לקראת פתיחת עונת ה-NBA: איזור מזרח חלק ב'

עונת ה-NBA החדשה כבר בפתח, בואו נראה מה מתבשל בחלק מהמזרח.

ניו יורק ניקס:

עזבו: מייקל ביזלי (ל.א לייקרס), ג'ארט ג'ק (ניו אורלינס), קייל אוקווין (אינדיאנה), טרוי וויליאמס (ניו אורלינס).

הצטרפו: קאדים אלן (בוסטון), מאריו הזוניה (אורלנדו), קווין נוקס (קאנטאקי), מיטשל רובינסון (אריזונה), אלונזו טרייר (אריזונה), נואה וונלה (פורטלנד).

נשארו: רון בייקר, טריי בורק, דמיאן דוטסון, טים הארדוואי ג'וניור, איזייאה היקס, אנס קאנטר, לוק קורנט, קורטני לי, עמנואל מודאיי, ג'ואקים נואה, פרנק ניליקינה, קריסטאפס פורזינגיס, לאנס תומאס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מה היה בעונה שעברה:

הניקס המשיכו להיראות כמו הניקס. התקווה שקריסטאפס "חד הקרן" פורזינגיס ייקח את הקבוצה מהתפוח הגדול לגבהים חדשים נמוגה עם פציעתו של הנפיל הלטבי, ששיחק 48 משחקים בלבד בשנה החולפת. הניקס נראו סבירים בהתקפה תחת המאמן דאז, ג'ף הורנסק, אך ההגנה הייתה בעוכריהם. הכחולים-כתומים הגיעו לזריקות מרובות (כ-88 למשחק, מתוכם קלעו כ-41) בשל תכנון משחק התקפי נאות ועבודה עוצמתית על הקרש ההתקפי (10.5 כדורים חוזרים בהתקפה ב-24.1% אחוזים, שניהם בטופ 5 בליגה), בשל חוסר היעילות של הזריקות שלהם וחוסר בהליכות לקו העונשין להמרת נקודות קלות, הדירוג ההתקפי שלהם היה בשליש הגרוע בליגה, אולם לפרקים הם נראו טובים מכך וכמובן כאשר "הזינגר" יחזור לכושרו המספר הזה אמור להשתפר. זו הייתה השנה החמישית ברציפות בה הניקס לא הגיעו לפלייאוף כאשר סיימו עם מאזן של 29:53 שהספיק רק למקום ה-11 בקונפרנס המזרחי.

איך נראו בפרי-סיזן:

הניקס ניצחו שלושה משחקים מתוך הארבעה ששיחקו עד כה, 2 ניצחונות בחוץ ומאזן מפוצל בבית. בכל הניצחונות שלהם הם עלו מעל סקור תלת ספרתי, בהפסד היחיד לווזיארדס הם קלעו 98 נקודות בלבד. הם הריצו רוטציה קצרה במיוחד כאשר חלוקת הנקודות הייתה רחבה, לפחות חמישה שחקנים קלעו מעל 7 נקודות בכל אחד מארבעת המשחקים הללו כאשר שחקנים רבים קיבלו את אור הזרקורים. אפילו דמיאן דוטסון הרשים מאוד ואפילו לשחק לשחקן המשחק במשחק קדם העונה הראשון נגד וושינגטון.

תחזית:

לא היה מייקאובר במהלך הקיץ, אמנם השינויים היו חכמים והכרחיים. דייויד פיזדייל, מאמן הגריזליס ועוזר מאמן ההיט לשעבר, מונה לעמדת המאמן הראשי במקום ג'ף הרונסק שלא סיפק את הסחורה. מאריו הזוניה הקלעי מאורלנדו הצטרף לצלוף ממחוץ לקשת בקבוצה שצריכה זאת נואשות. בדראפט נעשו בחירות שתספקנה צרכים גם להווה אך בעיקר לעתיד. הניקס יילחמו על מקום הפלייאוף האחרון אך יפלו קצר, 33 ניצחונות ומקום עשירי, שיפור לא דרסטי אך מראה על מגמה לעתיד.

לגלגל את הקובייה על:

אנדר על התוצאה במשחקים שלהם הניקס. הניקס הצליחו להוריד קבוצות לרמתם הרבה פעמים ובשל כך הסקור היה נמוך יותר משציפו בסוכנויות ההימורים. פיזדייל מאמן יותר הגנתי מהורנסק, מאמין שפורזינגיס יקבל קרדיט מהסוכנויות מוקדם מידי לאחר הפציעה שלו ולכן יהיה קל לגנוב כמה משחקים בזמן ההתאוששות של הלטבי.

הניסוי המעניין:

"אולד סקול באסטקבול"- הניקרבוקרס היו מהקבוצות הראשונות שנכנסו לכדורסל מאורגן בארצות הברית, האם פיזדייל יחזיר את הגלגל לאחור לכדורסל אנטי מודרני? הקבוצה אותה אימן בשנה שעברה, הממפיס גריזליז, דורגו מקום אחד לפני האחרון בדירוג הקצב, יותר מ-4 נקודות מדד פחות מהקבוצה הממוצעת. ללא קלעים מרובים וכמה שחקני פנים נחמדים, קל וחומר שפורזי לא 100% בכושר, אני מאמין שנראה כדורסל א-לא שנות ה-80' מהניקס לא מעט, בתקווה שזה טרנד שינגוד קבוצות כמו יוסטון וגולדן סטייט שנסמכות על קצב ושלשות.

אורלנדו מג'יק:

עזבו: ארון אפללו (שארלוט), מאריו הזוניה (ניו יורק), ביסמאק ביומבו (שארלוט), שלווין מאק (ממפיס), ג'מל ארטיס (שרלוט), רודני פרוויס (גוואנז'ו-סין), מאריס ספייטס (גוונז'ו-סין)

הצטרפו: בריאן אנגולה (פלורידה סטייט), מוחמד במבה (טקסס), איזייה בריסקו (קאלב), טרוי קאופאיין (אודין), דווין דייויס (אוניברסיטת יוסטון), מלווין פרייז'ר (טוליין), ג'ריאן גרנט (שיקגו), אמיל ג'פרסון (מיניסוטה), ביג'יי ג'ונסון (לא-סאל), ג'ארל מרטין (ממפיס), טימופיי מוזגוב (ברוקלין).

נשארו: דיג'יי אוגוסטין, קם בירץ', אוון פורנייה, ארון גורדון, ג'ונת'ן אייזיק, ווסלי איוונדו, טרנס רוס, ג'ונת'ן סימונס, ניקולה וצ'וויץ'.

מה היה בעונה שעברה:

המג'יק הציגו עונה מזוויעה אשתקד. רק כדי לסבר את האוזן, השחקן עם הכי הרבה WS של אורלנדו בעונה שעברה היה דיג'יי אוגסטין, רול פלייר ממוצע על קצות האצבעות, שצבר קצת יותר מ-4. הפעם האחרונה שהשחקן המוביל בנתון הזה היה במספר נמוך יותר הייתה בעונת ההקמה של המג'יק! נקודת האור היחידה של הקבוצה הייתה ההגנה בפרימטר, חוץ מזה, פשוט קשה לצפייה. הם דווקא החלו את העונה באופן מבטיח ואז באופן "מג'יק" אמיתי התרסקו מהר במיוחד. הם סיימו את העונה במקום אחד לפני האחרון בקונפרנס עם 25 ניצחונות בלבד.

איך נראו בפרי-סיזן: נדמה כי הטרגדיה היוונית הזו מהשנה שעברה פשוט פתחה עוד מערכה כואבת. הפסד צורב על הבאזר בדרבי של פלורידה, תבוסה מול הסיקרס בה לא הובילו לנשימה אחת מהמשחק וניצחון אחד על קבוצת NBA, הממפיס גריזליז, בו שחקני מפתח רבים צפו מהצד לשתי הקבוצות לכן זוהי רמה נמוכה של מדד, אפילו לקדם העונה.

תחזית:

המג'יק יתעסקו בעיקר בפיתוח של הסנטר הצעיר והאימתני, מוחמד במבה, שהגיע לאחר עונה פנטסטית במדי הלונגהורנס בה שלט בצבע בשני צדי המגרש. שחקנים וותיקים רבים עזבו, כולל ביסמאק ביומבו שהיה יכול להיות מנטור נחמד לבמבה בשל סגנון המשחק הדומה שלהם. הם שוב יילחמו במרתון המוכר להם ברוב שנות קיומם: ה"טאנק-א-תון". 23 ניצחונות ומקום 15 במזרח ואחרון כללי בליגה.

לגלגל את הקובייה על:

נגד המג'יק עם ה"ספרד" (SPREAD)- אחת מהקבוצות שלא סיפקו את הסחורה כמעט בכלל גם שקיבלו יחס גבוה, הבעיות בעניין המנטלי והכניסה ל"גארבג'-טיים מוד" במהרה הן שתי תכונות שימשיכו להציק לקבוצה מאזור 407.

הניסוי המעניין:

4 פורוורדים, סנטר אחד- לא, סוג של שילוב פרנקנשטיין בין סמול בול למשחק עם שחקנים ארוכים בהכנה לכדורסל ללא עמדות. לא אורטודוקסי במיוחד, אבל זה יכול להיות משהו שסטיב קליפורד יתנסה בו במשחק בשל העובדה שאין יותר מדי לחץ עליו להצלחה מהירה ומסחררת.

מיאמי היט:

עזבו: ג'ורדן מיקי (חימקי מוסקבה), אוקארו וייט (סן אנטוניו), לוק באביט (עדיין ללא קבוצה).

הצטרפו: דנקן רובינסון (מישיגן), יאנטה מאטין (ג'ורג'יה), צ'ארלס קוק (דייטון), דיאנדרה ליגינס (ניו אורלינס), ג'ארנל סטוקס (סייוקס סקיי-פורס, קבוצת הבת של ההיט), בריאנטה וובר (גולדן סטייט).

נשארו: באם אדאביאו, יודוניס האסלם, דוויין וייד, ויין אלינגטון, גוראן דראגיץ', ג'וש ריצ'רדסון, קלי אוליניק, חסן וייטסייד, רודני מקגרודר, ג'סטיס ווינסלו, טיילר ג'ונסון, דיון וייטרס, דרק ג'ונס ג'וניור, ג'יימס ג'ונסון.

מה היה בעונה שעברה:

אריק ספולסטרה המשיך להעמיד אחת מקבוצות ההגנה החזקות בליגה (טופ חמש הנקודות ליריבות פר משחק ומקום שביעי בדירוג הגנתי עם 106.3) הן מבחינה של שמירה אישית והן מבחינה של שמירה קבוצתית, שחקנים צעירים ומלהיבים כמו ג'וש ריצ'רדסון, שהגן ברמה של קבוצת ההגנה הראשונה ובאם אדאביאו, שהשתיק הרבה מהמבקרים שלו שבזו לבחירתו הגבוהה מדי בהצגת משחק מצוין ויעיל בדקות המועטות שניתנו לו.  ההתקפה גם הייתה סולידית למרות הקצה שהאיטי בו התנהל המשחק, ההיט הרשימו גם ביכולותיהם במשחק העומד. ההיט סיימו את העונה במקום השישי עם 44 ניצחונות לעומת 38 הפסדים ונכנעו לפילדלפיה בתוצאה 4:1 בסיבוב הראשון.

איך נראו בפרי-סיזן:

ראינו הרבה אספקטים מינורים אותם שחקני ההיט ליטשו במהלך הקיץ. ג'וש ריצ'רדסון נראה בטוח יותר בזריקה שלו מכדרור, בעיקר מחוץ לקשת. הפורוורד המוכשר שזרק רק 0.3 שלושות מכדרור למשחק בהחלט נראה בעל ביטחון עצמי גבוה יותר בתחום הזה. דרק ג'ונס ג'וניור, כמו כל השחקנים שעוברים תחת ספולסטרה שכזכור החל לעבוד בארגון בראיית שעות על גבי שעות של פילם, ליטש את משחק ההגנה שלו ונראה כי הוא משתלב יותר במערכת. כמובן שההתעופפויות של "מצב טיסה" לא הלכו לשום מקום. רודני מקגרודר הוביל את כל שחקני ההיט בקדם העונה באחוזי טרו שוטינג, USAGE ו-NET RATE. אמנם, גולת הכותרת היה באם אדאביאו שבוודאות ייקח על עצמו אחריות רבה העונה. החלום הרטוב של קאוץ' ספו הם סנטרים ניידים ששומרים טוב גם על שחקנים חיצוניים ובאם הוא בדיוק מה שהרופא רשם.

תחזית:

ריצ'רדסון ואדאביאו לוקחים קפיצה אדירה קדימה, ההיט נלחמים על יתרון ביתיות ומשיגים אותו בשיניים, לוקחים סדרה קשה בסיבוב הראשון ונכנעים בקושי בסיבוב השני.

לגלגל את הקובייה על:

אחד משלישיית הצעירים להפוך לשחקן המשתפר. ג'וש ריצ'רדסון קיבל יחס של 46, שזה פשוט אבסורד. גם ג'סטיט ווינסלו (יחס של 76) ובאם אדאביאו (יחס של 151) בעלי סיכוי ריאלי לקחת את הפרס ולהרוויח לאלו שהימרו עליהם שקים של מוזמנים.

הניסוי המעניין:

ווינסלו כרכז- לאריק ספולסטרה היה את הפוינט-פורוורד הכי טוב בהיסטוריה למשך ארבע שנים (לברון ג'יימס) והוא הצליח לייצר גם כמה משלו (כמו ג'יימס ג'ונסון). ווינסלו קיבל דקות מרובות כרכז במשחקי הקדם עונה למרות שלא קיבל הזדמנות כזו אשתקד. אם ימשיך לעבוד על הסיומת שלו בקרבת הטבעת, זה יהיה ניסוי מוצלח.

פילדלפיה 76':

עזבו: ג'סטין אנדרסון (אטלנטה), מרקו בלינלי (סן אנטוניו), רישאון הולמס (פיניקס), ארסן איליאסובה (מילווקי), טימות'י לואוו-קברו (אוקלוהומה סיטי).

הצטרפו: ג'ונה בולדן (מכבי תל אביב), אנת'וני בראון (מיניסוטה), ווילסון צ'נדלר (דנבר), שייק מילטון (סאות'רן מטודיסט), אמקה אוקאפור (ניו אורלינס), נורבל פל (טורינו), לאנדרי שאמט (ויצ'יטה סטייט), זאיר סמית' (טקסס טק).

נשארו: ג'ריד ביילס, בן סימונס, ג'ואל אמביד, מרקל פולץ, טיג'יי מוקנל, ג'ייג'יי רדיק, דאריו סאריץ', דימיטריוס ג'קסון, פורקן קורקמז, רוב קובינגטון, אמיר ג'ונסון.

מה היה בעונה שעברה:

בניגוד לקבוצת הכדורגל הירוקה מצפון ישראל, התהליך של הסיקרס החל להניב פירות לאחר 5 שנים בהם הסיקרס לא עברו את רף ה-34 ניצחונות. בפעם הראשונה מאז עונת 02/03 שהם מעל ממוצע הליגה במדד התקפי וכמות הניצחונות הגבוהה ביותר מאז 00/01 בה הנחילו ללייקרס את ההפסד היחיד שלהם בפלייאוף בסדרת הגמר.

בן סימונס הוכיח שהוא כל מה שהובטח ואף הרבה יותר כשזכה בתואר רוקי העונה באחת מהעונות הטובות בהיסטוריה לרוקי שגררה השוואות מוצדקות ללברון וקובי. אותו רכז אוסטרלי הוביל את אחת מההתקפות הקטלניות בליגה שהיו בצמרת של מדד הקצב ונקודות למשחק ובמקום הראשון ביעילות מהשדה.

איך נראו בפרי-סיזן:

בשתי מילים: טוב מאוד. לא ראינו משהו מיוחד וחדשני מהקבוצה של ברט בראון, רק שיפור על הבסיס הפנטסטי שראינו בשנה שעברה, וזה בסדר גמור. בכל המשחקים ניכר כי היה שחקן אחד שבאמת קיבל את המושכות, לרוב אלו היה אמביד וסימונס אבל גם שחקני רוטציה כמו רדיק וקורקמוז קיבלו את הזרקור. 3:1 כאשר הפסידו בהפרש פוזשן יחיד למבריקס במשחק בסין.

תחזית: שיפור טבעי של השחקנים הצעירים מהעונה שעברה יקח את הסיקרס לגבהים חדשים, בעיקר כי לברון בצד השני של המפה. הפסד מכובד בגמר המזרח מול הסלטיקס שיגרום לעתידם להראות ורוד מתמיד.

לגלגל את הקובייה על:

זכייה באליפות- אכן נראה כי הסיכויים לא גבוהים בצל קבוצה האולסטאר של המערב (או: הגולן סטייט ווריורס בשמה המקורי)

הניסוי המעניין:

פורקן קורמאז כשחקן מוביל בחמישייה שנייה? הפורוורד הטורקי התפוצץ בהתקפה בכמה וכמה משחקים, כולל משחקים של 40 נקודות בקדם העונה וגם כמה משחקים פנומינליים לנבחרת טורקיה. לאחר שקיבל רק כ-6 דקות למשחק בעונה שעברה, הוא הוכיח לברט בראון וכל צוות האימון שמגיע לו לראות פרקט הרבה יותר.

טורנטו ראפטורס:

עזבו: דמאר דרוזן (סן אנטוניו), אלפונזו מיקיני (סן אנטוניו), מלקולם מילר (סן אנטוניו), לוקאס נוגרה  (סן אנטוניו), יאקוב פרטל (סן אנטוניו).

הצטרפו: כריס בושה (גולדן סטייט), קיי פלדר (דטריוט), דני גרין (סן אנטוניו), קאווי לאונרד (סן אנטוניו), ג'ורדן לויד (הפועל אילת), גרג מונרו (בוסטון)

נשארו: אוג'יי אנונבי, לורנצו בראון, קייל לאורי, סיג'יי מיילס, מלאכי רצ'ירדסון, נורמן פאוול, פאסקל סיאקם, יואנס ולנצ'יונס, פרד ואן פליט, דלון רייט.

מה היה בעונה שעברה:

הראפטורס סיימו כמלכי העונה הסדירה ונחנקו בפלייאוף. אותם הדרוזן והלאורי בשינוי אדרת. הדינוזוארים השיגו את המאזן הטוב ביותר שלהם בעונה הסדירה בהיסטוריה של המועדון, מספר נקודות המדד מעל הממוצע הכללי השלישי הכי גבוה בהיסטוריה של המועדון ועדיין הובסו, באופן מביך יש לציין, על ידי לברון ושות'.

איך נראו בפרי-סיזן: בדומה למצוינת לעיל, פילדלפיה, הראפטורס נראו משופרים על הרבדים המשובחים שלהם מהעונה הקודמת ללא שינוי דרמטי במיוחד. ולנצ'יונס הציץ את מוחם של אוהדי הראפטורס עם גפרור וליטר בנזין עם היכולת שהציג במשחקי ההכנה שהם יחזור לשיאו, ואולי זה יקרה השנה. מאזן 3:1 נחמד עם הפסד יחיד ליוטה בסולט לייק סיטי.

תחזית: ימשיכו להיות מלכי השוטים, ינצחו 61 משחקים, יגיעו עם ציפיות לעונה החשובה באמת ואז ייחנקו עד המוות נגד בוסטון/פילי.

לגלגל את הקובייה על:

פרד ואן פליט השחקן השישי? הספסל של הראפטורס הציג יכולת פנטסטית בשנה שעברה אך בשל העומק אף אחד לא באמת הצליח לבלוט מעל כולם. ואן פליט הוא המוכשר ביותר בחבורה ויקבל יותר דקות בהיעדרו של דרוזן, יחס של 26 הוא יחס מצוין שצריך לנצל עכשיו.

הניסוי המעניין:

להיות גולדן סטייט- הווריורס נהפכו לשליטים הבלתי מעורערים על כסא המלכות, אז למה לא לשחק כמוהם (השדרוג המודרני שסטי קר עשה להתקפת המשלוש של פיל ג'קסון) כאשר יש לכם קבוצה טובה ודומה בחלק מאופי השחקנים? לאורי הוא סקורר וותיק עם קליעה מבחוץ (א-לא סטפן קרי), דני גרין הוא מגן מצוין שיותר לתפור זריקה גדולות שחשוב ומקבל את מעמדו בקבוצה (א-לא קליי ת'ומפסון), קאווי לאונרד הוא סופרסטאר עם ארסנל בלתי נגמר בשני צדי הפרקט (א-לא קווין דוראנט) וכולי וכולי…

מילווקי באקס:

עזבו: גרג מונרו (טורונטו), דיאנרדה ליגינס (מיאמי) ג'בארי פרקר (שיקגו).

הצטרפו: ברוק לופז (ל.א לייקרס), ארסן איליאסובה (פילדלפיה), טרבון דובאל  (דיוק), דונטה דיוינצ'נזו (וילנובה), פט קונאטון (פורטלנד), טים פרייזר (ניו אורלינס).

נשארו: יאניס אנטטקונמפו, מלקולם ברוגדון, אריק בלדסו, קריס מידלטון, טיילר זלר, ת'ון מייקר, סטרלינג בראון, דיג'יי ווילסון,

מה היה בעונה שעברה:

עונה סבירה בהחלט, ממש כפי הציפיות. הבאקס סיימו במקום השביעי בקונפרנס עם מספר ניצחנות שווה למיאמי היט שנשארו מעליהם רק בשל שובר שיוויון. החלפת המאמן באמצע העונה, למרות שג'ו פרוטני אינו מאמן טוב וההחלטה הנכונה הייתה לפטר אותו בשביל בודנהולצר המנוסה, השינוי באווירה היה הכרחי. עם פרוטני מילווקי ניצחו 21 משחקים והפסידו 16 בדרך לסדרה פלייאוף מרתקת מול הסלטיקס בה נכנעו לחבורה של בראד סטיבנס חסרת חלק מה"פייר-פאוור" שלה.

איך נראו בפרי-סיזן:

הוכח שיפור ניכר בהתקפה של הבאקס (יותר מ-115 נקודות לכל אחד משלושת המשחקים הראשונים שלה). ההגנה עדיין טעונת שיפור אבל החתיכות מהקיץ עדיין לומדות את הסט-אפ ההגנתי ואת המערכת שבודנהולצר יעלה איתה.

תחזית:

עונה דומה לעונה שעברה, מקום שישי עם 45 ניצחונות ופייט לא מספק בסדרת הסיבוב הראשון שיגרום לתהייה האם יש לפטר את מייק בודנהולצר.

לגלגל את הקובייה על:

דונטה דוינצ'נזו לרוקי העונה. יחס של 76 על הג'ינג'י הרוצח זה מעניין מאוד. דונטה שחקן מאוד מוכן ליגה, מאוד מלוטש  וכנראה יקבל דקות מרובות. אם מלקולם ברוגדון הצליח לעשות את זה לאחר שנבחר בסיבוב השני, למה לא הכוכב של הפיינל-פור במכללות?

הניסוי המעניין:

יאניס כסנטר. סמול בול כבר אמרנו? היווני יהיה סיוט מאצ'אפ שהשומרים שלו יחששו ממנו במיטה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort