מבול של שערים: ניצחון בכורה לסולארי בריאל , טוטנהאם ניצחה בדרבי

מלייה אירחה הערב (רביעי) במסגרת שלב 32 האחרונות של הגביע הספרדי את ריאל מדריד שהגיעה למשחק הזה עם מאמנה החדש, סנטיאגו סולארי, שרצה לרשום ניצחון בכורה. מלייה שנמצאת בליגה השלישית בספרד הגיעה למשחק כהיא במומנטום נהדר לאחר שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלה וכשהיא נמצאת במקום ה-2 עם 21 נקודות בליגה,בשלב הקודם בגביע ניצחה מלייה 2:0 את אונטינינט. ריאל מדריד לעומתה הגיעה פייבוריטית למשחק אך היא נמצאת בתקופה מזעזעת עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלה וכשהיא נמצאת במקום ה-9 עם 14 נקודות ולאחר הפיטורים של ז'ולן לופטגי רצתה לחזור למסלול הניצחונות.

הרכב מלייה : גני באריו אלברס, מוחמד מאנאן, סופיאן צאקלה, ריקרדו סגורה, חואן מיגל קאריון, אלפסון קאסטילו, ג'ואן רמון רואנו, ז'וזה מנואל גארידו, אנטוניו אוטיגיו, איגור מרטינס, יאסין קאסים.

הרכב ריאל מדריד : קיילור נבאס, אלברו אודריוסולה, סרחיו ראמוס, חאבי סאנצ'ס, סרחיו רגילון, מרקוס יורנטה, דני סאביוס, מרקו אסנסיו, לוקאס ואסקס, ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה.

מהלך המשחק :
למרות השליטה המוחלטת של ריאל מדריד הייתה זאת דווקא מלייה שהגיעה להזדמנות אדירה לכבוש כשבדקה התשיעית כשסופיאן צאקלה שלח נהדר את איגור מרטינס שבאחד על אחד עם קיילור נבאס בעט מחוץ למסגרת .ריאל מדריד המשיכה ללחוץ וכמעט השיגה את שער היתרון כשבדקה ה-23 קארים בנזמה קיבל פס נהדר מויניסיוס ג'וניור ושיחרר טיל מחמישה עשר מטרים אך הכדור שלו חלף סנטימטרים מהקורה של גני אלברס. ריאיל מדריד הצליחה לעלות ליתרון ראשון בדקה ה-28 כשאלברו אודריוסולה שהחליף את דני קארבחל הפצוע נתן כדור רוחב לתוך הרחבה וקארים בנזמה משתי מטרים כבש את ה-1:0. ממש לקראת סיום המחצית הראשונה ריאל מדריד הצליחה להכפיל את היתרון שלה כשהברזילאי הצעיר ביצעה פעולה נהדרת והעביר כדור עומק נהדר למרקו אסנסיו שכבש שער נהדר והעלה את ריאל מדריד ל-2:0.

המחצית השנייה נפתחה עם מצב מסוכן של מלייה כשבדקה ה-47 צ'אבי סאנצס הכשיל חמישה עשר מטרים מהשער את יאסין קאסים וג'ואן ראמון ניגש לבעוט את הכדור אך הכדור של החלוץ חלף סמוך לקורה של קיילור נבאס. ריאל מדריד עלתה רע למחצית השנייה והקבוצה הקטנה כמעט והצליחה לצמק את התוצאה כשבדקה ה-55 ג'ואן ראמון הגביע כדור נהדר לרחבה וריקארדו מרטינז נגח בחופשיות ממרכז הרחבה אך קיילור נבאס היה במקום כדי לקלוט אותו.ריאל מדריד הייתה קרובה לכבוש את השער השלישי כשבדקה ה-72 ויניסיוס ג'וניור קיבל כדור ממרקו אסנסיו ושיחרר טיל אדיר מחמישה עשר מטרים אך הכדור שלו הלך למרכז השער. האורחים הצליחו לכבוש את השער השלישי בדקה ה-79  כשויניסיוס ג'וניור בעט נהדר מעשרה מטרים והכדור שלו נהדף לא טוב על ידי שוערה של האורחת ואלברו אודריוסולה היה במקום כדי לדחוק את הכדור פנימה ולעלות את ריאל מדריד ל-3:0. ריאל מצא את השער הרביעי שלה כשבדקה ה-94 אלברו אודריוסולה הגביע כדור קרן נהדר וקריסטו גונסאלס נגח בחופשיות ממרכז הרחבה את ה-4:0 לזכות ריאל מדריד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
                                 ניצחון בכורה לסולארי. ( קרדיט: עמוד הפייסבוק של ריאל מדריד.)

תוצאות נוספות היום במסגרת הגביע הספרדי :
קורדובה – חטאפה 1:1 . כובש קורדובה : ברונו גונזאלז ('26) . כובש חטאפה : חיימה מאטה ('45)
מאיורקה – ויאדוליד 2:1 . כובש מאיורקה : סרגיו בואנאקאסה ('67) . כובשים ויאדוליד : דניאל ורדה ('8 ו-'35)
אלאבס – ג'ירונה 1:1 . כובש אלאבס : רובן סוברינו ('63) . כובש ג'ירונה : אלקאל ('18) .

מילאן אירחה הערב במסגרת הליגה האיטלקית למשחק השלמה מהמחזור ה-1 את גנואה, המשחק כזכור בוטל בעקבות האסון שהתרחש בעיר גנואה. מילאן הגיעה למשחק לאחר ניצחון על סמפדוריה 3:2 אך הקבוצה של גאטוסו לא נמצאת בתקופה טובה כשהיא עם ניצחון אחד בלבד בשלושת המשחקים האחרונים שלה וכשהיא נמצאת במקום ה-7 עם 15 נקודות וידעה שניצחון יעלה אותה למקום ה-4 בטבלה. גנואה גם היא הגיעה למשחק בתקופה פחות טובה לאחר שפתחה את הליגה בקצב נקודות נהדר הקבוצה של איבאן ג'וריץ' רשמה שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון וכשהיא נמצאת במקום ה-11 עם 14 נקודות. בחמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות ניצחה מילאן בשלושה משחקים לעומת ניצחון אחד של גנואה .

הרכב מילאן : גינלואיג'י דונארומה, מתאו מוסאקיו, אלסיו רומאניולי, ריקרדו רודריגז, סוסו, דייגו לשאלט, פרנק קסיי, טיימואה בקאיוקו, האקן צ'להאנולו, גונסלו היגוואין, פטריק קוטרונה.

הרכב גנואה : יונוט ראדו, דוידה בירסקי, ארווין זוקאנוביץ', קוראי גונטר, דנקו לאזוביץ', דומינקו קרישיטו, רומולו, לוקה מזיטלי, דניאל בסה, כריסטיאן קוואמה, קז'ישטוף פיאטק.

מהלך המשחק :
מילאן פתחה את המשחק בלחץ אדיר וכבר לאחר ארבע דקות הצליחה לעלות ליתרון כשסוסו קיבל כדור מחוץ לרחבה ושיחרר טיל מעשרים מטרים עם רגל שמאל האדירה של הספרדי היישר לרשת של יונו ראדו העלה את מילאן ליתרון של 1:0.המשחק נמשך בקצב נהדר ובדקה ה-18 מילאן הייתה קרובה להכפיל את היתרון שלה כשסוסו העביר כדור רוחב לפרנק קסיי אך הקשר מחוף השנהב בעט מחמישה מטרים לרשת החיצונית.גם גנואה הייתה קרובה לכבוש כשבדקה ה-24 כריסטיאן קוואמה הוריד נהדר עם הראש לקז'ישטוף פיאטק שמהאוויר בעט את הכדור סנטימטרים ספורים מהמסגרת של דוונארומה.

המחצית השנייה נפתחה בהזדמנות אדירה של מילאן כשבדקה ה-46 גונסלו היגוואין קיבל כדור על קו רחבת השישה עשר ושיחרר טיל לחיבורים אך יונו ראדו,השוער הרומני הצעיר הדף את הכדור לקרן. גנואה לחצה על השער של מילאן ובדקה ה-56 השיגה את שער השיוויון כשבאקביוקו החזיר כדור נוראי אחורה וכריסטיאן קוואמה בעט מזווית קשה והכדור פגע באלסיו רומאניולי ונכנס פנימה וגנואה השיגה את ה-1:1.מילאן הייתה קרובה להחזיר לעצמה את היתרון בדקה ה-64 כשבאקיוקו השתחרר נהדר והעביר את הכדור לגונסלו היגוואין שבסיבוב בעט נהדר אך יונו ראדו הדף פעם נוספת לקרן.מילאן השיגה ניצחון בדקה ה-90 לאחר שאלסיו רומאניולי ניצל טעות קשה בהגנה של גנואה וכבש את ה-2:1 הדרמטי.

                                     ניצחון דרמטי . ( קרדיט : עמוד הפייסבוק של מילאן.)

ווסטהאם אירחה הערב במסגרת שמינית גמר גביע הליגה האנגלי את טוטנהאם לקרב בין שתי קבוצות נהדרות. ווסטהאם הגיעה למשחק במומנטום פחות טוב כשהקבוצה של מנואל פלגריני רשמה ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים שלה וכשהיא נמצאת במקום ה-13 עם 8 נקודות בליגה ובשלב הקודם בגביע ניצחה ווסטהאם את מאקלספילד 8:0. טוטנהאם גם היא הגיעה למשחק במומנטום פחות טוב עם שתי ניצחונות בלבד בחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות וכשהיא נמצאת במקום ה-5 עם 21 נקודות בליגה ואילו בשלב הקודם בגביע הליגה ניצחה 4:2 בדו קרב פנדלים את ווטפורד. בחמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות ניצחה על אחת מהקבוצות פעמיים ואילו פעם אחת המשחק הסתיים ללא הכרעה.

הרכב ווסטהאם : אדריאן, ראיין פרדריקס, עיסא דיופ, אנג'לו אוגבונה, ארתור מסואקו, פדרו אוביאנג, דקלאן רייס, פליפה אנדרסון, גריידי דיאנגנה, מיקאיל אנטוניו, חאבייר הרננדז.

הרכב טוטנהאם : פאולו גזניגה, קייל ווקר-פיטרס, דוינסון סאנצז', חואן פוית, סרז' אורייה, הארי ווינקס, ויקטור ווניאמה, דלה עלי, הונג מין סון, כריסטיאן אריקסון, הארי קיין.

מהלך המשחק :
המשחק נפתח בקצב נהדר בדרבי הלונדוני ווסטהאם הייתה קרובה מאוד לעלות ליתרון ראשון בדקה ה-15 כשהנעת כדור מצויינת הסתיימה בהגבעה נהדרת של סרז' אורייה לעברו של חאבייר הרננדז שהיה חופשיי אך התערבות של חואן פיות הבלם הארגנטינאי הצעיר מנעה שער וודאי.בהזדמנות הראשונה שלה במשחק טוטנהאם הצליחה לכבוש כשבדקה ה-17 מהלך קבוצתי מושלם של התרנגולים הסתיימם במסירה של דלה אליין להונג מין סון והקוריאני בעט טיל לרשת של אדריאן שנשאר חסר הונים והעלה את קבוצתו ליתרון של 1:0.ווסטהאם הייתה קרובה מאוד להשיג את השיוויון כשבדקה ה-29 התקפת מעבר הסתיימה במסירה של עיטא דיופ שנתן כדור נהדר למיקאיל אנתוניו שבעט נהדר אך הכדור פגע בקייל ווקר-פיטרס ויצא לקרן.

ווסטהאם פתחה את המחצית השנייה בסערה על השער של טוטנהאם כשבדקה ה-50 מיקאיל אנתוניו השתחרר נהדר מחואן פיות ובעט מחמישה עשר מטרים כדור חזק אך פאולו גזניגה היה במקום והדף את הכדור. אך למורות הדקות הטובות של הקבוצה בדקה ה-54 שיתוף הפעולה בין סון לדלה אלי המשיך להיות נהדר כשהקשר האנגלי המצוין הקפיץ נהדר לחלוץ שמקרוב בעט נהדר לרשת של אדריאן והעלה את קבוצתו ליתרון של 2:0. ווסטהאם הצליחה לחזור למשחק עם שער מצמק כשבדקה ה-71 רוברטו סנודגראס הגביעה כדור נהדר לתוך הרחבה ולוקאס פרז הספרדי נגח מקרוב את ה-2:1 . אך טוטנהאם הצליחה לכבוש פעם נוספת כשבדקה ה-75 ההגנה של ווסטהאם הייתה לא מאורגנת וכריסטיאן ארייקסן מצא את פרננדו יורנטה שבקרוב דחק את הכדור פנימה וטוטנהאם עלתה ל-3:1 .

                                 ניצחון בדרבי הלונדוני. ( קרדיט : עמוד הפייסבוק של טוטנהאם.)

תוצאות נוספות בגביע הליגה :
צ'לסי – דרבי קאונטי 2:3 . כובשים צ'לסי : פיקאיו טומורי ,ע ('5), ריצ'ארד קיו ,ע' (41), ססק פאברגס ('41) . כובשים דרבי קאונטי : ג'ק מריוט ('9), מרטין ווגהורן ('27).
ארסנל – בלקפול 1:2 . כובשים ארסנל : סטפאן ליכשטיינר ('33), אמיל סמית'-רואו ('50) . כובש בלקפול : פאודי אוקאונור ('66) .

משחקים נוספים הערב :

גביע הליגה – צרפת :
ניס – אוקזר 2:3 . כובשים ניס : מיזיאן מולידה ('16),ראמי וולטאר ('41 ו-'80) . כובשים אוקזר : רמי דוג'ימונט ('56),רומן פיליפוטו ('82).

לגיונרים :
דנדי – סלטיק 5:0 . כובשים סלטיק : סקוט סינקלייר ('33),ג'יימס פורסט ('38),אודוסון אדוארד ('45),ריאן כריסטי ('48) – ניר ביטון לא היה בסגל.
הארטס – היברניאן 0:0 .אופיר מרציאנו ישב על הספסל .
לוסטינאו – זלזבורג 1:0 . כובשים זלזבורג : טאקומי מינאמינו ('74). מונאס דאבור עלה כמחליף בדקה ה-60.
מרסוניה 1909 – סלובאן בלופו 1:0. רועי גורדנה פתח בהרכב ושיחק 70 דקות .

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort