ליגת האומות: איטליה גברה על פולין בתוספת הזמן

במחזור ה-4 של ליגת האומות, נפגשו פולין ואיטליה למשחק שיכריע האם לאחת מהן עוד יהיה סיכוי לגבור על פורטוגל ולהגיע למשחקי הפיינל פור של ליגת האומות.

גם פולין וגם איטליה מגיעות במצב לא טוב. שתיהן לא ניצחו משחק אחד בטורניר (תיקו ביניהן, הפסד לפורטוגל) ופולין מוקמה לפני המשחק מעל איטליה אך ורק בגלל הפרש שערי הזכות. איטליה, לאחר שכשלה בהעפלה למונדיאל, לא רצתה להמשיך במגמה השלילית. מצד שני, גם פולין שלא הרשימה במיוחד במונדיאל, לא רצתה לפשל גם היא עם הפסד ביתי מביש. המשחק הקודם בין השתיים, ששוחק במחזור הראשון הסתיים בתיקו. הפעם, היה נראה שהמשחק הולך גם כן לתיקו, כאשר שתי הקבוצות לא ניצלו את ההזדמנויות שניתנו להם והיו במצב של 0:0 עד הדקה התשעים, אך בדיוק אז הגיע כריסטיאן ביראגי, ששם את הרגל והכניע את פולין. איטליה ניצבת במקום השני עם 4 נקודות ותגיע למפגש מול פורטוגל עם הרבה ביטחון ומוטיבציה.

הרכבים:

פולין: וו. שצ'נסני, א. רצה (א. ידז'ייביק 87'), י. בדנארק, ק. גליק, ב. ברשינסקי, ק. לינטי (י. בלצ'יקוסקי 46'), י. גורלסקי, ד. סזימאנסקי (ק. גרוזיצקי 46'), פ. ז'יילינסקי, א. מיליק, ר. לבנדובסקי

איטליה: ג'. דונארומה, כ. ביראגי, ג'. קייליני, ל. בונוצ'י, א. פלורנצי (כ. פיצ'יני 84'), נ. בארלה, ז'ורז'יניו, מ. וראטי, ל. אינסינייה, פ. קייזה, פ. ברנרדסקי (ק. לזניה 80')

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

את המשחק איטליה פתחה בסערה, כאשר בדקה הראשונה ג'ורג'יניו בעט מחוץ לרחבה כדור נהדר ישר למשקוף של שצ'נסני, שכעמט כבש את השער הראשון.

בדקה ה-8 הפעם היה תורו של אינסינייה לאיים על השער של פולין. הוא ניסה להקפיץ כשהיה בתוך הרחבה מעל השוער הפולני, אך לא דייק, והכדור חלף מעל המשקוף.

בדקה ה-12 הזדמנות מצויינת נוספת של האיטלקים. בארלה בעט בעיטה קשה מאגף ימין לעבר השער, אך שצ'נסני היה מוכן ועצר את הכדור, הבעיטה השנייה כבר הורחקה ע"י ההגנה הפולנית.

הדקות הראשונות של המשחק נשלטו בדומיננטיות ע"י איטליה שהספיקה לתקוף שלוש פעמים. מנגד, פולין לא הצליחה להגיע למצב של איום על השער.

בדקה ה-24 קייזה מסר כדור נהדר מהאגף הימני לברנרדסקי, שבעט מקרוב מאוד לשער היריבה, אך חלש מדי ולא היווה איום של ממש.

בדקה ה-30 אינסנייה קיבל כדור רוחב פנטסטי מקייזה, שיחרר בעיטה פשוט מעולה, ובפעם השניה המשחק המשקוף הציל את פולין משער ראשון במשחק.

בשלושים הדקות הראשונות נבחרת פולין בעיקר עשתה הגנה. היא לא יצאה קדימה בכדי לתקוף, היא נשארה בחלקה האחורי ובעיקר התגוננה מהאיטלקים.

בדקה ה-32 ג'ורג'יניו חטף את הכדור מהגנת פולין המבולבלת, התקדם לעבר השער ובעט חזק, שצ'נסני הדף נהדר ומנגד הוציא את פולין להתקפה מתפרצת מעולה שהסתיימה בבעיטה חזקה של מיליק בתוך הרחבה שנעצרה רק ע"י שחקן איטלקי. לראשונה במשחק פולין איימה על השער באופן רציני.

בדקה ה-35 קייליני נגח מצוין מהרמה של פלורנצי מטרים ספורים מהשער, אך שצ'נסני הוציא את הכדור לקרן בהצלה ענקית.

בדקה ה-44 איטליה מנסה שוב פעם לעלות ליתרון במשחק, כאשר פלורנצי בדאבל פס פשוט אדיר עם אינסינייה בעט חזק מהרחבה, אך שצ'נסני, שמסתמן כשחקן המצטיין במחצית, עצר שוב פעם את הבעיטה.

המחצית הראשונה הסתיימה, והתאפיינה בעיקר בשליטה פשוט אבסולוטית של הסקוודרה אזורה בכל חלקי המגרש.

מהשחקנים היותר טובים של איטליה במחצית הראשונה. אינסינייה (חשבון הטוויטר הרשמי של ההתאחדות האיטלקית)

מחצית שנייה:

בדקות הראשונות של המחצית הראשונה, גם איטליה וגם פולין לא איימו באופן ממשי על השער.

בדקה ה-58 דווקא פולין הייתה זו שאיימה לראשונה על השער. גרוסיצקי בעט מעולה לשערו של דונארומה שהדף, ולאחר בלבול של הגנת איטלי, וז'לינסקי עט על הריבאונד, אך בעט הרחק הרחק משערה של איטליה ופספס הזדמנות נהדרת לכבוש לזכות פולין לאחר מחצית ראשונה מזוויעה.

דקה לאחר מכן איטליה גם כן עם ההזדמנות הראשונה שלה במשחק. ביראגיקיבל את הכדור לאחר מסירת רוחב באגף שמאל, במצב מצוין אל מול השער אך בעט גבוהה מעל שערו של שצ'נסני

בדקה ה-63 וראטי איבד כדור בשלומאליות וגרם לפולין לצאת להתקפה מתפרצת מסוכנת, אך מיליק בעט מזווית מאוד לא נוחה בעיטה שלא באמת סיכנה את דונארומה ובזבז את ההזדמנות היקרה מפז של פולין לעלות ליתרון.

בדקה ה-65 כבר היה נראה שסוף סוף נכבש השער הראשון במשחק! קייזה קיבל מסירה נהדרת מאינסינייה וכבש, אך בעת המסירה הקודמת, של וראטי לאינסינייה, האחרון היה בעמדת נבדל, ולכן השער נפסל, והמשחק עדיין נשאר ללא שערים.

בדקה ה-68 ג'ורג'יניו שולח כדור עומק ענק לפלורנצי שעשה תנועה נהדרת לעבר הרחבה אך התמהמה עם הבעיטה, ונתן לקובה מספיק זמן להגיע אליו ולהרחיק את הכדור לקרן

בדקה ה-70 ברנרדסקי החמיץ עוד הזדמנות פז לכבוש את השער הראשון במשחק. קייזה הכניס כדור נהדר, החלוץ עשה את התנועה הנכונה, אך נגח פשוט חלש, לא טווב והכדור יצא החוצה.

בדקה ה-73 ההזדמנות הייתה הפעם של פולין. זה, החל בהתקפה מתפרצת נהדרת, המשיך בהכנסת כדור טובה של לבנדובקי לגרוזיצקי, שבנגיעה הראשונה בעט חזק, אך דונארומה היה במקום והדף. הריבאונד הגיע למיליק שבעט חזק וגבוה, מחוץ לשער.

הקצב במשחק הפך נהדר, אך הקבוצות לא מפסיקות להחמיץ הזדמנויות מצוינות

בדקה ה-76 ברנרדסקי קיבל את הכדור לאחר איבוד כדור מיותר של ז'לינסקי, בועט חזק אך לא מדויק.

ובדקה ה-90, בתוך תוספת הזמן איטליה הצליחה לכבוש! לאחר קרן נהדרת של האורחים, לזניה נגח בראשו היישר לביראגי, ששם את הרגל בזמן הנכון ובמקום הנכון כדי לכבוש! שער כל-כך חשוב וקריטי לקבוצה, שנתן לה את הניצחון כאשר דקה לאחר מכן השופט שרק לסיום המשחק. ניצחון קריטי לאיטלקים שמציב אותם במקום השני ובעיקר נותן להם ביטחון להמשך. פתאום, ניצחון מול פורטוגל לא נראה מדע בדיוני.  

(חשבון הטוויטר הרשמי של ההתאחדות האיטלקית)

תוצאות נוספות ממשחקי ליגת האומות ששוחקו היום:

רומניה – סרביה 0:0

איי פארו – קוסובו  1:1 כבש לאיי פארו: רנה יואנסן (50'), כבש לקוסובו: מילוט ראשיקה (9')

אזרבאייג'ן – מלטה 1:1, כבש לאזרבייג'ן: אראז עבדולייב (53'), כבש למלטה: רוון מוסקאט (37')

רוסיה – תורכיה 0:2 כבשו לרוסיה: רומן נוישטטר (20'), דניס צ'רישב (78')

ליטא – מונטנגרו 4:1 כבש לליטא: רולאנדס באראויקאס (88'), כבשו למונטנגרו: סטפן מוגושה (10', 45 [פ]), בוריס קופיטוביץ' (35'), דרקו זוריץ' (86')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort