר ברשימת הזרים הטובים ביותר ששיחקו ומשחקים בגלבוע, ופה אין על מה להתווכח. לא מיותר לציין שהוא השאיר את יוגב אוחיון מאחוריו במשחק האחרון נגד ירושלים.

אני מאוד מקווה שהוא ישאר אצל גלבוע עונה הבאה או יעבור לקבוצה אחרת בארץ כי להמשיך לראות אותו משחק אצלנו בארץ זה תענוג גדול. יש לו את הכול, הוא אתלט והוא לא מפחד משום שחקן שנמצא בדרכו.

לא מפחד מאף אחד . איאן מילר [ Zimbio]

3 ] שון לבנובסקי , כוכב נבחרת הנוער לשעבר :

בנו של קני לבנובסקי, כוכב הפועל תל אביב  בכדורסל בשנות השמונים , עבר בכל הנבחרות הצעירות ואף היה על הספסל של מכבי תל אביב. לצערנו הרב הוא כרגע לא מצליח תחת הצל של אבא ודרושה אצלו עבודה יותר קשה על המגרש. לשון יש את זה, אבל הוא פשוט לא מראה את זה כל כך על הפרקט והוא חייב לעבוד על עצמו כי הרי הוא יודע – בית הלחמי אינו פראייר, אצלו מי שלא עושה את העבודה – הנה בבקשה הדלת החוצה לפניי .

4 ] אריאל נבון , פרץ בעתודה :

אריאל בית הלחמי נותן דקות לילד הצעיר הזה שפרץ בנבחרת העתודה וכרגע רואים שהוא טוב לליגה שלנו ולגלבוע בכלל ואם ימשיך בעבודה הקשה שלו הוא יהיה אחד הטובים בארץ שגם אחרי פרישתם יזכרו לעוד הרבה שנים כחלק מהשחקנים הגדולים שצמחו ונולדו במדינתנו הקטנה. ראיית משחק מדהימה קליעת שלשות טובה וחדירות טובות, מוסר בזמן הנכון עוזר בהגנה בזמן הנכון, לפעמים יש נפילות וירידות אבל זה בסדר – גם לטוב מכולם זה קורה.

5 ] בן אלטיט , עם הכי הרבה נסיון בליגה שלנו :

את אלטיט אני דווקא זכרתי מהימים שהיה על הספסל של מכבי עוד וחלק יכירו אותו עוד כשחקן אשדוד לשעבר. כבר שמעתי על בן כשהיה בנבחרת הנוער, השחקן עם היד הרכה מתחת לסל שעכשיו גם מטביע! בזמן האחרון רואים על המגרש שבן אוהב עבודה קשה ואף זומן לסגל הרחב של נבחרת ישראל פעמים רבות ולאט לאט הוא יקנה לעצמו מקום קבוע בנבחרת ועוד יצליח ובגדול – כמו שליאור אליהו עשה בצעירותו , פחות או יותר בגיל של בן. אלטיט חייב עוד להשתפר בהגנה ובקטיפת ריבאונד ואז באמת יהיה אחד הישראלים הטובים בליגה.

6 ] נתנאל ארצי , ירוק במקורו :

נתנאל ארצי הוא שחקן סופר אתלט ואגרסיבי שבא מחיפה הירוקה ועבר בכל הנבחרות הצעירות.

הוא גדל במחלקת נוער של ירוקים ועשה שנתיים בוינגייט ובכיתה י"ב חזר לחיפה כי החליט שזה טוב לו ולקריירה שלו, והוא אכן לא טעה. נכון להיום הוא נחשב לאחד השמות החמים ביותר בכדורסל שלנו ובהגנה הוא מזכיר לי טיפה את קיר הבטון העונה לשם עידו קוז'יקרו.

ארצי יודע להטביע ולחדור ואף התחרה בעברו בתחרות הטבעות של האולסטאר. מה שכן, הוא חייב להמשיך לעבוד על זריקות מהשלוש ועוד טיפה מהשתיים , זה בסך הכול מה שחסר לו.

7 ] עמית ראובן , גדל באקדמיה :

לצערנו הרב עמית ראובן שגדל באקדמיה והיה בסגל הרחב של הקדטים לא מקבל כרגע מספיק זמן מגרש כדי להראות מה הוא שווה. האמת , אין לי יותר מידי מה לומר עליו, חוץ מזה שאני מצפה לראות אותו כבר העונה משחק ונותן תפוקה שווה.

8 ] אייל ננקין , ה-"העתק-הדבק" של ארז מרקוביץ' :

ננקין בא לגלבוע הישר מרעננה הרחוקה, אח קטן לשני (כדורסלנית) וגליה (שחקנית נבחרת ישראל בכדורעף נשים) ננקין. הוא נחשב לשם הכי רותח ברעננה מבחינת הכדורסל או יותר נכון מקום רביעי אחרי זוסמן בני ובריסקר. ננקין שיחק בנוער ובקדטים והשנה אמור להיות בעתודה. כעת הוא מצא את עצמו אצל בית הלחמי בגלבוע ויצטרך להראות מה הוא שווה.

9 ] יחזקאל סקוורר , האגדה מארגנטינה :

סקוורר כבר מסתובב שנים רבות בליגה שלנו בכל מיני קבוצות ואף יש לו נסיון עם הנבחרות הצעירות שלנו. בעברו הוא שיחק בהפועל תל אביב , אשדוד ועוד. יש לו נסיון גדול גם בליגה שלנו ויש לו אופי של מנהיג אבל כבר שוכמן לקח את זה כקפטן הקבוצה.

סקוורר מוסר בזמן הנכון ונותן את המאה אחוז על המגרש , משסוג השחקנים שכל קבוצה רוצה שיהיה אצלה ולא ישחק נגדה.

10 ] טל קרפלס , שיחק ברומניה :

טל מגיע עם נסיון של כדורסל מחו"ל ומהארץ – הרי הוא שיחק ברומניה. שחקן צנוע מאוד ועושה את העבודה שלו בשקט.

11 ] ג'יימס קלי , הדורס הראשי :

עוד שחקן זר שלוקח חלק גדול בניצחונות של גלבוע ודאג אף לעזור לנצח את ירושלים של תמיר בלאט ועודד קטש .

קלי בא לגלבוע בשניה האחרונה כדי להשלים סגל ואכן נראה כי מרוצים ממנו ומעבודתו, הוכחה לכך היא שהמשיך ביכולת המדהימה שלו במשחק נגד ירושלים ולא וויתר לשנייה על הניצחון הנהדר הזה, הראה לחימה גדולה נגד האימפריה באדום ולכו תדעו – אולי קטש עוד ילחם עליו כבר עוד העונה הזאת כאשר תגיע לסיומה .

12 ] גרג וויטינגטון , הזר הנלחם :

18 נקודות הזר המרשים זה קלע לעיניי קטש שבוע שעבר.

שחקן הגנה יוצא מן הכלל דרך אגב, ואסור להישאר אדישים אליו וכאשר תסתיים שנת הכדורסל אצלנו – בטוח מלא קבוצות ילחמו על שורותיו – שיעבור לשחק אצלהם. אבל לא נראה שבית הלחמי יתן לו לעזוב, כי במצב הניצחונות הזה, הוא ירצה אותו עוד עונה כאן בגליל, כי הוא פשוט עושה עבודה מאוד טובה.

13 ] בראיינט קרופורד , מצטיין מחזור 3 :

הזר הצעיר שזכה בתואר המצטיין של המחזור השלישי (באותו מחזור קלע 25 נקודות יפות מאוד וביצע 6 חטיפות) הוא שחקן סופר אתלטי עם ידית מדהימה לשלוש, שחקן הגנה וריבאונדר שכדאי שישאר עוד עונה בארץ.

עוד זר דורס. קרופורד [ All – Ell]

לסיכום :

הסגל של בית הלחמי הוא בין החזקים בליגה ויהיה קשה לנצח אותו, עקב הגישה החיובית שלו גם לשחקנים, הם רוצים להמשיך לשחק תחתיו, כי הרי הוא משהו מיוחד וזה כבר הוכח באליפות אירופה בכדורסל עד גיל 20 שבה זכינו.

שחקנים ישראלים כמו שוכמן ישארו עוד סוף העונה? יהיה שווה לגמרי שחקנים זרים גם קרופורד ישארו עד סוף העונה? גם שווה מאוד.

בקצב הזה גלבוע/גליל תתברג בטופ-4 מקומות ומשם הדרך עד הסוף יכולה בהחלט להיות סלולה עם קצת מאמץ ומזל.

במחזור הקרוב נוכל לראות את החבורה הלוחמת הזו משחקת מול מכבי ת"א (שני 20:00), אימת הליגה, ואם שחקניו של בית הלחמי יצליחו לעמוד באתגר, זה יהיה איתות שהם כאן כדי ללכת עד הסוף.

יתר משחקי המחזור:

בני הרצליה – הפועל ב"ש (שבת 20:10)

הפועל חולון  – הפועל ת"א (שבת 20:30)

נס ציונה – אשדוד (ראשון 20:15)

הפועל ירושלים – נהריה (ראשון 20:30)

מכבי ראשון – אילת (שני 20:15)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort