ספיישל לקראת הבחירות: ראש העיר הכי מגניב בעולם

האם אי פעם חשבתם שראש העיר שלכם מגניב? כנראה שלא הכרתם את ראש העיר של מחוז נוקס, טנסי הלא הוא המתאבק גלן ג׳ייקובס הידוע יותר בשם הבמה שלו – קיין.

קיין התחיל את דרכו באינדיז ב-1992 אך מהר מאוד חתם על חוזה פיתוח ב-WWE וב-1997 הוא עשה את הופעת הבכורה שלו והרעיד את עולם ההיאבקות כשהוא תלש את דלתות הכלוב במהלך הקרב בין שון מייקלס לאנדרטייקר ונתן ל-"אחיו למחצה" טומבסטון ועלה לו בניצחון.

בכורה מדהימה למתאבק מדהים (whatculture)

קיין נכנס ליריבות עם טייקר בהמשך השנה אך טייקר סירב להלחם באחיו אז במהלך קרב הארון של אנדרטייקר מול שון מייקלס ברויאל ראמבל, קיין נעל את הארון של טייקר והעלה אותו באש ובכך התחילה יריבות ביניהם שכללה קרב ברסלמניה, קרב אינפרנו וקרב על מי יהיה הטוען לכתר של אליפות העולם, קרב שאותו קיין ניצח. בעקבות הקרב קיין קיבל קרב "דם ראשון" מול סטיב אוסטין ובמהלך הקרב טייקר התערב ועזר לקיין לנצח ולהפוך לאלוף עולם (למרות שהוא הפסיד את האליפות חזרה בלילה למחרת) ויצרו את הברית בשם האחים להרס, אך הברית לא החזיק הרבה זמן כאשר הם נכנסו ליריבות על אליפות ה-WWE שבסופה קיין עשה פייס טרן. קיין הפסיד לאנדרטייקר בטורניר בסורבייבר סירייס אך הוא צחק אחרון כאשר קבר את אנדרטייקר בחיים בקרב של טייקר מול אוסטין.

אחרי הסאגה הזאת הוא יצר קבוצה עם אקס פאק והם אפילו זכו באליפות הזוגות פעמיים עד שאקס פאק התהפך עליו וחזר ל-DX. הם היו בפיוד שנגמר ברסלמניה בקרב זוגות עם ריקישי נגד אקס פאק ורוד דוג ונפצע לאחר רסלמניה. לאחר מכן הוא התאחד עם טייקר ודה רוק כדי להלחם מול משפחת מקמן וטריפל אייץ׳ אך בגד באנדרטייקר והוביל לקרב שלהם בסאמרסלאם שבסופו טייקר הוריד לקיין את המסיכה אך קיין הסתיר את פניו. אחרי הרויאל ראמבל המרשים שלו (11 הדחות) קיין כרת ברית מחדש עם האנדרטייקר ובזכותה זכה בתואר הגראנדסלאם על ידי זכייה באליפות ההארדקור ובאליפות הבין יבשתית. בנוסף קיין וטייקר החזיקו את אליפות הזוגות של ה-WWE ושל ה-WCW במקביל.

Double trouble (בליצ'ר ריפורט)

קיין נבחר לראו לאחר שה-WWE החליטו לפצל את הברנדים. הוא התאחד עם הוריקיין וזכה באליפות הזוגות איתו ובנוסף זכה באליפות הבין יבשתית אך הוא הפסיד את שתיהן באוקטובר, את אליפות הזוגות לג׳ריקו וכריסטיאן בעוד שאת האליפות הבין יבשתית הפסיד לאלוף העולם בזמנו טריפל אייץ׳. היריבות המשיכה עם אחד האנגלים הכי מזוויעים בהיסטוריה של החברה כשטריפל אייץ׳ השתגל עם בובת ראווה בתוך ארון קבורה כדי לנסות ולהכפיש את קיין. היריבות נגמרה כשקיין סגר את טריפל אייץ׳ בארון קבורה. קיין התחבר עם רוב ואן דאם לאחר מכן והם זכו באליפות הזוגות אך לאחר שהם הפסידו אותה טריפל אייץ׳ הציע לו מקום בסטייבל שלו אבולושן אבל גם סטיב אוסטין הציע לקיין קרב על אליפות העולם, קיין בחר בהצעה של אוסטין אבל אריק בישוף שהתעצבן החליט להוסיף לקרב סעיף שאם קיין מפסיד הוא מוריד את המסיכה. קיין הפסיד ובראו אחרי האירוע הוא הוריד את המסיכה ותקף את רוב ואן דאם. לאחר מכן הוא נכנס לפיוד עם שיין מקמן שנגמר בסורבייבר סירייס כשקיין עזר לוינס לקבור את האנדרטייקר בחיים. בראמבל קיין הודח לאחר שהוסחה דעתו עם המוזיקה של האנדרטייקר וברסלמניה 20 קיין הפסיד לטייקר. לאחר מכן לקיין היה פיוד חסר ערך עם מאט הארדי על ליבה של ליטה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קיין וביג שואו התאחדו וזכו באליפות הזוגות של ראו והחזיקו בה מהראשון בנובמבר 2005 עד ה-4 באפריל 2006 והפסידו אותה לספיריט סקוואד. לאחר מכן קיין נכנס לאטרף ותקף כל מי שהזכיר את התאריך ה-19 במאי אך הקול שלו וסרטונים שלו עם המסיכה הזכירו לו את התאריך כל הזמן עד שהוא גילה את המתחזה שהיה אחראי לזה. הוא אמנם הפסיד למתחזה אך לאחר מכן הוא תקף אותו ולקח ממנו את המסיכה. הוא נכנס לפיוד עם ביג שואו על אליפות העולם של ECW אך הפסיד בפיוד והפסיד את המקום שלו בראו. קיין רץ בסמאקדאון אבל לריצה לא הייתה תכלית.

קיין הצטרף ל-ECW ב-2008 אך לא היה חבר רשמי של הרוסטר עד שזכה באליפות ה-ECW במניה 24. הוא נבחר לראו לאחר מכן והפסיד את האליפות למארק הנרי. לאחר מכן קיין התחיל לצבור מומנטום בתור ההיל הראשי של ראו, זכה במזוודת מאני אין דה בנק ופדה אותה על ריי באותו לילה בו זכה במזוודה. לאחר מכן קיין האשים את ריי שהוא הפך את טייקר לצמח אך בסאמרסלאם התגלה שקיין בכלל תקף את טייקר. טייקר וקיים נכנסו לפיוד שנגמר בקבירתו של טייקר בחיים. קיין בסוף הפסיד את האליפות לאדג׳ ב-TLC 2010. קיין ריחף באוויר עד שנפצע ביולי 2011

זה מגיע גם באדום? (Inquisitor)

ה-"ביג רד משין" חזר עם מסיכה חדשה בסוף דצמבר 2011, תקף את ג'ון סינה והתחיל פיוד שסינה ניצח בסופו של דבר. לאחר מכן קיין פתח פיוד עם אורטון כי הוא היה צריך להביס אותו כדי להרגיש את המפלצתיות מחדש וניצח את אורטון ברסלמניה אך הפסיד לו באקסטרים רולז. ב-2012 קיין נכנס לפיוד על האליפות עם פאנק אבל דניאל בריאן עלה לו באליפות והוא ובריאן התחילו פיוד, הפיוד נגמר בעזרתו של פסיכולוג והם יצרו קבוצה בשם הל-נו וזכו באליפות הזוגות אך הפסידו אותה לקבוצה העולה בשם השילד. אחרי הפיוד עם השילד הם נלחמו עם משפחת וויאט וקיין נפצע.

אני צריך את היועץ זוגיות שלהם (bleacher report)

כשקיין חזר הוא הצטרף לאות׳וריטי ואחרי זה בגד בחברו דניאל בריאן בפיוד שלו מול האות׳וריטי. קיין בנוסף זכה בגביע אנדרה הענק הראשון וכחלק מתפקידו באות׳וריטי עזר לסת׳ להפוך לאלוף עולם אך לבסוף נבגד על ידי סת׳ (שמאוחר יותר נפצע במהלך קרב נגד קיין). קיין עשה עוד ריצה עם האנדרטייקר נגד משפחת וויאט ולבסוף הגיע לסמאקדאון בדראפט של 2016. בסמאקדאון הוא נכנס לפיוד עם אורטון שבגד בו עם משפחת וויאט. לאחר מכן קיין נכנס לפיוד עם השילד ב-TLC, לאחר מכן תקף את באלור ואחר כך הגיע לפיוד עם ברון סטרוומן וברוק לזנר על האליפות האוניברסלית אך נכשל להשיג את האליפות. לאחר מכן הוא נכנס לקמפיין הבחירות, אך לא הפסיק להתאבק והתאחד עם בריאן אך נפצע מול הבלאדג׳ן בראדרז, אך למרות זאת זכה בבחירות. כעת קיין חזר לעזור לטייקר בפיוד נגד DX וילחם נגדם בקרב זוגות בקראון ג׳ול.

האח בי לתמוך (Wrestling Edge)

לסיכום, קיין השפיע על ההיאבקות בצורה פסיכית ועם כל הקריירה המפוקפקת שלו יש דבר אחד שאין עליו ספק, הוא הרבה יותר מגניב מראש העיר שלכם.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort