WWE Raw 29\10\18

פתיחת התכנית:

התכנית נפתחת בפרומו אולי העצוב ביותר שקרה בארגון לאחרונה, בוא מדיע רומן ריינס, האלוף האוניברסלי הנוכחי, כי הוא נלחם בלוקמיה (סרטן הדם) וכי יאלץ להעדר כרגע מהארגון, פרומו עצוב ביותר, תרגיש טוב בקרוב רומן.
לאחר מכן בארון קורבן מופיע בזירה עם המיקרופון בידו ומדבר על מה שקרה על רומן, מאחל לו רפואה שלמה אך מדבר על כך שצריך להמשיך הלאה אך הוא מצפה שהוא לא יחזור לראו בקרוב ואף אומר כי "רומן עשה את עבודתי קשה, מקווה שהוא לא יחזור".
בעודו מדבר, נשמעת המוסיקה של ברוק לסנר, שבמפתיע למדי, נכנס אל הזירה ביחד עם פול היימן:

"4 ימים מהיום, ברוק לסנר יכנס לזירה עם בראן סטרומן, יביס אותו, ויקח את האליפות לידיו, זה לא חיזוי, זה ספוילר" אומר היימן, בטוח במיליון אחוז כי לקוחו יקח שוב את האליפות אליו.
בעודו מדבר על הקרב של שתיהם, באירוע "היהלום שבכתר", המוסיקה של בראן סטרומן נשמעת והוא נכנס אל הזירה.
סטרומן פונה אל ברוק לסנר ואומר כי הוא זה שיצא מהקרב עם ידו על העליונה וברוק לסנר עומד "לקבל את הידיים האלה", קורבן, שמנסה להפריד ביניהם, מותקף ע"י בטרומן ולאחר מכן לסנר תוקף את סטרומן ומניף את האליפות באוויר, האם היימן באמת נתן לנו ספוילר למה שיקרה? נחכה ונראה.

לאחר מכן מוצג פרומו ממה שקרה שבוע שעבר בראו, כאשר דין אמברוז וסת רולינס זכוב אליפות הזוגות אך לאחר מכן, אמברוז תקף את רולינס בסיום הקרב שלהם.
בנוסף לכך, מוצגות תמונות מהאירוע שהיה ביום ראשון, המוקדש כולו לנשים.

בובי לאשלי נגד פין באלור:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חצי סקוואש על באלור, שליטה מלאה של לאשלי, מלא קריאות עידוד של ליו ראש שבסופו של דבר גם גורם לפסילת הקרב כשהוא דוחף באלור מהקרב, לא שווה לראות אפילו.
בסוף הקרב, לאשלי ממשיך במתקפה שלו על באלור וחונק אותו בעזרת "פול נלסון", פשוט לדלג.
מאחורי הקלעים, בובי לאשלי מדבר עם בארון קורבן ומקבל העדפה להיות בטורניר במקום ג'ון סינה (וואט?), מוזר אבל אולי אנחנו מריחים פה יריבות מתקרבת?

תמונות נוספות מוצגות מהקרב של ניקי בלה ורונדה ראוזי.

נטליה, ביילי, סשה בנקס, ליטה וטריש סטארדוס נגד שרה לוגן, רובי ריוט, ליב מורגן (צוות ריוט), מיקי ג'יימס ואלישיה פוקס:

ליטה וטריש ממשיכות להראות לנו כמה שהגיל לא משפיע עליהן בכלל ונותנות פייט יפה מאוד בקרב הזה, בייחוד נגד קבוצה חזקה כמו צוות ריוט, אך הריוט ידועות כנשים חזקות לא פחות והן משיבות מלחמה ועיקר הקרב הוא ביניהן.
הקרב היה קצר יחסית אבל יפה מאוד לצפייה בייחוד בגלל שנטליה, שהגיע הזמן שנראה אותה יותר כאן, השתמשה ביחד עם ליטה במהלך שהיה חלק גדול מהמשפחה שלה "הארט אטאק" (התקף לב) ולאחר מכן, כאשר פוקס הצליחה לצאת מזה, השתמשה עליה נטליה בשארפ שוטר, מהלך ההכנעה הידוע שלה, ובכך זכתה בניצחון לקבוצה שלה.

אלייאס מופיע שוב בזירה מנגן סולו גיטרה (אף פעם לא ימאס עליי) ומדבקר על האירוע שקרה לו עם בארון קורבן.
לאחר שהג'נרל מנג'ר קורבן הוציא אותו מהזירה, אלייאס חזר ושבר את הגיטרה בגבו ואנו רואים זאת בסרטון, לאחר מכן אלייאס אומר כי הוא כתב שיר חדש עלכ ך אבל הוא רוצה להביא זאת לבארון קורבן בעצמו, בפנים והוא יוצא עם הגיטרה מהזירה ומגיע ליד משרדו של קורבן.
לאחר ביצוע השיר, ג'ינדר מאהל תוקף את אלייאס ואנו לומדים כי יש להם קרב שמתחיל מיד אחרי.

ג'ינדר מאהל נגד אלייאס:

קרב קצר שבוא ג'ינדר עם ידו על העליונה לרוב הקרב אך לבסוף אלייאס לוקח את היתרון ואף זוכה בקרב בסופו, אז מה הקטע של ההתקפה מלפני אם בסוף אלייאס זוכה? במילה אחת, משעמם.

לאחר מכן מוצג לנו פרומו המסכם את הקריירה של קורט אנגל עד כה, לאחר מכן אנו רואים את קורט מדבר על העובדה שהרבה חושבים שאין לו סיכוי לזכות בטורניר ב"יהלום שבכתר", הוא אומר שיוכיח את כולם בטעות שלהם והוא זה יזכה.

ויקטור וקונור (האסנשיינס) נגד צ'אד גייבל ובובי רוד נגד אקאם ורייזר (AOP):

בתחילת הקרב, 2 הזוגות נלחמים ביחד על מנת לנטרל את אקאם ורייזר אסטרטגיה חכמה דווקא אך הקרב לא אורך זמן רב ואקאם ורייזר לוקחים את היתרון וגם זוכים בקרב אחרי דקות מעטות, לדלג.

מוצג במסך כי רומן ריינס, למרבה האירוניה, ביקר בבתי חולים של ילדים הנלחמים בסרטון רק מספר ימים לפני שזה חזר לו עצמו, סרטונים של ילדים המאחלים רפואה שלמה לרומן מוצגים במסך בנוסף.

סת רולינס נכנס לזירה עם המיקרופון בידיו:

"אני אמור לחגוג כאן עם החבר הטוב שלי, עם האח שלי, דין אמברוס, אבל זה לא המצב" אומר רולינס, מתייחס לתקרית ביניהם שקרתה בשבוע לפני, לאחר מספר דקות של רולינס, דין מצטרף אליו (בערך, הוא היה באזור הקהל) ושם העניינים מתחממים.
רולינס פונה בזעם לעבר אמברוז ומטיח בו מילים קשות, "רומן בבית נלחם בסרטן ואתה מוודא שהכל סובב סביבך, חתיכת אידיוט חסר רחמים" רולינס הזועם ודין מתעמתים אחד עם השני עד שרולינס מחליט ללכת לכיוונו של אמברוס אך דין לא מחכה לכך ויוצא מהמקום, בנייה יפה של יריבות אדירה.

לאחר מכן מוצג לנו פרומו בין די אקס (טריפל אייץ' ושון מייקלס) לבין האחים של ההרס (אנדרטייקר וקיין) ועל הקרב שצפוי לנו ביניהם.

אמבר מון נגד נייה ג'קס:

לאחר שהודחה על ידה בבאטל רויאל באירוע "אבולושיין", מון נחושה בדעתה להשיג "נקמה" על ניה ג'קס אך ג'קס לא עושה חיים קלים ל-מון ומשתמש בכוחה הרב להטיח אותה בזירה מספר פעמים, מבססת את מעמדה בתור "הכוח הבלתי נמנע", הקרב קצר יחסית לאחר שלפתע טמינה (כמה שהתגעגענו אלייה) נכנסת אל הזירה. ניה ג'קס משתמשת בהסחת הדעת כדי לקחת את היתרון (גם ככה הוא היה אצלה) ומבצעת את מהלך הסיום שלה על אמבר מון ומנצחת בזירה, לאחר הקרב נייה וטמינה עומדות אחר מול השניה, עוד יריבות שמתפתחת והפעם זה יכול להיות אחת בעלת פוטנציאל אדיר.

לאחר מכן, מוצג פרומו המראה את הלוצ'ה האוס פראטי, סטייבל מ205 ועל כך שיש להם קרב בראו, הגיע הזמן לקדם עוד מתאבקים משם באמת.

לוצ'ה האוס פארטי (קאליסטו ולינסה דורדו) נגד הרבייבל (צ'אד ויילדר וסקוט דוסון):

4 דקות בהם הרבייבל מנסים להשיג לעצמם יתרון אך בכל פעם מחדש מאבדים אותו בסופו של דבר רושמים עוד הפסד לעצמם, מצוות כל כך יפה עשו מהם לדעתי בובות שהמטרה שלהם היא לקדם אחרים, עצוב.

אפולו קרוז נגד דולף זיגלר:
בתחילת הקרב נכנסים דרו מקינטייר ודולף ומדברים על כך שהם לא צריכים את סטרומן איתם, בלה בלה בלה.

לאורך כל הקרב (הקצר הזה) היתרון נמצא אצל אפולו קרוז, האתלטיות שלו מופיע בשפע בקרב זה אך דולף זיגלר משיב מלחמה ואינו מתכוון לעשות חיים קלים לקרוז, לאחר שנראה שהקרב יהיה לזכותו של קרוז, הפרעה של דרו מקינטייר מביאה לדולף את המרווח לקחת את היתרון ולנצח בקרב.

די אקס והאחים של הרס נפגשים זה מול זה בזירה:

אנדרטייקר וקיין הם שמופיעים בזירה ראשונים וטייקר פותח בדברים:

"באירוע הקרוב, אנחנו ניקח את הנשמות של טריפל אייץ' ושון מייקלס" אומר טייקר, מפנה את דבריו אל הצוות שיפגוש בקרוב לקרב ראשון בקריירה שלהם ביחד.
טייקר מוסיף ואומר שאומנם זה יקרה רק ביום שישי, אך כרגע הוא קורא לדי אקס לבוא עכשיו כדי שהם "יקחו את נשמותיהם לתמיד והם לא ינוחו על משכבם אף פעם".
המסוסיקה אכן נשמעת אך רק טריפל איץ' מופיע, שון מייקלס מגיע מאחורי אנדרטייקר ותוקף אותו בעזרת סופר קיק, לאחר מכן יוצא מהזירה וטייקר קם מהרצפה, בפנים איומות מביט בצוות שיפגוש בקרוב לקרב אחרון בקרירה של שתיהם, שיקבע מי הטובים ביותר.

התכנית של ראו לדעתי הייתה סבירה עד כדי גרועה, תכנית ארוכה עם קרבות קצרים ולעיתים חסרי תוכן, נקווה שהאירוע הקרוב יהיה טוב יותר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית