RAW משהו בכלל

התוכנית החלה עם "שלישיית מה קשור" (בראון, דולף ומקינטייר) שיצאו לזירה לעשות קצת רעש. הם כמובן הלכו אחורה בזמן לשבוע שעבר וטענו ששברו את דין אמברוז סופית ושהוא מתחיל להבין ששני חברי השילד הנוספים (רולינס וריינס) מנצלים אותו.
הצמד המדובר יוצא ללא אמברוז וטוען שהכל כרגיל אצלם אבל זיגלר שואל לגבי חסרונו של אמברוז. "הוא יגיע בזמן שלו, זמן אמברוז" מתיח בהם סת' ואחרי עוד קצת דיבורים חסרי פואנטה אנחנו מגיעים לקרב בין רולינס למקאינטייר שיקבע מי מהם יעלה לגביע העולם ב-"קראון ג'וול-2".

סת' רולינס נגד דרו מקאינטייר

קרב נהדר בין שני מתאבקים נפלאים שחייבים להישאר בתחום הסינגלס קומפטישן (לא שיש לי משהו נגד השילד או לצורך העניין המשולש המוזר שנוצר סביב סטרוומן). סיום הקרב היה רגע המפתח כאשר לאורך כל הקרב זיגלר הפריע והתערב לטובת דרו אך ברגע האחרון, בקטע מחוץ לזירה משום מקום הגיע אמברוז ושיטח את זיגלר מה שנתן לרולינס פרצה להכות את מקאינטייר מספיק חזק כדי שהאחרון לא יספיק לשוב לפני ספירת הקאונטאווט לזירה.

מסקנה: הפסד בקאונטאווט אחרי התערבות חיצונית לא מחליש את דרו שזה חשוב, אמברוז בא להציל את סת'  מחזק את הקו שהכל בסדר אצל השילד.

*סגמנט מאחורי הקלעים* השילד ביחד ולפתע דין נוטש אחרי שנעלב שסת' קרא לו "משוגע". הוא אומר "הכל אצלכם צחוקים ועניינים עד שצריך שאני אקפוץ לעזור".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

*סגמנט וידאו* מקרינים את התיגר שקראו DX על ה-BoD ואז יש הקלטה של טייקר וקיין שנענים לאתגר. "HHH יוכל לשוב למשרד שלו ו-HBK חזרה למעמד של מתאבק שפרש אחרי שנסיים איתכם בקראון ג'וול" אומרים האחים.

ניה ג'קס ואמבר מון מול דיינה ברוק וטמינה

ג'יזס קרייסט…אם אלו קרבות הנשים אני חושש מהפיי פר וייו הקרוב שיכיל רק אותן! כל ארבעת הנציגות של הקרב הרבה יותר מוכשרות ממה שראינו כאן בחמש הדקות האלה וכבר עדיף לראות את קורט הוקינס מפסיד שוב בתור פילר נוסף..אה רגע, הוא בסמאקדאון…לא משנה!

לפחות בסיום הקרב ניסו לדגדג את דמיוני הצופים עם הבאטל רויאל שנקבע לאותו PPV. אבל גם פה פקששו. טמינה העיפה את ניה בעזרת אמבר מון-עד כאן הכל בסדר 2 על 1 חזקה, קיבלתי. אבל דיינה ברוק מעיפה את שתיהן ברגע של בלבול? טוב שלא אלישה פוקס…

סגמנט רונדה ראוזי

אחרי שהראו לנו את התקיפה של ראוזי בידי התאומות בלה, ראוזי יוצאת לזירה לפרומו לוחמני במיוחד. היא דורשת הסבר והן יוצאות להסביר, יותר נכון יורדות על ראוזי. הן טוענות שבזמן שהיא הייתה עסוקה בעולם משלה הן פרצו דלתות והרימו את מחלקת הנשים. כאן אני חייב לומר מגיע משפט המחץ הכי גדול שנשמע בפרומו מזה הרבה זמן כי ראוזי עונה לניקי "הדלת היחידה שפרצת הייתה של חדר השינה של ג'ון סינה, וגם משם הוא העיף אותך בסופו של דבר".

סיכום: התחלה משעממת עם סיום ענק במשפט המחץ של ראוזי, יאללה מכות!

*סגמנט מאחורי הקלעים* קורט אנגל בלבוש מאוד אהמ…חופשתי מדבר עם גייבל ורוד ואז בארון קורבין הזועם מגיע וקובע לו קרב האנדיקאפ מול AoP.

דין אמברוז נגד דולף זיגלר

אחרי שסת' העפיל לגביע העולם בקרב מול דרו, הגיע מאצ'-אפ נוסף בין נציג השילד ונציג הפאקשן החדש של ברון. קרב נהדר גם כאן עם סיום מתוסרט היטב. רולינס מגיע לעזרתו של דין וכשאמברוז עושה סואיסייד דייב ורולינס בא לעזור לו לקום דין דוחף את רולינס הצידה ונכנס לזירה רק כדי לחטוף סופרקיק ולהיות מוצמד ל-3.

סיכום: לתת לדין להפסיד כאילו בגלל סת' זה גאוני. עכשיו שוב יש ביניהם סדקים? כן, לא, נגלה בהמשך, יהיה טרן, לא יהיה טרן המיסטורין נמשך. מה שכן בזמן ששניהם התווכחו על מאורע הקרב הגיע רומן ריינס להרגיע עניינים ובארון קורבין ניצל את נוכחות שלושתם כדי להודיע להם שיהיה רימאץ' מול ברון, דולף ודרו.

ג'ינדר מהאל נגד פין באלור

מהאל יוצא לזירה לא רק עם אלישה פוקס אלא עם שני האחים סינג (סוניל מקבל בחזרה את סמיר שהיה פצוע חצי שנה). קרב מהיר, קצת מכות, קו-דה-גרא, 1-2-3 בום! המנצח: פין באלור. אחלה, נקסט.

לאשלי נגד טיילר בריז

יפה שנתנו לבריז 3 דקות זמן אוויר בסקווש הזה. הנה עוד קרב כדי לחזק את לאשלי ההיל.

הערה: רק לי נמאס כבר מהקול המעיק של ליאו ראש?

סגמנט נשים: טריש וליטה בזירה

אגדות מחלקת הנשים נמצאות בזירה ומדברות לקראת Evolution. מיקי ג'יימס ואלכסה בליס יוצאות ו-"נובחות" בחזרה. לא משהו מעניין, יאללה נקסט.

AoP נגד הקונקוויסטאדור

אם לא דילגתם על שבוע שעבר, אתם בטח זוכרים את הדמות המוזרה שהיא מין ש/ילוב רע של סין קארה וגולדאסט שזכה בבאטל רויאל. בסופו של דבר התברר שזהו לא אחר מקורט אנגל וכשקורבין קבע קרב מול AOP זה היה טבעי שאנגל יבוא באותו לבוש לא? אז זהו שלא…הצמד הברברי פירק את הלוחם המוזהב תוך דקה רק כדי להסיר את מסכתו לעיניי בארון קורבין ולגלות שזהו *לא* קורט! קורבין גילה איפה קורט ממש שניה לאחר מכן אחרי שחטף אנגל סלאם על הרמפה.

רובי ריוט נגד נטאליה

הריוט סקוואד במלואן בזירה אזש נטאליה באה עם ביילי ו…סשה באנקס!

לא הגענו לשלוש דקות קרב והריוט סקוואד פסלו את הקרב אחרי שהתערבו לטובת חברתן. שלושת הפייסיות לא שתקו והחזירו פייט. הממ 1:0 לטובת נטאליה, סשה וביילי? שיהיה…

*סגמנט אלאייס*

אלאייס מנסה לנגן וקוטעים אותו…הפעם אפולו קרוז שאומר שנמאס לו שלא מתייחסים אליו. סורי אפולו לאשלי בדיוק חזר וזה בול על הספוט שלך.

מיין איוונט: השילד נגד דרו, ברון ודולף

קרב נהדר, באמת נהדר אבל קצת מאוס כי זה שידור חוזר של קרבות היחידים בין ששת המשפתתפים וגם שבוע שעבר היה קרב ביניהם. מה שכן כנראה שזה היה הכרחי לסטוריליין כי הסיום שינה קצת את האשלייה לצופה.

רומן וסת' הצילו את אמברוז פעמיים מהצמדה אבל בין לבין אחד מחברי הקבוצה היריבה העיף את סת' לא פחות משלוש פעמים על אמברוז במה שיכל להיות טיזר נוסף לפיצוץ בין חברי השילד. הסיום היה מרתק שכן התהפכו היוצרות ומיס-קומיוניקיישן טוטאלי עטף את חברי הקבוצה היריבה. דרו בטעות שלח קליימור לברון, והסתובב לחטוף ספיר מריינס וטריפל פאוורבומב להצמדה של דין.

לאחר הקרב סטרוומן הדביק לדולף ראנינג פאוורסלאם ודרו בא להגנת חברו ושלח קליימור אימנתי למפלצת.

סיכום: בחירת מהלך הסיום (שילב בומב) וזה שאמברוז מצמיד מסמל "הכל בסדר" אצל השילד. דרו שולח קליימור לברון אחרי שהוא שלח ראנינג פאוורסלאם לדולף ואז הולך לבד ללא דולף אולי מסמל פירוק של הטריו ואולי, לא. נחכה ונראה.

סיכום תוכנית: חוץ מהקטעים של השילד ודרו-דולף-ברון התוכנית הייתה בינונית ומטה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort