ליגה טורקית: גלאטסראיי ובורסאספור נפרדו בתיקו

במשחק הפתיחה של המחזור התשיעי של הליגה הטורקית גלאטסראיי אירחה את בורסאספור בביתה.

גלאטסראיי עם פתיחת עונה מצוינת כאשר היא ממוקמת במקום הראשון עם 18 נקודות והגיעה לאחר ניצחון במחזור הקודם על אנטליהספור ולאחר פגרת הנבחרות במטרה לנצח ולשמור על המקום הראשון משתי הקבוצות שלוטשות אליו עיניים, בשיקטאש ואיסטנבול BB. השבוע מצפה לה משחק בית לא קל נגד שאלקה בליגת האלופות, ולכן הגיעה למשחק עם הרכב דיי משני כדי לשמור כוחות.

מנגד, בורסאספור  הגיעה היישר מהמקום ה-14 הנמוך, עם פתיחת עונה לא טובה בכלל, אך עם ניצחון במחזור האחרון על אנקרגוצ'ו. היא הגיעה במטרה להפתיע את גלא ולהנחיל לה את ההפסד השלישי העונה.

ובמשחק שנפתח לא טוב במיוחד והפך טוב מאוד ואפילו מותח לקראת סיומו, שתי הקבוצות סיימו בתיקו שבסה"כ משקף את המשחק, בו כל קבוצה הראתה לעתים יכולת יותר טובה על המגרש. משחק מאכזב לגלאטסראיי שנשארת במקום הראשון, וצריכה לדאוג לקראת המשחק מול שאלקה ברביעי.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גלאטסראייפ. מוסלרה, א. באיראם, א. קבאק, ס. עזיז (מאיקון 20'), מריאנו, פ. אנדאייה, פרננדו, ס. פגולי (ע. דרדיוק 21'), י. בלהאנדה, ג. רודריגס, ס. גומוש

בורסאספורא. קוג'וק, ס. י. מראס, א. ארסוי, א. צ'דג'ו, ב. ירדימג'י, א. קארא, ס. באדג'י, ט. טורון (ב. סטאנקו 83'), י. ארדוגן (אלאנו 58'), ב. קפאקאק (ר. קסקין 74'), ד. סאקו

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

רבע השעה הראשונה הייתה רגועה מצד שתי הקבוצות כאשר אף אחת מהן לא תקפה את שערה של היריבה.

אמנם לא היו התקפות, אך מבחינת כשירות השחקנים גלאטסראיי פתחה את המשחק בצורה עקומה ביותר: בדקה ה-15 סופיאן פגולי הקשר האלג'יראי נפצע ובדקה ה-18 בלם הקבוצה סרדאר עזיז נפצע גם הוא. כך, בדקה ה-21 פתיח טרים מאמנה של גלא התמודד עם 2 חילופים, וכל זאת קורה כמה ימים לפני משחק קריטי מאוד בליגת האלופות.

הבעיטה הראשונה במשחק הגיעה מכיוונה של בורסאספור בדקה ה-28, כאשר דיאפרה סאקו בעט גבוהה ולא מדויק לעבר שערו של מוסלרה.

בדקה ה-34 באירם עם ההזדמנות הראשונה של גלא והמסוכנת במשחק עד כה! המגן קיבל את הגדול כ-30 מטר מהשער של בורסאספור ושחרר בעיטה חזקה מרגלו, שחלפה סנטימטרים ספורים מהקורה השמאלית ויצאה החוצה.

לנאחס כזה גלאטסראיי לא ציפתה! הפעם היה זה תורו של פרננדו קשרה הברזילאי להיפצע, ובתוך 40 דקות הקבוצה מאיסטנבול איבדה שלושה שחקנים ו

בדקה ה-40 סאקו גנב את הכדור מהגנת גלאטסראיי, רץ לעבר השער אך לא היה מהיר מספיק ומאיקון ואנדאייה חילצו את הכדור בדיוק לפני שהספיק לבעוט.

בדקה ה-43 בורסאספור החמיצה הזדמנות ענקית לעלות ליתרון, כאשר נגיחה מקרן של צ'דג'ו כמעט ונכנסה, אך מראינו היה במקום כדי להציל את הכדור מהקו.

בדקה ה-47 גורוש לקח בעיטה טובה מתוך הרחבה לעבר שערו של קוג'וק, אך האחרון היה מוכן וקלט את הכדור.

מחצית לא טובה של שתי הקבוצות (חשבון הטוויטר הרשמי של גלאטסראיי)

מחצית שנייה:

בדקה ה-56 התקפה פנטסטית ובו זמנית החמצה מזעזעת לגלאטסראיי. בלהאנדה קיבל את הכדור לאחר התקפה מסודרת ראשונה של גלא במשחק, שלח כדור נהדר שעבר בין הרגליים של השוער והגיע לאינאן, שמול שער חשוף בעט החוצה ברשלנות כמעט פושעת.

בדקה ה-60 שער שכבש סאקו לזכות בורסאספור נפסל לאחר שקיבל שהשתלט על ריבאונד מנגיחה, אך כיוון שהיה בנבדל במעמד קבלת המסירה הוא היה השחקן האחרון.

בדקה ה-61 אלאנו הוכשל ברחבת גלא לאחר שדהר לעבר השער. השופט לא טעה ושרק פנדל לטובת בורסאספור! קארא ניגש לבעוט את הפנדל, מוסלרה לקח את הפנדל בהצלה ענקית, אך קארא היה גם הראשון לעוט על הריבאונד. בפעם השניה לא התבלבל  וכבש, 1:0 מפתיע ביותר לבורסאספור!

בדקה ה-65 דרדיוק ניסה להחזיר את קבוצתו למשחק לאחר שקיבל מסירה טובה מרודריגס ברחבה, אך בעט לא טוב מספיק כדי להבקיע.

בדקה ה-69 טורון היה קרוב לכבוש את השני של בורסאספור! הוא קיבל כדור נהדר, נכנס מצוין ובעט קרוב מאוד לקורה השמאלית. בורסאספור נראית פשוט יותר טוב מגלא האומללה.

ובדקה ה-77 ערן דרדיוק כובש את שער השוויון ומעניש את בורסאספורבלהאנדה פרץ מצוין מהאגף הימני, הרים כדור גדול לדרדיוק שנגח חזק לתוך השער! 1:1 במשחק, גלא חוזרת למשחק פשוט משום מקום וקיבלנו מחצית שנייה לא רעה בכלל לעומת הראשונה.

גלא רצתה לעלות ליתרון כמה שיותר מהר, ודקה לאחר השער ורודריגס הקשר בעט חזק מ-25 מטרים בעיטה טובה מאוד, אך פספס בסנטימטרים את השער.

(חשבון הטוויטר הרשמי של גלאטסראיי)

בדקה ה-85 בלהאנדה הוכשל סמוך לרחבה, גלא ביצעה תרגיל מהבעיטה החופשית ואנדמבאיה בעט לא טוב מספיק בכדי להכניע את שוערה של האורחים.

בדקה ה-90 סאקו חלוצה של בורסאספור עוד ניסה להעלות את קבוצתו לשוויון כאשר בעט ממצב לא רע לעבר שערו של מוסלרה, אך הכדור יצא לקרן.

השופט שורק לסיום, והמשחק מסתיים בתוצאה 1:1. יכולת לא טובה של גלאטסראיי שמאבדת רצף של 16 ניצחונות רצופים בבית, בורסאספור תישאר עם המחמאות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort