גוואנגז'ו ר.פ. התקרבה אל הקו האדום, המוליכה סיימה רק בתיקו

ערן זהבי הפצוע וקבוצתו מתארחים אצל הנאן זי'אניה.

המארחים, אשר נמצאים במקום הלפני אחרון, בפער שלוש נקודות מהמקום אשר מוביל לירידת ליגה כ-5 משחקים לסיום העונה, ילחמו וינסו לעשות הכל כדי לא להגיע למצב הזה. ריקארדו ואז טה , אקס ווסטהאם, ינסה להכניע את החלוצים כשהוא בחוד החנית של הנאן זי'אניה.

מנגד, גוואנגז'ו ר.פ. נמצאים בשפל עם 5 משחקים רצופים ללא ניצחון כשגם בהם השיגו רק נקודה אחת, נמצאים במקום ה-11 , כ-7 נקודות מהמארחים כשהפסד נוסף יכול לסבך אותם בתחתית. זהבי, שכבש עד כה כ-17 שערי ליגה, יצטרך לראות את קבוצתו מהיציע כשהם ינסו לעשות כל שביכולתם בהנהגתו של רנאטיניו כדי להבטיח את מקומם בליגה גם לעונה הבאה.

ההרכב הפותח של הנאן ז'יאניה: לו יאו, צ'ינגיו מה, יאנג קאו, גו קאו, האן צ'ו (קפטן), אן, צ'ן האו, פרנאנדו קראנגה, דה רוסי, ז'אוי פנג, עלי שירממנט, ריקארדו ואז טה.
ההרכב הפותח של סוואנגז'ו ר.פ: צ'נג יואליי (קפטן), גונג צ'אנג, טאנג יי, דוסקו טוסיץ', טיצ'יאנג לי, לו לין, אורסו ג'וניור, ז'יז'או צ'ן, צ'נלונג צ'אנג, לי רוי, רנאטיניו.

המחצית הראשונה:
כמעט שער כבר בדקה השנייה !
הרמת קרן מעולה של המארחים הגיעה ישירות לראשו של קראנגה שנגח חזק למשקוף, ריבאונד של הכדור הגיעה הפעם לראשו של צ'ן האו שגם הוא נגח למשוף אך הפעם ההגנה הצליחה להרחיק לקרן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האם הנאן קופחו? צ'אנג, שוער האורחים, יצא לא טוב לחלוץ הפורטוגזי ותיקל את רגלו מחוץ לרחבה. השופט החליט על עבירה אך שלף לעברו רק את הכרטיס הצהוב.

הלחץ של המארחים השתלם ! הרמת קרן מעולה (השלישית במספר עד כה) הורחקה לא טוב ע"י השופט הסיני כשהכדור הגיע ליאנג קאו שבעט מעולה לתוך ערבוביית הרחבה. קראנגה נגע בעקב שבלבל את השוער וכבש ! הנאן ז'יאניה עלתה ליתרון 1:0 בדקה ה-17 של המשחק משער של פרנאנדו קראנגה.

הגנה חלשה של גוואנגז'ו (SINA)

עבירה מגעילה של צ'נלונג צ'אנג על פנג זיכתה אותו בצהוב השני לזכות קבוצתו בדקה ה-20.

כמעט והשני נכבש לזכות הארחים כאשר כדור רוחב של דה רוסה הגיע במדויק לראשו של ואז טה שנגח מעולה אך פספס במעט את החיבור !

התקפה טובה של גוואנגז'ו בדקה ה-36 כאשר אורסו ג'וניור מסר כדור טוב לרוי, שחתך לאגף ושלח רוחב אל תוך הרחבה לרנאטיניו שלא הצליח להכניס את הכדור לרשת.

המחצית הראשונה הסתיימה כשהאורחים ביתרון זעום אך שולטים במשחק ללא עוררין.
סטויקוביץ', מאמנה של הישראלי יצטרך להנחיל בשחקניו לשלוט בקצב המשחק ולייצר יותר מצבים בכדי לנסות להוציא לפחות נקודה מהמפגש.

המחצית השניה:
8 דקות משמימות כמעט והסתיימו להן בשער של הנאן ג'יאניה כאשר פריצה של טרנגה מצד ימין, עבר שחקן אחד, נכנס לתוך הרחבה ובעיטה שטוחה שלו נהדפה על ידי השוער.

השליטה אומנם הייתה ברגליים של גוואנגז'ו עם 70% אחזקת כדור בדקה ה-60, אך הכחולים לא תקפו לשער ושוער המארחת נראה משועמם מתמיד.

בדקה ה-63 הנאן ג'יאניה הכפילה את היתרון ! בלאגן ברחבה של ר.פ. ויציאה גרועה של השוער השאירה את השער חשוף כשוארז טה נגח מקצה הרחבה גבוה מעל השוער, כשהכדור חולף בין המשקוף לטנג לי הבלם. הנאן ג'יאניה עלתה ליתרון 2:0 בשער נפלא של הפורטוגזי.

חוגגים את השער (SINA)

חילוף כפול לאחר השער הספגו כאשר צ'נלונג וגונג צ'אנג הוחלפו ובמקומם נכנסו ג'יאנג ג'יהונג וצ'אנג ג'יאקי.

לולין כמעט וצימק את התוצאה לאחר בעיטה חזקה מ-5 מטר מהשער שנעצרה ע"י השוער כשגם הריבאונד של רוי נהדף מרגלו של השוער הסיני שתפס משחק מעולה.

השלישי היה כל כך קרוב להכנס כשקראנגה קיבל כדור מעולה מואז טה שנשאר באחד על אחד מול השוער אך בעט לרגלו של השוער שנפצע ונזקק לטיפול רפואי.

דקה 80 של המשחק, ג'יאנג ג'יהונג שרק נכנס , הוחלף לאחר כרבע שעה של משחק בעקבות פציעה ובמקומו נכנס צ'ן ז'ינז'הו.
חילוף ראשון של המקומיים כאשר צ'ינגיו מה יצא ולי בנג'יהן נכנס לשמור על התוצאה.

דקה 85 של המשחק, ואז טה שוב הגיע למצב של אחד על אחד מול שוער הפעם מאגף ימין, בעט חזק אך השוער הצליח להדוף.
אורסו ג'וניור הרס מתפרצת של ג'יאניה וקיבל את הצהוב שלו במשחק בדקה ה-90.

הנאן ערכה את החילוף השני שלה בדקה ה-92 כשגו וונגצ'יאנג נכנס במקומו של לו יאו.

קרן אחרונה במשחק לזכות קבוצתו של סטויקוביץ', אורסו ג'וניור נגח את ההגבהה לרגלו של טוסיץ' שהצליח לכבוש אך השופט פסל את השער בעקבות טענת נבדל ברורה.

השופט רק לסיום המשחק.
הנאן זי'אניה ניצחה 2:0 את גוואנגז'ו ר.פ. במשחק מעולה של האורחים.

גם המאמן חגג את הניצחון (SINA)

האורחים הצליחו להשיג נקודות יקרות וכעת הם באותו מספר נקודות עם מקום 14 , ליפאן, כשרק ההפרש שערים השאר אותם מתחת לקו האדום.
גוואנגז'ו לא השיגה ניצחון משחק שישי ברציפות כשהם במרחק של 4 נקודות בלבד מירידת ליגה כאשר נשארו 4 מחזורים בלבד לסיום העונה.

תוצאות נוספות:
בייג'ינג גואן אירחה את צ'אנגצ'ון יטאיי במשחק חשוב עבור הביתיים שחייבים לנצח כדי לשמור על הסיכוי להגיע לליגת האלופות האסיאתי כאשר הם היו בפער של 3 נקודות לפני המשחק.
דווקא האורחים עלו ליתרון לפני סיום המחצית הראשונה כאשר לונג טאן בישל כדור נפלא לצ'אנג לי שסיים את הכדור ברשת !
שליטה מוחלטת של גואן השתלם לה כשיטאיי קיבלה אדום בדקה ה-98 של המשחק לאחר עבירה בתוך הרחבה, וסוריאנו , בדקה ה-100 הצליח להכניע בפנדל את השוער ולהשוות את התוצאה ל1:1. הפער מהמקום השלישי קטן ל-2 נקודות בלבד.

משחק נוסף שנערך במקביל הוא של מוליכת הטבלה, שנחאי , שהתארחה אצל סונינג . משחק חלש ללא יותר מידי בעיטות לשער הסתיים בתוצאת 0:0 שהקטין את הפער בין המקום הראשון לשני ל-2 נקודות כשגואנגז'ו אברגרנדה תנסה לנצל את זה לטובתה.

שנחאי לא מצאה את הדרך לכבוש (SINA)

משחק מהליגה הסינית השניה נערך בין שנזהן לדליאן טרנסקנד. המארחת הגיעה למשחק מהמקום הרביעי כשדליאן נמצאת במקום הלפני אחרון. שני הקבוצות צריכות ניצחון כדי להתקדם כל אחת אל היעד שלה. האחת לעלות ליגה, והשנייה להשאר בליגה.
שנזהן עלתה ליתרון משלוש כבר במחצית הראשונה משער של פרסיאדו וצמד נוסף של אוחנדזה. דונג הצליח לצמק את התוצאה ל3:1 במחצית השנייה אך זה לא עזר לו וקבוצתו נמצאת 3 נקודות מתחת לקו האדום בעוד ששנזהן הצליחה לצמק את הפער מהמקום השני לנקודה בלבד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort