WWE Evolution – פריוויו

אבולושיין הוא האירוע הראשון בהיסטוריה של הארגון שמוקדש כולו לנשים, צעד גדול מצד WWE והערכתי אליהם בנושא הזה, הנה כל מה שמצפה לנו ביום ראשון הקרוב באירוע.

הקרבות המתוכננים:

רונדה ראוזי (C) נגד ניקי בלה:
הקרב הינו על אליפות הנשים של ראו, בה מחזיקה ראוזי.

לאחר שנראה שהצמד מסתדרות טוב מאוד ביחד, ניקי ואחותה ברי תקפו את ראוזי משום מקום וניקי ביססה את מעמדה כזו שרוצה להיות בפעם השלישית אלופת הנשים.
ראוזי הכוחנית שמרה על קור רוח עד עכשיו ואף שקיבלה סתירה מניקי במהלך חתימת החוזה, היא נשארה מאופקת ולא הגיבה אבל אל תדאגו, יהיה לה הרבה עצבים להוציא כשהשניים יפגשו בזירה.

בקי לינץ' (C) נגד שרלוט פלייר:
הקרב הינו על אליפות הנשים של סמאקדאון, בה מחזיקה לינץ'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הצד האפל של בקי לינץ' חזק יותר ממה שראינו אי פעם והאלופה מתכוונת לשמור עליו, וגם על האליפות, ולא נראה שהיא מוותרת לרגע אבל היריבה שלה היא לא אחרת מאשר שרלוט פלייר, מתאבקת שיודעת דבר או שתיים על להיות אלופה והיא לא מתכוונת לעשות ללינץ' חיים קלים.
החברות הטובות ביותר לשעבר כבר נפגשו בעבר בזירה והוציאו עשן אחת מהשניה אבל זה עוד כלום, הן עומדות להיפגש פעם נוספת בקרב "האחרונה שעומדת", בפעם הראשונה בהיסטוריה של הארגון מתאבקות מתחרות בקרב כזה, פשוט אדיר.

טריש סטרדוס וליטה נגד אלקסה בליס ומיקי ג'יימס:

טריש וליטה מכירות אחת את השניה הטוב בכל הנוגע ללחימה בזירה אבל הפעם שני האלופות לשעבר מתאחדות לקרב זוגת נגד אלקסה ומיקי.
"האלה של WWE" הוכיחה בעבר שהיא אומנם קטנה אבל היא חזקה במיוחד והיא נלחמת לצד מיקי ג'יימס, אלופה לשעבר בעצמה, האם טריש וליטה יוכיחו שהן טובות גם ביחד כמו שהן לחוד או ש"האלה" ומיקי יוסיפו עוד ניצחון לרקורד שלהן? הציפיות גוברות מרגע לרגע.

סשה בנקס, ביילי ונטליה נגד רובי ריוט, שרה לוגן וליב מורגן (צוות ריוט):

צוות ריוט מונה את שלושת הבנות הקשוחות ביותר שידע הארגון מזה זמן רב אבל הדרך שלהן לא קלה, סשה נטליה וביילי יודעות טוב מאוד מה צריך בכדי להרוויח ניצחון ונראה שהן לא מתכוונות לתת לריוט לעצור אותן.
רובי וסשה נלחמו לאחרונה מספר פעמים בהן גברה הריוט הקשוחה על "הבוסית", האם "הבוסית" תוכיח ששמה הוא לא לשווא או שצוות ריוט יראה פעם נוספת מי יותר קשוחה? נשאר לחכות ולראות.

קיירי שיין (C) נגד שיינה בשזלר:
הקרב הינו על אליפות הNXT לנשים, בה מחזיקה שיין.

לאחר שהפסידה בברוקלין, שיינה מתכוונת לקחת את האליפות היקרה שלה בחזרה אבל שיין הודיע לה בפגישתם האחרונה שהיא תקבל את הקרב החוזר שמגיע לה רק באירוע ביום ראשון, כהנותה של שיינה עם האליפות הייתה דומיננטית והיא לא הולכת לעשות חיים קלים לשיין, האם היא תצליח להחזיר אליה את התואר או ששיין תפתיע אותנו פעם נוספת?

יו שיראי נגד טוני סטורם (גמר הטורניר "מיי יאנג קלאסיק"):

מיי יאנג קלאסיק הוא טורניר שנתי ומטרתו למצוא את הדיווה הבאה לארגון, מי שתנצח תוכיח כי היא אכן ראויה להיות חלק מ WWE, שיראי וסטורם לא מתכוונות לעשות חיים קלים אחת לשניה ובסוף הערב אנו נראה מי ראויה לקרוא לעצמה "הדיווה האמיתית".

באטל רויאל על קרב אליפות עתידי המובטח למנצחת:

המסורת ממשיכה וכל אחת מהנשים באירוע (אין מספר עדיין) תלחם על הזדמנות להיות אלופה שוב, חלקן אפילו בפעם הראשונה.
יש כמה מתאבקות עבר שרשמית חוזרות לאירוע כמו: קלי קלי, מולי הולי, מישל מק'קול, טורי ווילסון ועוד.

ריה ריפלאי (C) נגד יסלה דון:
קרב על אליפות אנגליה לנשים, בה מחזיקה ריפלאי.

עוד הישג נוסף לנשים, אליפות אנגליה משלהן, לאחר שאותו הדבר קרה עם הגברים הוחלט כי גם לנשים תהיה אליפות אנגליה משלהן, מרשים במיוחד.
ריפלאי תתחרה על קרב הגנה על האליפות שלה בפעם  הראשונה מול דון, מתאבקת קשוחה לא פחות, האם נראה אלופת אנגליה חדשה או שריפלאי תוכיח שזו לא הפעם האחרונה בה תגן על התואר?

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית