נבחרת הנערות הובסה 4:0 והודחה מהטורניר

נבחרת ישראל לנערות עד גיל 19 הודחה הערב מטורניר אליפות אירופה עד גיל 19 לנעורות אחרי שנחלה הערב 4:0 לנבחרת צרפת במשחק שנערך באצטדיון נתניה במסגרת המחזור השני בבית.

2,630  צופים הגיעו הערב לאצטדיון העירוני בנתניה במטרה לתמוך בנבחרת הנערות של ישראל מול צרפת במסגרת אליפות אירופה. לצערם, זה נגמר בתבוסה 4-0המאמן גיא עזורי ביצע חמישה שינויים בהרכב הפותח וקיבל קישור אפקטיבי יותר עם הופעה אישית נהדרת של מספר שחקניות. מריאן עוואד בעטה כדור אחד קרוב מאוד למסגרת והזדמנות נוספת שהיתה לה נוטרלה ברגע האחרון בידי חאווה סיסוקו הצרפתייה.

צרפת, כמו יתר הנבחרות באליפות, עולה על ישראל בכמה דרגות. היא אמנם אפשרה למארחות לפתח משחק, אבל עדיין הצרפתיות היו ראשונות כמעט לכל כדור ותקפו ללא הרף. העובדה ששלושת השערים הראשונים היו כמעט זהים מעידה על יכולת קבוצתית ותיאום ברמה גבוהה.

המאמן הישראלי אמר בסיום:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

"כמאמן, הסיפור הגדול ביותר זה לראות איך הבנות האלה התקדמו בשנתיים. אם זה מה שהן עשו עד עכשיו, אני רק חושב מה יהיה איתן עוד שנתיים של עבודה קשה. ממש רציתי עבור הנערות האלה שיבקיעו שער, כי הגיע להן וזאת הצביטה בלב שיש לי, שלא ראיתי אותן מבקיעות, אבל יש להן עוד הזדמנות נגד דנמרק. אולי שם זה יקרה".

http://https://www.youtube.com/watch?v=7Mra_vQyED0

 

מהלך המשחק:

המשחק יוצא לדרך לעיני 2600 צופים.

דקה 1, הזדמנות מצויינת לצרפת לעלות ליתרון אך מאלי גרביניו מחטיאה.

דקה 9, שער! קרן לצרפת קאלה מתאו נוגחת פנימה.

דקה 18, עבירה על עדן אביטל.

דקה 19, הזדמנות מצויינת לצרפת לעלות ל-2:0 כאשר חטיפת כדור של הצרפתיות מגיעה לאנאיס פונייטי שמחטיאה את הכדור.

דקה 20, בעיטה מרחוק נעדפת לקרן ע"י בושרי.

דקה 22, מריאן עווד בועטת החוצה.

דקה 23, כדור רוחב לתוך הרחבה הישראלית נעצר אצל שי פרל שמרחיקה.

דקה 24, כדור חופשי לטובת הצרפתיות ליד דגל הקרן.

דקה 26 שער! 2:0 לצרפתיות, כדור חכם לתוך הרחבה שמרימה סאקינה קרשול מגיע לראש של הקפטנית נואמי קאראג' שמעלה את צרפת ל-2:0.

דקה 30, טיינטורייר בועטת בצורה רשלנית ישר לידיים של בושרי.

דקה 34, הזדמנות מצויינת לישראל, מריאן עווד מגיעה לבד מול השוערת ובועטת, הכדור יוצא לקרן.

דקה 38, פריצה לרחבה נעצרת אצל שי פרל שמוציאה לקרן.

תוספת זמן 2 דקות.

מחצית שניה

דקה 56 חילוף ראשון בנבחרת ישראל. יוצאת דליה דכוור נכנסת ג'ינה איידה

דקה 59 חילוף ראשון בנבחרת צרפת, יוצאת סאקינה קרשול נכנסת ג'וליאן גאת'רה

דקה 60 חילוף שני בנבחרת ישראל, יוצאת שינה לוי נכנסת לורן גוצמן

דקה 63 שער! צרפת עולה ל-3:0 משער של המחליפה ג'וליאן גאת'רה.

דקה 65 חילוף שני בנבחרת צרפת מארלי שארלוט נכנסת במקום קאלה מתאו

דקה 68 כרטיס צהוב ראשון במשחק לעדן אביטל.

דקה 77 חילוף שלישי בנבחרת צרפת יוצאת לורי טיינטורייר נכנסת אניסה לאמרי

דקה 78 חילוף שלישי בנבחרת ישראל יוצאת מריאן עווד נכנסת מאיה כבררה

דקה 89 שער! 4:0 לצרפת משער של מארי שארלוט לז'ר.

הרכבים:

ישראל: 

חנה בושרי, שרית וינשטוק, שי פרל, נועם קדם, קרן גור, עדן אביטל, אופל סופר, דליה דכוור (56\ג'ינה איידה), אלינה מטלקוב, מריאן עווד, רבקה לוי.

צרפת:

סינדי פרו, מאריוו רומאנלי, האווה סיסקו, נואמי קאראג', לורה קונדון, מאאל גרביניו, סאקינה קרשול, אסטל קסקרינו, לורי טיינטורייר, קאלה מתאו, אנאיס פונייטי.

 יתר המשחקים

אחרי הניצחון המוחץ על נורבגיה נבחרת ספרד התייצבה מול האנגליות, שהפסידו לגרמניה 2:1 במחזור הראשון.

המאמן חורחה וילדה שמח לקבל חזרה להרכב את המגנה הימנית נוריה גארוטה, שהייתה מושעת מהמשחק הראשון, מה שגרם להדחתה של לאורה אורטגה לספסל והצבתה של לוסיה גומס בעמדתה הטבעית כשחקנית כנף ימין. נהיקארי גארסיה עזבה את האגף לטובת המיקום הרגיל שלה במרכז ההתקפה. האנגליות, שאיבדו את לאה ווילאמסון המצויינת עוד בפתיחת הטורניר, גם ביצעו שינוי קטן כאשר נטשה פלינט החלוצה המרכזית תופקדה במפתיע כפליימייקרית מתחת לקייטי זלם כשרוז איינה וקלודיה ווקר בצדדים.

אחרי פתיחה שקולה מצד שני הנבחרות רגע הגאונות של נטשה פלינט הגיע בדקה התשיעית כאשר מס' 9 של אנגליה קיבלה כדור קצת מתחת לקו אמצע המגרש, ראתה את השוערת אלנה דל טורו מחוץ לקו השער ושלחה כדור קשתי חכם שננעץ בחיבור! שער פשוט מדהימה של החלוצה של מנצ'סטר סיטי!
הספרדיות יצאו לאט לאט מההלם והחלו לחפש את השוויון אבל הגנה חזקה של האנגליות מנעה מנהיקארי גארסיה ואנדראה סאנצ'ס את השוויון. ההגנה הנוקשה המשיכה להיות ההבדל במשחק ומולי בארטריפ אף הוזהרה בעזרת כרטיס צהוב על הפאולים האגרסיביים. האנגליות השיגו את מטרתן, לרדת למחצית ביתרון.

במחצית השניה ספרד שטפה את המגרש מהפתיחה וחיפשה את השוויון. בדקה ה54 היא גם מצאה אותו אחרי שער לא פחות יפה מהראשון שהובקע הערב כאשר פילאר גארוטה התקדמה לעבר הרחבה האנגלית ומכ-30 מטרים שלחה פצצה לשער שאף שוערת או שוער לא יכלו היה לקחת, 1:1 והספרדיות מתחילות להרגיש שאפשר גם להשיג את השני.

אנגליה הבינה שאם לא תתקוף החששות של שער ספרדי נוסף יתגשמו ופריצה נהדרת של גבריאל ג'ורג' לרחבה סחטה ממרתה טורמו עבירה ופנדל, אלה שהשופטת היווניה חשבה אחרת ושלפה צהוב על התחזות למגנה האנגלייה ההמומה.

בדקה ה-72 של המשחק רגע לא נעים עבר על הנבחרת הספרדית כאשר כובשת השער פילאר גארוטה נשכבה על הדשא וסימנה שלא יכולה להמשיך וכעבור 4 דקות הדרמה והחרדות במחנה הספרדי התעצמו כאשר לוסיה גומס הייתה בדרך לסיבוב על המגנה שלה וקרסה לדשא אוחזת בברכה ומתפתלת מכאבים, היא כמובן הוחלפה מיידית והאבחנה הראשונית היא קרע ברצועות הברך/מיניסקוס (נאחל לה החלמה מהירה). הפציעות של חברותיהן לא שברו את השחקניות הספרדיות כאשר 6 דקות אחרי אותו מקרה לא נעים אלבה רדונדו קיבלה כדור ברחבה וקבעה 2:1 בדרך לשער שלישי בטורניר (מלכת השערים הזמנית). הספרדיות המשיכו ללחוץ וזה היה נראה כאילו הן אלו שצריכות את השווין. בדקה ה-90 הגיע גם השלישי כאשר כדור קרן של נהיקארי גארסיה הגיע לבלמית רוסיו גאלווס שבעטה בעוצמה פנימה. 3:1 לספרדיות בסיום שככל הנראה מבטיחות את העלייה.

בלמית נבחרת ספרד, מרתה טורמו, נתנה את תחושותייה על המשחק: "6 נקודות זה יפה מאוד אבל אנחנו לא עוצרות כאן ורוצות 3 מ3 בשלב הבתים" לשאלתינו על איך הבנות התמודדו מנטלית עם הפציעות של חברותיהן במצב של 1-1 והצליחו להשיג את הניצחון אמרה טורמו "הוכחנו שאנחנו נבחרת גדולה וחזקה מנטלית, חורחה (המאמן) אמר לנו מיד עם הפציעה של לוסי (גומס) שנילחם עבורן וכך עשינו, זה דברים שקוראים במשחק וחבל שזה קרה לנו (הפציעות) אבל אני מקווה שהבנות ישמחו קצת לאחר הנצחון החשוב"

המאמנת האנגלייה מו מרלי סיכמה: "אנחנו נבחרת שעדיין לא מנוסה ובסך הכל אני מרוצה מההופעה של הבנות, אמנם הסיכוי נורא נמוך אבל ניצחון רב שערים מול נורבגיה יחד עם ניצחון של ספרד על גרמניה יכול להעלות אותנו וזאת המטרה, לא להיכנע עד הרגע האחרון"

 

במשחק הנוסף בבית שנערך בלוד נרשמה הפתעה כאשר נורבגיה ניצחה את גרמניה החזקה 2:0 משער של פיילדל ושער עצמי של קנאק.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית