ליגה איטלקית: אינטר הביסה בחוץ 0:3 את לאציו

המשחק המרכזי של המחזור באיטליה הפגיש בין לאציו לאינטר, בקרב ישיר על המקום השלישי וההתבססות בצמרת.

בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו, אינטר ניצחה במשחק דרמטי שהעלה אותה לליגת האלופות ברגע האחרון של העונה על חשבונה של לאציו, שנאלצת להסתפק העונה בליגה האירופית.

לאציו הגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים ובכושר טוב, כאשר היא נמצאת במקום הרביעי עם 18 נקודות ובידיעה שאם תנצח הערב את אינטר היא תעלה על חשבונה למקום השלישי ותהיה רחוקה נקודה בלבד מנאפולי במקום השני. המטרה הנוספת של לאציו הערב הייתה להחזיר את הכבוד האבוד מהמשחק הקודם בין שתי הקבוצות.

ומנגד, אינטר הגיעה למשחק לאחר הפסד 2:0 בברצלונה במסגרת ליגת האלופות, אך במסגרת הליגה הגיעה לאחר חמישה ניצחונות רצופים, ובהם ה-1:0 על מילאן בדרבי עם שער של איקרדי בתוספת הזמן.  היא הגיעה למשחק במטרה משולשת – מצד אחד לשמור על המקום השלישי שעליו לאציו מאיימת, לעלות למקום השני על חשבונה של נאפולי שסיימה בתיקו עם רומא, ולהתקרב ליובנטוס שנמצאת בפסגה.

במשחק קצבי ומעולה, אינטר הביסה את לאציו 0:3 מצמד שערים גדול של איקרדי ושער יפה של ברוזוביץ'. המארחים שיחקו טוב לפרקים והראו שהם אכן ראויים לשער, אך לא הצליחו להכניע את הגנת אינטר ואת שוערה הנדנוביץ' שהיה בערב גדול. אינטר סימנה וי ענק על כל מטרותיה, ואין ראויה ממנה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים:

לאציות. סטרקושה, ס. ראדו (באסטוס 78'), פ. אצ'רבי, ל. פליפה, מ. באדליי, ס. מילנקוביץ'- סאביץ', מ. פארולו, ס. לוליץ', א. מארושיץ', צ'. אימובילה, פ. קייסדו (ח. קוראה 69')

אינטר: ס. הנדנוביץ', ש. ורסאליקו, מ. שקריניאר, ז'. מיראנדה, ק. אסמואה, מ. וסינו (ר. גגליארדיני 87'), מ. ברוזוביץ', מ. פוליטנו (ב. ד. קייטה 88'), ז'. מריו (ב. ולרו 57') , א. פרישיץ', מ. איקרדי

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה ה-3 אינטר תקפה ראשונה. ורסאליקו פרץ באגף ימין והעביר לוסינו שהיה ברחבה, אך הקשר בעט גבוהה מעל המשקוף.

בדקה ה-7 לאציו תקפה גם היא לראשונה במשחק. לוליץ' בעט טוב מבעיטה חופשית מהפינה השמאלית, אך הנדנוביץ' היה מוכן וקלט את הכדור בקלילות.

בדקה ה-9 אינטר עם ההתקפה מסוכנת! פרישיץ' ספק בניסיון בעיטה, ספק בניסיון מסירה העביר כדור רוחב נהדר מהאגף השמאלי לאיקרדי, וסנטימטרים ספורים הפרידו בין רגלו של החלוץ הארגנטינאי לבין השער הראשון של קבוצתו.

בדקה ה-16 ורסאליקו הרים כדור קרן מעולה לשקריניאר שנגח טוב, אך סטרקושה לקח את הכדור.

דקה לאחר מכן, לאציו קיבלה את ההזדמנות הטובה ביותר שלה לשער במשחק עד כה! אימובילה קיבל כדור אדיר, פרץ ברחבה והיה נראה שהוא עומד להעלות את קבוצתו ל-1:0. אך הוא שכח שז'ואאו מריו הוא זה ששומר עליו. הקשר הפורטוגלי חילץ את הכדור ברגע האחרון ומנע מהחלוץ לכבוש.

בדקה ה-22 אינטר יצאה להתקפה מתפרצת לאחר טענות של אימובילה לפנדל נגדו מן העבר השני, פרישיץ' קיבל את הכדור ושחרר בעיטה טובה, אך לא מספיק כדי להכניע את סטרקושה והכדור יצא החוצה.

לאחר 25 דקות של משחק אפשר ללא ספק להגיד שהוא עונה על הציפיות שהיו לפניו. משחק קצבי בו כל קבוצה מנסה לתקוף כמה שיותר.

ובדקה ה-28 קיבלנו את השער הראשון במשחק – מאורו איקרדי כמעלה את אינטר ליתרון 1:0! פרישיץ' נתן כדור גדול לוסינה, שמסר ברחבה לחלוץ הנהדר שכבש את השער החמישי שלו העונה בליגה והוכיח שהוא בכושר פשוט מצוין!

שער חשוב מאוד של החלוץ הלוהט (חשבון הטוויטר הרשמי של אינטר)

בדקה ה-36 וסינו נגח כדור מעולה שהגיע אליו מבעיטה חופשית, כמעט והכניע את סטרקושה, אך השוער שעבד קשה היום עצר גם את המצב הזה.

דקה לאחר מכן לאציו איימה גם היא על השער שלאחר ניסיונות בעיטה של אימובילה וקאייסדו, פארולו בעט מחוץ לרחבה אך גבוהה ורחוק מהשער.

בדקה ה-40 אינטר בעוד התקפה טובה, איקרדי מסר מעולה לואסינו שבעט לעבר השער, סטרקושה שוב הדף לקרן.

מהקרן הגיע שער מצוין של ברוזוביץ', ו-2:0 לאינטר! מילינקוביץ'-סאביץ' הרחיק א תהכדור לאחר הרמה, הריבאונד הגיע לברוזוביץ', שהיה לבדו כ-20 מטר מהשער, לקח בעיטה חזקה ושטוחה שהכניעה את שוער לאציו. אינטר הכפילה את היתרון כשהיא משחקת פשוט נהדר!

שחקני אינטר חוגגים את השער השני (חשבון הטוויטר הרשמי של אינטר)

מחצית שנייה:

בדקה ה-47 בעיטה חופשית מעולה של קטאלדי מצד שמאל נעצרה על ידיד הנדנוביץ' שהציל את אינטר מספיגה ראשונה במשחק.

בדקה ה-50 קייסדו ניסה את מזלו עם נגיחה בתוך הרחבה, אך הכדור יצא החוצה ללא הצלחה

בדקה ה-53 מילינקוביץ'-סאביץ' איים גם הוא לעבר השער בניסיון לא רע, אך הבעיטה שלו יצאה החוצה גם כן.

לאציו פתחה את המחצית חזק, היא לא מפסיקה לאיים ולצאת להתקפות ונראה שהיא בהחלט ראויה לשער מצמק במשחק.

בדקה ה-55 קייסדו הוכשל על סף הרחבה, וקטאלדי לקח את הבעיטה החופשית המסוכנת. למרות הקרבה לשער,  הקשר האחורי בעט לא טוב, והכדור פגע בחבריו לקבוצה שלקחו חלק מהחומה ויצא החוצה.

בדקה ה-65 פוליטאנו ניסה את מזלו בבעיטה מהרחבה, אך גבוהה וחזקה מדי מעל השער.

בדקה ה-67 מארושי' קיבל כדור נהדר בצד ימין של הרחבה ושחרר בעיטה טובה, אך הנדנוביץ' שבמשחק מעולה הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-70 איקרדי הרס את כל חלומותיה של לאציו לחזור למשחק, כאשר קבע 3:0 בשער יפהפה. הארגנטינאי קיבל כדור נהדר מברוזוביץ', נפנף את לוליץ' וכבש. צמד לחלוץ האדיר ולקבוצה הטובה על המגרש!

איקרדי חוגג, בפעם השנייה הערב (חשבון הטוויטר הרשמי של אינטר)

בדקה ה-74 חואקין קוראה כמעט וכבש שער מצמק גדול לקבוצתו כאשר פרץ נהדר מהאגף השמאלי, נכנס לרחבה ובעט, אך לא מספיק טוב והנדנוביץ היה במקום כדי לעצור את האיום.

בדקה ה-76 איקרדי בעט טוב כדור חופשי מ-20 מטר, אך הוא חלף מעל המשקוף.

בדקה ה-82 הנדנוביץ' הוכיח שוב פעם עד כמה הוא שוער גדול, כאשר אימובילה ניסה לכבוש באחד על אחד מולו, ובפעם המי יודע כמה לא הצליח הערב.

לאציו המשיכה לנסות להגיע להתקפו מסוכנות עד לסיום המשחק, אך ללא הצלחה ממשית כאשר הגנת אינטר הייתה מוכנה והצליחה לעצור את כל נסיונות המארחים.

בדקה ה-94 שופט המשחק שרק לסיומו. ניצחון אדיר לאינטר, הפסד כואב ומשפיל ללאציו.

במסגרת משחקי הליגיונרים שלנו ביוון, ביבראס נאתכו וקבוצתו ניצחו 0:1 את סמירניס משער דרמטי של מאנוס בתוספת הזמן. עומרי אלטמן לא שותף במסגרת ההפסד של קבוצתו פנאתינייקוס 2:0 לפאוק סלוניקי, משערים של פריוביץולימניוס. הקבוצה של נאתכו מדורגת במקום הרביעי בליגה עם 16 נקודות, כאשר היריבה העירונית שלה ואלטמן ממוקמים במקום השישי עם 13 נקודות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort