בנתניה תוכתר האלופה

מחר בערב בנתניה (19:30, שידור ישיר בספורט 5 וביורוספורט) יעלו נבחרות שבדיה וספרד לגמר אליפות אירופה לנערות. לקראת המשחק המרתק התקיימה היום בצהריים במלון דניאל בהרצליה מסע"ת רשמית שכללה את מאמני וקפטניות הנבחרות המשתתפות, את יו"ר ועדת הנשים של אופ"א קרן אספלונד ואת ראש אגף נשים בהתאחדות לכדורגל ואחראית הטורניר שרון זאבי.

מימין לשמאל: חורחה וילדה(מאמן), נהיקארי גארסיה (קפטנית) נבחרת ספרד-נטלי ביורן (קפטנית) וקאלה בארלינג(מאמן) שבדיה (צילום:ספורט וזהו)
מימין לשמאל: חורחה וילדה(מאמן), נהיקארי גארסיה (קפטנית) נבחרת ספרד-נטלי ביורן (קפטנית) וקאלה בארלינג(מאמן) שבדיה (צילום: מגזין "JSport")

תחילה הופנו השאלות לעבר הצוות השבדי.

שאלה: איך תוכל לסכם את הדרך שלכם לגמר?

מאמן נבחרת שבדיה, קאלה בארלינג:"אני חושב שמאז שהתחלנו את המוקדמות בספטמבר אנחנו נראים יותר טוב ממשחק למשחק, תמיד משתפרים וזו המטרה. אם להתייחס לשלב הגמר אז מאז המשחק מול צרפת (הפסד 1-0) תיקנו את הטעויות שלנו והשתפרנו כדי להגיע לגמר.תמיד אפשר לשחק יותר טוב וזאת המטרה. המפתח להצלחה מחר יהיה תלוי בנחישות שלנו".

שאלה: מלכת השערים של הטורניר הנוכחי (סטינה בלקסטייניוס) משחקת בנבחרת שלך (שבדיה) האם היא זו שתכריע בקרב הצמוד?
קפטנית נבחרת שבדיה נטלי ביורן: "אני חושבת שזה לא תלוי רק בה, זהו מאמץ של כל הנבחרת, סטינה מדהימה וכובשת המון שערים אבל בזכות המאמץ של כולן ולא רק בזכות עצמה".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שאלה: האם יש פייבוריטית בגמר?

קפטנית נבחרת שבדיה נטלי ביורן: "לא, הולך להיות קרב צמוד ואני מקווה שיהיה לטובתינו".

 

 

מיד לאחר מכן התפנה אלינו הצוות הספרדי.

שאלה: צהריים טובים חורחה, רציתי לשאול את דעתך על היריבה מחר

מאמן נבחרת ספרד, חורחה וילדה: "זוהי יריבה קשה מאוד הנבחרת שנראת הכי טוב מבחינה פיזית שחקניות מהירות וחזקות".

שאלה: שמתי לב שבמשחקים אין לך קפטנית קבועה, תרצה בבקשה להרחיב בנושא?

מאמן נבחרת ספרד, חורחה וילדה:" כן, בשבילי הבנות שוות אז לכן קבעתי קפטנית מתחלפת מתוך שלושת הוותיקות בסגל (הבלמית מרתה טורמו, הקשרית סנדרה הרננדס והחלוצה נהיקארי גארסיה) ". (הערת המערכת: מכיוון שהרננדס פתחה כקפטנית ב2 משחקים, גארסיה במשחק נוסף והגיעה למסע"ת לפני הגמר, וטורמו רק במשחק הראשון אל תתפלאו אם כדי לשמור על שיוויון התפקידים מחר טורמו תעלה עם הסרט על הזרוע).

שאלה: מה דעתך צריכה הנבחרת שלך לעשות כדי להצליח מחר?

מאמן נבחרת ספרד, חורחה וילדה: "לשחק כמו שהבנות רגילות ולאט לאט לחפש את ה"אש" שלנו, מה שעזר לנו להגיע עד למעמד הגמר".

שאלה: נהיקארי, צהריים טובים, האם הטורניר הזה הפך אותך לכדורגלנית טובה יותר?

קפטנית נבחרת ספרד, נהיקארי גרסיה: "כמובן! אני חושבת שבכל משחק נוסף שאני משחקת אני רק משתפרת".

שאלה: האם המטרה שלך היא להוביל את הנבחרת הבוגרת של ספרד בעתיד?

קפטנית נבחרת ספרד, נהיקארי גרסיה: " המטרה שלי היא קודם כל מחר, לזכות בטורניר הזה, העתיד עדיין רחוק ממני"

ניסינו להקשות עליה קצת: ובכל זאת, זאת המטרה בעתיד?

קפטנית נבחרת ספרד, נהיקארי גרסיה:" המטרה היא מחר (מחייכת)".

נטלי ביורן (שבדיה): "אין פייבוריטית. נהיקארי גארסיה (ספרד): "המטרה היא לזכות מחר". (צילום: מגזין "JSport")
נטלי ביורן (שבדיה): "אין פייבוריטית". נהיקארי גארסיה (ספרד): "המטרה היא לזכות מחר". (צילום: מגזין "JSport"

לאחר שמשתתפי משחק הגמר פינו את הבמה, עלתה לעמדת הריאיונות יו"ר ועדת הנשים של אופ"א, קרן אספלונד.

שאלה: מה דעתך על הטורניר עצמו?

יו"ר ועדת הנשים של אופ"א, קרן אספלונד: קודם כל אני רוצה לומר מילה טובה על אירגון הטורניר ועל הנבחרת הישראלית, אני חייבת לציין שהנבחרת השתפרה מאוד. ראיתי שוב את השידור החוזר של המשחק מול דנמרק ואת שער הבכורה של ישראל, הכובשת מס'10 (עדן אביטל) שחקנית ממש טובה ושאר הבנות הראו שיפור מאז שיצא לי לראות אותן פעם אחרונה. היה גם טוב לראות את האצטדיונים מקבלים חשיפה בינלאומית, למשל המתקן בלוד.

 

שאלה: איך את מסכמת את רמת הארגון של הטורניר והאם יש סיכוי לישראל לארח טורניר גדול בעתיד?

יו"ר ועדת הנשים של אופ"א, קרן אספלונד: ,היה ארגון טוב מאוד, לגבי אירוח טורנירים אחרים זה צריך להיות מתאום עם אופ"א וההתחדות לכדורגל בישראל אבל ישראל כבר אירחו הרבה טורנירים בגילאי 17-21 לא רק בכדורגל נשים אלה גם גברים".

מיד אחריה עלתה גם ראש אגף נשים בהתאחדות לכדורגל ואחראית הטורניר, שרון זאבי שאמרה: "אני חושבת שהטורניר הזה הוא הצלחה מסחררת ועכשיו האתגר הוא למנף את זה ולהביא יותר בנות שישחקו במועדונים. ההצלחה היא בעיקר בקהל שהגיע לתמוך בנבחרת".

שאלה: איך עכשיו אפשר להמשיך עם האקדמיה כי הרי היא הוקמה כאשר ישראל זכתה באירוח הטורניר?

ראש אגף נשים בהתאחדות לכדורגל ואחראית הטורניר, שרון זאבי: "יש מעל 1000 בנות רשומות בהתאחדות שרוצות לשחק כדורגל וההתעניינות נותנת מוטיבציה, הבנות מחוייבות לרפוייקט שקשור לאקדמיה".

שאלה: אמרת שהצלחתם לגייס שחקניות, שזה נהדר, אבל צריך גם לגייס משאבים כלכליים כי ליגת העל לא מתוקצבת כראוי.

ראש אגף נשים בהתאחדות לכדורגל ואחראית הטורניר, שרון זאבי: "כרגע  ליגת העל, שקצת קשה לקרוא לה ליגת העל מכיוון שזו ליגה חצי מקצוענית. המטרה היא שתוך כמה שנים בשיתוף של ההתאחדות ו"אתנה" נוכל לתת לה מעמד של ליגה מקצוענית ואנחנו עושים מהלכים לכיוון הזה וזה דורש המון משאבים ומתקנים שכרגע אין לקבוצות, זהו תהליך ארוך. התחלנו על 2 ליגות בארץ כעת יש 6. להביא ילדה לשחק ספורט הוא מהלך לא קל".

שאלה: קצת על הגמר מחר, האם יש צפי לקהל גדול? אווירה?

ראש אגף נשים בהתאחדות לכדורגל ואחראית הטורניר, שרון זאבי: "אנחנו יודעים שתהיה אווירה, כבר נמכרו מעל 3 אלף כרטיסים ואנחנו שואפים להגיע  לכ7000 אוהדים, יש הופעה של דודו אהרון ופעילויות לקהל ואני מזמינה את כולם להשתתף בחוויה אירופאית מחר".

הגביע הנכסף (צילום: ספורט וזהו)
הגביע הנכסף (צילום: מגזין "JSport")

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית